Gå til innhold

herregud, skal ikke til jordmor før i uke 24

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åj det var lenge til skal i neste uke jeg å da er jeg i min 13 uke. men kan du ikke høre med legen din eller noe kanskje få en annen jordmor med litt mere ledig?

det er vanlig å gå annen hver gang til lege og jordmor. jeg går en gang imnd men velger som regel å gå til jordmor hver gang da setter hu meg opp 1 gang i mnd.og det syndes jeg er riktig så lenge alt går greit i svangeskapet. sist jeg var gravid gikk jeg hver 14 dag pga høytblodtrykk.stå på krava dine føler du deg ikke trygg fordi du syndes det er lenge mellom besøkene sier du ifra

hvis ikke bytter du jordmor. de skal være der for deg og at du skal føle deg trygg gjennom svangerskapet. lykke til

Det er fordi det no berre er sju svangerskapskontrollar, mot 12 som var vanleg før! Difor er f1. kontroll rundt veke 12, 2. kontroll er ordinær UL, 3. kontroll i veke 24 og så er det kontroll ein gong i månaden fram til termin DERSOM det ikkje er noko som tilseier at du treng meir tilsyn (svangerskapsforgiftning/diabetes etc)

Eg skal heller ikkje til jordmor før i veke 24 no, men det er jo UL in between.

Men du får vel ikkje oftare kontroll enn det som er vanleg dersom det ikkje er nokon grunn til det - anna enn at ein har lyst til å ha fleire? Dersom du går privat kan du jo gå så ofte du vil, men det må ein jo betale for...

Det offentlege har jo nye restriksjonar på kontrollane, for at dei som verkeleg treng det skal få betre oppfølging. Dersom du har eit heilt normalt svangerskap får du berre sju kontrollar.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...