Gå til innhold

cerazette... hjelp! samme som skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cerazette.. HJELP!!!!!!!!! NYTT 09:59 28.11.2006

starta på dem for 1 brett siden.. den siste uka føles det som jeg har fått mye vann i kroppen.. (eller er det vektøkning?)

Særlig i fingre og tær--

Har begynt å trene igjen (for 3 uker siden ) (Full ammer og Odin er snart 8 uker) OG går turer hver dag... synes kroppen strammes opp fort... men føler at jeg har et ekstra lag på meg likosm... elgen mente jeg skulle pørøve pilla i 14 dager til .. i tilfelle det var forbigående.. synes nemlig ikke kiloene går ned selv om jeg strammes inn..

Da jeg veide meg hos legen forrige uke hadde jeg bare 0,5 kg igjen til å være der jeg var på første veieing i graviditenet.. så veide jeg meg hjemme i dag uten klær ( alltid med klæe hos legen) og veide 1 kg MER!!!!

Ka vi ha forskjellige vekter at det er det eller tror dere det er pilla??

Trener 3 ganger pr uke og går trille tur HVER DAG !!!! burd jo ikke gå opp i vekt da sysne jeg...

Noen med arfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg startet med Cerazette 2 mnd etter fødsel, den dagen jeg fikk igjen mensen, men sluttet etter 1 uke, uten å snakke med legen. Følte meg helt forferdelig bare etter en uke. Kvisene sprutet, og at det føltes som det samlet seg vann i kroppen slik at jeg følte meg helt uvel! Mulig det kunne gå over etter hvert, men orket ikke å bruke de pillene når de ga meg så store bivirkninger. Nå bruker jeg ingen ting, men det er jo litt riski...... :-§

Ble i hvertfall mye bedre når jeg sliuttet på dem!!!!!

Skrevet

Musklar veier jo mer enn fett, så kan være at du går litt opp i vekt når en trener. Men det synes jo ikke. Kroppen ser jo strammere og finere ut, og cm minker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...