Gå til innhold

Hvor mange timer sover DERE pr natt ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg heldig så får jeg sove 7-8 timer, men på det verste kan det bli null timer med søvn :(

Ikke pga lillegutt, men fordi jeg rett og slett ikke får sove, tenker på alt mulig rart, ser på klokken og stresser med å få sove .. kjiipe greier, men i natt har jeg faktisk sovet godt og det er lenge, lenge siden jeg gjorde sist :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det har jeg faktisk ikke tenkt på :oP Men skal vi se.. Han legger seg ca halv ni, jeg legger meg rundt halv elleve-elleve. Så våkner han rundt halv to, jeg må amme og bruker ca 20 min. på det. Så er det opp rundt halv seks - seks, da tar jeg han over i senga og ammer han der, og vi purker videre til mellom halv åtte og åtte. Den søvnen blir jo ikke så god for min del da, siden han ligger klin inntil meg. Hvis jeg da trekker bort den tida jeg bruker på å høre at han puster, ikke har kluten over nesa etc. så sitter jeg igjen med ca 6 timer. I det siste har han våknet flere ganger om natta som jeg bare har gitt han smokken, men han har sutret en god halvtime før han har sovnet igjen. Så kanskje 5 timer den siste uka..? Ikke rart man blir trøtt :o)

Skrevet

Jeg legger Mina i 21.00 eller 21.30 tiden og da sover hun til 08.00, så jeg bruker å legge meg 22.30 eller 23.00. Så det blir faktisk ikke så verst med timer om nettene:)

Skrevet

Begynt å legge meg tidlig (ofte FØR 22!) fordi jeg vet at tulla mi erendel våken om natta... Blir som oftest 6-7 timer søvn pr natt. Det verste er at det alltid blir så usammenhengende søvn... zzzzzzzzz :)

Skrevet

Ikke ta dette ille opp, men 7-8 timer søvn er veldig mye synest jeg. Man trenger vel ikke mer søvn i voksen alder. Her soves det max 4 timer og noen netter som i natt, kanskje 2 timer. Har to barn som våkner om hverandre og har selv problemer med å sovne igjen etter å ha blitt vekt opp så mange ganger. Hadde jeg hatt en dag i uka med 7-8 timer så hadde jeg vært overlykkelig. Gruer meg til å begynne å jobbe igjen når jeg er så i koma.

Skrevet

Seks eller sju timer sånn jevnt over :o)

Skrevet

Frem til Guro var 9 mnd, ca 2-4 timer hver natt, sjelden sammenhengende. Nå er hun 10 1/2 mnd, og sover fra 19.30 til mellom 6-7 før hun vil opp i senga vår. Da får hun pupp, og vi kan sove litt til. Paradis i forhold til før ;)

Skrevet

Får vel 3-5 timer usammenhengende søvn hver natt. Har problemer med å sovne selv, utrolig irriterende.

Skrevet

Jeg sover alt fra 1-2 timer, til 7-8 timer... han har noen netter han ikke sover noe godt, andre netter sover han bra :-)

Skrevet

Som regel 5 timer, av og til 2, en sjelden gang 6-7 timer. Snork. Vi har to tette da, men jeg lengter etter å få sove ut en gang. Håper foreldrene mine vil passe dem en gang i jula. Vi har hatt det sånn i to år snart nå, og det tærer veldig. Har behov for 8 timers søvn egentlig. Ja, ja, det var verre når førstemann hadde kolikk, da var det 10 min søvn ca. 6 ganger i døgnet to uker i starten.

Skrevet

Ca 4+2. Er ganske trett nå - jenta er 9 mnd. Frem til nå har jeg liksom levd på adrenalinet siden fødselen tror jeg - men NÅ begynner jeg å merke det.

Skrevet

Må legge til at jeg ikke har innsovningsproblemer da. Når hodet treffer puta sovner jeg i løpet av sekunder. Jeg sovner når jeg sitter i ro av og til også så det er jeg i hvert fall glad for (bare en ulempe: Jeg begrenser bilkjøringen for jeg er rett og slett engstelig for å kjøre nå, jeg vet jo at tilstanden egentlig er som å ha drukket litt alkohol, rent reaksjonsmessig).

Skrevet

Sover vel rundt 7 timer natten, har vanskelig for å sovne om kvelden jeg da. Håper det går over for jeg var ikke sånn før.

Skrevet

Rundt 7,5 timer, tenker jeg. Legger meg ca kl 22.30, men sovner ikke før tidligst 23. Opp med lillegutt og gi pupp ca kl 06, våken ca 1 time da og så sover vi til ca kl 08. Jeg trenger mye søvn ellers blir jeg ikke menneske dagen etter, så er godt lillegutt også har godt sovehjerte!!!

Skrevet

Jeg sover kanskje 5-6 timers usammenhengende søvn. Det som er problemet nå; jeg har fått mus i veggen! Og den gnager masse høye fæle lyder!!

Skrevet

tilsammen ca. 8 timer sammenhengende, ja, gutten min på 8 mnd sover godt om natten:)

Skrevet

Jeg sover også 8 timer sammenhengende. Men såpass må jeg ha, og har alltid vært ei som må ha myyye søvn.

Lillegutt er nå 9 mnd, men fra ca 5 mnd til 8 var jeg oppe med han alt fra 2-5 ganger i løpet avnatten for å gi han sutten. Vi sover i forskjellige etg, så det var slitsomt det:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...