Gå til innhold

Desember: hviletider

Anbefalte innlegg

nå er jo gutten min snart ett år. å han trenger to hviler til dagen ennå. hvis vi er ute på noe å han bare får en hvil, så er han helt utav det fra hall seks tiden. er dette vanlig? trodde de sov en gang nå...

det må sies at han er en meget aktiv gutt da...

men en vanlig dag så sover han fra 7-hall 7 kansje 7 å så trenger han en hvil i hall ti tiden (ca 1,5 time) å en i hall te tiden (ca 1,5 time)

hvordan er det med dere da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7261089-desember-hviletider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

her våkner vi rundt halv 8 tiden... men er da trøtt. men da går han til dagmammaen. også leker de litt. også i 10 tiden er det leggetid igjen. kan da sove opp i mot 2 1/2 time. vis han gjør det sover han ikke mer før han legger seg kl 7. men vis vi er på handling å ikke sover mer enn 1 time må han sove igjen i 3 tiden.. men er veldig kvelds trøtt av seg.. og da blir det fort sutring om kvelden..

Lillegutt våkner vanligvis rundt 7.30-8.

Har vanligvis en lur i 10-11 tiden. Prøver å få han til å sove min 1 1/2 time - helst 2.

Så har han vanligvis en 1/2 times lur i 16 tiden.

Tar kveld 19.30-20.

Av og til blir det dårlig med ettermiddagsluren, og da kan han bli veldig trett og grinete.

Her er det opp 7 for å gå i barnehagen. Da er han våken til 12. Sover ca 2 timer i barnehagen, og da får han ikke sove på ettermiddagen. Men av og til klarer jeg ikke holde han våken, og da blir det en halv time eller en time. Da har vi problemer med å få han i seng om kvelden, sukk. Men uansett, han legger seg aldri før halv ni-ni. Gjerne senere. Kryss i taket, i går sovna han åtte!!!

Annonse

Jenta mi våkner i 8 tiden. Da sover hun igjen i 11-12 tiden og kan sove i tre timer. Hvis hun sover mindre enn tre timer, må hun ha en halvtimes søvn igjen rundt 1530-1600. Dette er hvis hun får ligge i ro i vognen ute. Er vi og farter blir der som regel to små dupper. Hun legger seg kl 1900.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...