hund&barn@fullrulle Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Nå begynner jeg å bli oppgitt og bekymret. Snuppa på 8 mnd vil jo nesten ikke ha væske. Er jeg heldig får jeg i henne noen ml pr dag, og da prøver jeg med sprøyte, forskjellige flasker og tutkopp. Hun skal bare bite i alt og ikke drikke. Hun får pupp morgen og kveld men det dekker jo ikke dagsbehov for væske. Noen gode råd???
Musse-M Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Har dessverre ikke mange råd å komme med her.. for her er det akkuratt det samme! Hun var veldig flink i en periode, men nå nekter hun å drikke, blir sur bare ser flaska eller tutekoppen.. hun får i seg litt om tilbyr vanlig glass, men fy å gris det blir
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 hadde samme problem. vi ga ham babysaft,for at han skulle kjenne at det var smak på. vi vannet det mer og mer ut og nå drikker han vann som bare det:)
@nemone Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Hei, samme her. Jenta mi får flaske, hun drikker ok mengde på morgen og kveld, og hvis jeg er heldig litt på dagen. Hun har våte bleier så hun blir ikke dehydrert, men det hadde vært fint om hun drakk litt vann snart... Jeg prøver også alt fra flasker, tutkopp (flere typer), vanlig kopp og skje.... Godt å høre at vi er flere iallfall, om det kan være noen trøst.
hund&barn@fullrulle Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2006 Jeg har prøvd mye forskjellig. Barnesafter, vanlig saft av flere salg, mme og vann. Hun virker til å like alt men vil liksom ikke ha mer enn noen slurker. Hun klarer få i seg av både tutkoppen og de forskjellige flaskene virker det som, er bare at hun ikke vil.. Hun har jo våt bleie på morgenen, men på dagen er de vel lette synes jeg. Hun driver med tann 4, og alle har nå kommet på en mnd så klart hun plages med det. Men med all den bæsjen det fører med seg så skulle man tro hun egentlig trengte mer væske. Skal på 9 mnd kontroll den 19, så får høre da. Hun lider nok ingen stor nød men liker det bare ikke helt. Tusen takk for svar og råd. Vi prøver alle nye "triks" og håper det bedrer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå