Gjest Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Noen som vet om jeg får mer oppfølging.. hva med ultralyder? har noen vært igjennom det. veldig redd for å gå igjennom det samme igjen, når jeg forhåpentligvis blir gravid..
2 søte små:-) Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Hei! Jeg hadde MA i oktober. Jeg fikk beskjed om å komme til lege når jeg kom til uke 5. Dette er litt vanskelig om man blir gravid i 1 pp, siden syklusen er veldig ustabil. Grunnen til at de ville at jeg skulle komme til lege (med 2 dager inmellom) så tidlig var at de måtte kontollere om det var stigning av hcg i blodet. Deretter skulle jeg få ultralyd fra uke 7 Mine foster (tvillinger) døde i uke 7, og jeg fant det ut ved tidlig UL i uke 12. Er det lenge siden din abort? Håper det klaffer for oss begge snart!!!!!!
Gjest Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 hei! Takk for svaret.Veldig leit at du mistet tvillinger.. Det begynner å bli en stønn siden jeg mistet, vi bestemte oss for å vente men nå vil så gjerne gjerne ha en liten en.. er jo litt redd det vil skje igjen (ikke en hyggelig opplevelse) ... så jeg håper på det beste.. det klaffer helt sikkert for oss snart.. vi krysser fingrene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå