Gå til innhold

Vetlis, ju-huuuuu.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er aldri noe stas! Husker så godt når jeg var mindre, satt å så på cowboy filmer hvor hest og rytter ble skutt... Jeg stri gråt vett pga de hestene, men dreit en lang marsj i rytteren hehe!

det er en del av de dyre prøgrammene jeg ikke kan se heller. Orker rett og slett ikke.

Jepp, jeg ahr en noe usikker katt som sakte men sikkert prøver og overta huset her.... Tror den jobber for noen som jeg ikke vil nevne navn på her inne hysj!!!

Xène til T er ikke akkurat noe frukt fat de heller.. Hu ene ser faktisk ut som en skikkelig dårlig Dragqueen artist hehe! Høy og svær som et fjell! Så er hu så høylytt og lite smart på toppen! Har aldri likt jenta... Men mora til guttungen er ok! Vi snakker sammen og har en grei tone. Men absolutt ingen trusel der nei... Hu venter nr 4 nå hehe!

Ellers har jeg vel hatt tendensene jeg også ... Men jævlig flink til å skjule det da!

I dag sov jeg til 12.30!! Første ang på så lenge jeg kan huske! Det var drit deilig! Men føler seg litt utafor etterpå alikevel!

Uff, da snuppa.... må ikke føle deg sånn! Du er fin du å vettu! Tenk på det du har inni deg :o) Er ikke ale som har det! Å du har sikkert kjempe masse fine klær du. Masse fint tøy å få nå... Men skjønner litt hva du mener med at du faller mellom 2 stoler! Gjør det selv jeg. ikke akkurat nå, for nå er jeg for feit til å bruke det jeg vil! Må ta det som passer hihi.

Eh.... skal vi spleise på å få flytta de bærtene over på den øya eller? Er du ike så begeistret for metroseksuelle mannfolk du heller? Er det ekleste jeg ser faktisk!

Jeg skjøner ikke hvorfor du føler deg sånn, du ser jo fin ut og er sprek og sunn! Skulle tro at voksne folk i 2006 klarte å se bak tattoveringer og piercinger, men dessverre gjør de ikke det... Selv har jeg blitt omvendt, ser ned på de fisefine dyngene som måler andre opp og ned! Jeg har foressten to "fisefine" tanter selv på 63 og 65 år! Bruker siste mote i klær, smykker , hudpleie osv... Reiser masse på jente turer og er skikkelig kule! Men de er ikke dømmende, å har fått seg hver sin tattis i år faktisk!!! Det kaller jeg sprekt!!!

Å den middagen din hørtes super god ut! Jeg vil også ha sånn... her blir det bare tomat pølsegryte i dag :o(

Jeg fikke ikke sett den dokumentaren dessverre... Åssen var den? Broren min bor i nærheten av Holmlia.

Kan vel si meg ening i at de gjør mye rart mange ganger disse utlendingene. Litt lite tilpassnings dyktige mange ganger. Jeg var jo omtrent nærmeste nabo med et asylmottak ei stund gtrøss så mye rart jeg så!

Skal jeg til Oslo, så sier jeg i fra, så kan vi kanskje møtes å ta en kopp kaffe? Å du, jeg driter i om du har krøller, skjørt, bukse eller om du har sminket deg altså!

Kjempe masse klemmer fra meg!

PS: Sykemeldt ut desember.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen.

Vet ikke om du er innpå her nå,men skulle bare si at jeg vet ikke om jeg orker logge meg på her på noen dager. Tror kanskje jeg mister igjen jeg også. Var nettopp på do og jeg blør litt,var rosa7rødt på papiret og et par bittesmå mørkere flak,sikkert slimhinner eller no sånt. sitter bare å gråter og skjelver her,orker ikke skrive så mye mer,men vile bare si det,så vet du hvorfor jeg er borte om jeg ikke er innpå her på ei stund.

Er helt knust,skulle jo til første kontroll imorgen,og alt har føltes så greit,ingen smerter eller blødninger,og så begynner det nå. skal egentlig på kino ikveld med K. og en kompis+halve jobben hans har fått billetter til James Bond. Våger ikke gå ut ifall jeg begynner å styrtblø,og så er jeg ganske utgrått i tillegg,vil ikke treffe noen nå.

K. ligger og sover,var så tidlig oppe idag fordi han skulle til Begen i møte,og jeg vil ikke vekke han å si hva som skjer,får vente til han våkner tror jeg..

Ja ja,visste det var for godt til å være sant,det skal liksom ikke være så lett for en del av oss.

Klemmer fra .

Skrevet

Bare dytter litt,så du nylig hadde vært her...

Skrevet

Å nei!!!!! Nå står alt håret på kroppen min rett opp!!! Jeg håper for guds skyld at du tar feil nå vennen min! Beg nesten å grine her jeg! !? Detta synes jeg er helt for jævlig... Du må kreve UL i morra!

Skjønner godt at du ikke vil på kino da... Men han blir vel hjemme han å nå? Gå å legg deg ved siden hans du, å ta armene hans rundt deg! Tenk på deg selv litt ikke bare han! Han kan sove seinere!

Vet om mange som har blødd litt å det har gått bra alikevel! Skal tenke masse, masse, masse på deg!!!

Å skal krysse det jeg har!

Masse glad i deg! Take care!

Skrevet

Vekka han,så nå har vi grått litt,og jeg har sendt han på kino. Hadde jo avtalt med kompisen hans,og jobben står for billettene,så jeg ville ikke ødelegge kvelden for han kompisen også. Dessuten er det ikke så mye å gjøre,har ligget å slappa av,og K kommer snart hjem igjen(han ville ikke gå,men jeg tvang han) Han tar seg fri imårra og kjører meg til lege og evt. UL. Tviler på det går bra,sånn flax har jeg bare ikke.

Håper alt er bra med deg da,så du hadde fått sykemeld. ut desember,kjempebra,da får du slappa skikkelig av og klarna kropp og hodet før en ny og bedre start i 2007 :-)

Masse glad i deg også,vennen!

Klemmer fra meg

Skrevet

Å fy faen så jævlig urettferdig ting skal være! Har du beg å blø mere? Kjempe godt å høre at han tar seg fri imrg. Ikke noe bra å dra aleine.

Ser at du er som meg... Skikkelig optimistisk og positiv! Eller ikke, du tenker sikkert at det går sikkert til helvetet for det er jo tross alt sånn det pleier å gå! Det er sånn jeg tenker! Men går nok sikkert bra denne gangen skjønner du! For nå er det din tur :o)

Jeg skal sende masse positive tanker til dere jeg!

Skrevet

Tusen takk,håper det hjelper :-)

Noen må jo oppleve de dumme tingene,sånn at alle de andre kan leve bekymringsfritt,he-he.

Blør ikke mye(men det er ikke sånn gammelt,det er rosarødt)bare når jeg tørker meg,får se åssen det arter seg utover kvelden og natta.

I det minste havner jeg tilbake her inne da,er mye koseligere her enn på 1.tri uansett!

Skal sifra åssen det går i mårra,selv om jeg egentlig håper at jeg ikke våkner i det hele tatt:-(

Klemmer til deg :-)

Skrevet

Klart det hjelper :o)

vet du at det er nettopp det jeg også sa når jeg mistet.... Noen må jo ta dritten å de blir vel oss som tåler det best!

Ok, bra det ikke er brunt og gammelt, det lover vel bra!

Ja det er faktisk bedre her enn inne på 1 trim. er ikke det rart? Er akkurat som om de som har vært her inne glemmer hvor tøft det har vært og mister all sympatien sin på veien hehe!

Eh... alternativet til å ikke våkne er ganske nitrist har jeg hørt? Klart du skal våkne snuppa!

Puss och kram!

Skrevet

Ja,må vel våkne,har jo K og vovfsene mine iallfall.

Er vel noen av oss som tåler litt mer dritt enn normalt,så er vel bare rett og rimelig at vi tar støyten innimellom!

Tror jeg skal legge meg nå,satser på en bedre dag i mårra!

*Nattaklemmer*

Skrevet

Ja du har helt rett, de tøffeste funker som en buffer for de svake .o)

Sov godt vennen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...