Gå til innhold

Vetlis, ju-huuuuu.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi utveksler mye top secret informasjon,så tenkte jeg at det var på tide å starte ny tråd og slette alle spor!

Hurra,Jenny Jensen synger inn jula på god morgen,Norge på tv2, live,på toppen av postgirobygget! Jubel og glede,bah! fin rød julegenser har hu og alt! ;-DD

Æsj,våkna i 5-tida i morges,trøtt som en alke nå,fikk ikke sove igjen... må nok ta en liten siesta på sofaen snart! Etterpå skal jeg kle på meg shortsen og gå ut i varmen! Hva? Er det desember snart,sier du?!? Men..??? Blæh,skal ikke være 10 grader når man snart skal åpne adventskalenderen,vel!:-(

Har ingenting vettig å skrive,har ikke helt fått kontroll over maskineriet i toppen enda,så går litt på autopilot de kommende timene,beklager!

Ja ja,ser at Kråkebolla og Afrodrite er på plass,med ny spire etter SA og trillinger,abort-tanker og greier! He-he,åffer dukker de opp bare en gang hver tredje uke,og da alltid sammen i samme tråd....? Hmmm...

Har du store ting på plakaten idag? Jeg har ingen planer,as usual,men må vel snart komme meg de 500 metrene ned til byen for å shoppe litt gaver snart! Kan du gi meg et spark bak?

tuddeldu!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg tror det var en riktig lur ide :o) Kunne blitt farlig hvis noen hadde kikket på de gamle trådene hehe!

ååååå Nei!!! Har jeg gått glipp av Jenny Jensen? FAEN! Digger hu ass.... Nå fåru pinadø vaske klæan dine sjøl hm...hm..hm! Ja blir jo ikke jul uten hu tass, tass!

Å fy faen det er så utroolig kjipt å vkne midt på natta å ikke få sove igjen, men bare å venne eg til det først som sist snuppis :o) Blir ikke bedre med tiden vet jeg. Har fått med meg det opp på do kjøret om natta så mange ganger nå. At det har blitt kronisk selv nå som jeg ikke er gravid lenger Snufs! Ja er litt i varmeste laget til snart desember å være! Jeg hadde byttet til dobbel ulldyne i de dagene det var litt kaldt! Fy faen jeg holder jo på å dø av heteslag nå da!

Å vet du det har jeg faktisk ikke lagt merke til hihi! Er det et mønster her? Fortell!

Skal kke stort i dag, følge V inn i skogen bare, de skal dit med bhg å vi er som vanlig litt seint ute hihi! Eh... må du til byen for å shoppe gaver da? Kan du ikke bare se på nettet hihi! Mye enklere å det bidrar også til en frodig figur (ert, ert).

Jo faen skal på barsel besøk i dag! Det skal vel skje rundt 13 tiden vil jeg tro?

Masse klemmer til deg

Skrevet

Ja,hu var riktig flott idag,så der gikk du glipp av no stort! Hadde med seg prest jan -gelius som sang og greier! Men hun skal ha "Jennys jul" på chat noir i jula her,så da har du sjansen,berta! ;-)

Våkna av at jeg måtte tisse, ja,men det er ganske normalt for meg. jeg er sånn som alt renner rett igjennom. Tissser faktisk mindre nå enn før jeg ble smelt på tjukka,tror vannet samler seg litt mer i kroppen nå kanskje.(sikkert fordi jeg spiser mer brød enn vanlig,knekkebrød og rundstykkker er det eneste som frister skikkelig!)

Sover med sommerdyne året rundt, jeg,men har jo vært vant til å ha bikkja i senga,og han produserer ekstra varme:-)

Møbnster ja,erru gærn! hver gang kråkebolla kommer med en bedriten kommentar,så er afrodrite der å støtter opp,uten unntak. Men de er der sjelden da,så mistenker det er en som hører til her inne til daglig!(må være vanskelig å holde styr på 3 nick og 3 mailadresser,men hun har ikke tabba seg ut så langt,,,,) Må leke litt frøken detektiv,kanskje!? Greit med litt underholdning i hverdagen!

Å, ja,kanskje jeg skal handle på nett,og få det levert på døra! Er jo slitsomt å gå opp til leiligheta i 5 etasjen hver dag, jo!

Jippi,barselbesøk! Ja ja,kanskje det smitter over no babystøv eller noe,så du får bare innhalere alt du orker,de sier jo at det kan funke!

Klem klem :-)

Skrevet

chat noir ja, nei takk da tror jeg heller jg ville gått å sett alt for Rognan! de er jo så søte :o)

Hu Jenny kan du få billig av meg... synes sånn heste jazz er drit kjedlig!

Ups, må ikke samle på vannet vettu det ække noe digg! Tenk deg etter 9mnd da, joa det er elli-karameli med vann hodet! Å et lite barn inni kroppen hihi!

Å fy, bikkje i senga! Nei, eneste kroppen jeg vil ha i senga min er mannen min sin hmmmm..... Hår i senga ække digg altså.

Fikk foressten nett den nedturen :o( Fikk mauil fra oppdretteren om at de ikke egnet seg til jakt! Da mått jeg sikte meg inn på strihåret... å de er ikke noe fine SNUFS!!!!! Får ikke verken valp eller baby jeg :o((((((((

Det er såpass ja, kan jo være noen spesielle venninner å da? Jeg ville kanskje tippet det? Så jo hvordan den andre ble frekk mot folk som disset venninna hehe!

Snart får vel vi på pukkelen også vil jeg tro? Fordi vi diskuterer dem. Men det driter jeg i, for vi har vår skravletråd, å det har ikke dem noe med!!!!!

Ja for pokker, ikke noe å nøle med! hiv deg på nett bølgen og svi av kreditt kortet til K! Det gjør jeg hihi!

HAr ikke lyst til å dra på besøk jeg! Vil være hjemme :o( Mye bedre å sitte foran maskinen! Da slipper jeg å sminke meg osv....

Skrevet

Næh,Jenny kan bare holde seg hjemme i nordnorge for min del,med den tyttebærrøde gensern sin...

Jo,ska samle på alt vannet,så kan vi anlegge svømmebasseng i kjellern etter fødsel,hi-hi! Vet ikke hva som feiler folk,men i 90% av alle husene vi har vært å sett på,så har det vært en badstu! Også i vårt hus,desverre... Den skal skikkelig ALDRI brukes! Kan lage et lite basseng til babyen der:-)

Et av husene vi har kikka på inne på finn.no hadde egen spa-avdeling,i HELE underetasjen! Man gikk ned ei lita trapp fra et lite bad i etasjen over,og direkte ned i spa-rommet(ingen dør eller noe i mellom,altså) I det rommet var det et par avanserte dusj-installasjoner,spa-boblebad eller noe sånt,badstue(off course!),store kraftige skinnstoler og tilhørende sofa med glassbord,og på toppen av alt, et jævla dass! hæh?!? hvem i helvette skal sitte på dass mens de andre spaer seg?!? et par i dusjen,noen naken på sofaen,4 i boblebadet og en på dass,samt en stakkar ufrivillig tilskuer på do i etasjen over....

Folk er sære! Det huset lå leeenge ute på finn.no,men tror det ble solgt til slutt,for det dukka ikke opp på de siste søkene:-)

Æsj,så dumt med den dvergdachsen da:-( Kan du ikke bare lyve til T å si at de egner seg supert!? Hva med Boxer da? De springer ihvertfall etter ekorn som bare rakkern! Og katter!

Tror de to frøknene her inne har en noe sær humor,litt bizarr,men de må bare holde på,de fleste driter i dem likevel,men det må alltid være en eller annen som blander seg inn å sier:"nei,vi må ikke svare på sånne innlegg,de gjør det bare for å provosere...." Duh! Hvem gikk rett på limpinnen nå da???

Hadde meg ei fin økt på sofaen,føtes godt! Drita kvalm etterpå,men det ordna seg med et havreknekkebrød med kyllingpølseskiver og majones på,namnam!

Nå er du vel på baby-besøk,antar jeg,håper du ikke blir så lei deg... sikkert ikke i gò-humør når du kommer hjem,så håper iallfall lillemann og storemann har hatt en grei dag på jobb og på utflykt i skogen,sånn at de ikke er grinete,men kan stelle fint med lille frøkna:-)

Tenkte bake kanel i svinger,men da gjør jeg jo meg selv en bjørnetjeneste.... skulle det før helga,men ble aldri no av det,og nå går melka ut på dato,så må bruke den(kan jo ikke kaste en halvliter helmelk til 7 kroner,ha-ha!) Har ikke no oppskrift på kanelboller,men fant et par på nett,får se om de funker!

Ja,og så har jeg støvsuga hele store leiligheten(stue/kjøkken,1 soverom+bad),satt på håndkle-vask og rydda ut av oppvaskmaskinen! Stolt nå! Blir bare kyllingwienwe med brød(grove) til "middag",for mannen min skal på restaurant å spise lutefisk med jaktkompisen son er på kurs i Oslo for tida(jobber i PST,så tror han driver med litt "spionasje",spennende!) Jeg kan spare meg for lutefisk,så de kan sitte der alene på romantisk restaurant,ha-ha! Jeg skal se avslutninga på Jakten på kjærligheten, jeg,mye bedre! Har du fulgt med?

Skrevet

elli damå. prøve du å legga skylden på noken andre? eg veit du e afrodrite. hørast d ikkje dumt ut?

Skrevet

Kjipt at de enda ikke har reparert hullet i gjerdet på Blakstad-klinikken...

Skrevet

ja. heilt enig. kor e d? når kjem afrodrite? kanskje hu e på skulen?

Skrevet

Pjuh,måtte en bit tilbake for å hente denna opp :-) Fikk fint besøk her også,alltid hyggelig med hu tilstedet!;-D

Blæh,er litt lei av bim igrunnen,og så begynner skuldra å dra på seg en liten betennelese,har ikke akkurat beste arbeidsstillinga her jeg sitter i sofaen med laptopen!(og jeg skal liksom være fysioterapeut, ja ja!)

Nå har jeg vært ute å trippet,og må bare konstatere at lysten på shopping ligger på null! Prøvde å gå inn i et par butikker,men snudde i døra... hva skjer?!? Skal jo kjøpe julegaver, jo! Kanskje det er fordi eg savner snø og kulde?? Håper de har trylla litt vinter hjemme til jul,ser dårlig ut nå,men var jo kjempefint sist jeg var hjemme,med snø,minusgrader og masse nordlys:-))

Har just vært nede på den amerikanske ambasaden,waste of time... De kan ikke hjelpe meg med det apostille-stemplet,så må visst bare sende ekteskapslisensen tilbake til vegas og få det stemplet! Idiotisk,de burde jo stempla det klart før vi fikk det,de visste jo at vi var norske og ikke bodde i USA! Argh!,blir gal av sånne byråkrater!

Ser at det har ordna seg med vovve! Så gøy! Grattis! :-) Da får dere en til våren da,eller? Kjempekoselig med hundebaby,de kan kurere alt av vondt i hele verden! Har du sett den søte reklamen på tv for blindeforbundet? Den med førerhund-valpen og den store slemme bikkja? Hjertet smelter på null komma null der! :-))

Ellers da.noe nytt og spennende i din verden?

Er ikke kvalm lengre,så nå går det an å få gjort litt saker,gått turer og sånn! Skal gå 2 turer hver dag nå fremover har jeg tenkt,det er så deilig å røre på seg! gleder meg til å gå tur med sviskertryne og gamla når jeg kommer hjem! Ufattelig at ikke gamla er død enda,hu er dement,har en kjempesvulst over hele sida av buken,er døv og 14,5 år! tydlig at jakthunder(irsksetter) er veldig sunne og friske,hun spiser masse salatblad og grønnsaker,må nok være det som har redda henne sålangt!

Klemmer :-)

Skrevet

Ja der kan du se! Jeg sa jo at folk pleier å snike og lese alt vi skriver! Hu måtte inn å snoke hehe! Vet ikke hvorfor jeg, men når jeg ser at andre har en skravle tråd gidder jeg ikke å lese det liksom. Angår ikke meg! Men tror det er sinnsykt mange her inne som gjør det.

HAr jeg lyst på besøk, pleier jeg å innvitere jeg.

Er egentlig dritt lei bim selv også. Er her mest for å skrive med deg. Vet ikke en gang når jeg har IKM, eller el eller noe som helst? Driter i det, for jeg skal ha en liten hund voff, voff!

Å uff, kjørte nett forbi noen som hadde kjørt over Beagelen til naboen her :o( Det var lite hyggelig. De visste ikke hvem det var, for det sto ikke noe på båndet! Den var ute å jåget rådyr, så fløy dyret over veien og vips! Den døde i løpet av de 3 min jeg brukte på å hente hjelp :o(

Det var en omplasserings hund han hadde skaffet fordi hunden han hadde i fjor hadde blitt påkjørt... stakkars mann! 70år gammel!

Hmmmm.... jeg synes det er mye kulere å shoppe til meg selv enn til andre jeg... derfor snur jeg i døra når jeg skal kjøpe julegaver hihi

Har vært hos hu jordmora i dag! HAdde med meg T... det gikk greit, men vi ble anbefalt å gå på et sånt prep kurs?? Uff, det hakke jeg mye lyst til!

Gikk greit på barsel besøk den dagen, han lignet på V som nyfødt, skikkelig skjønn! V har lært å skkrive navnet sitt!! Det er litt tøfft! han er jo bare 4år da.

JA det ordner seg for kjekke jenter vettu! Vi måtte nok møtes på halvveien, så det blir en langhåret standard! Men vi er enige om farger da og navn :o) Gleder meg noe sinnsykt! Glemmer jo alt om babyer og el og sex ! Skikkelig moro, tenk når jeg reiser til USA, lite jeg skal shoppe da!

JA jeg har sett den reklamen, en er utrolig skjønn!!!! Sendte jeg den linkem med den Napolitanske mastiffen? Den var kul!

Var ute å gikk tur med bikkja i går, 2 TIMER!! Å jeg som ikke har gjort en dritt de 2 siste mnd! Ble støl mens jeg gikk vettu!

Å stakkars er ike det vondt for den da? Eller er det en sånn de ikke merker noe særlig til? 14.5år er jo mye til hund å være da!

Masse klemmer fra meg!!!

Skrevet

Ja,kråketrollet kom litt ubedt,men det driter jeg i,hun får gjøre som hun vil,stakkar;-D Leser heller aldri skravletrådebne til andre,de er som oftest skikkelig uinteressante når en kommer "utenifra"! (dessuten er det så mange dølle personer inne på bim til tider,uten å nevne noen spesielle,andre synes sikkert jeg er døll også,he-he!)

Dakkar nabovovven da,nå ble jeg lei meg:-( det er min største skrekk som hundemamma! Gamlemor ble påkjørt somm valp,men i lav fart,så hu fikk seg bare en liten støkk,siden da har hun tassa lydig i grøfta,aldri hatt bånd til henne,faktisk!

Hun har nok vondt nå,men har foreldre som ikke klarer å ta avgjørelsen om å la henne sovne inn,så derfor er hun enda med! Går litt i perioder,men hun sover,spiser og går tur uten problemer,så....

Kanskje dere kan gi gammelhunden til han naboen når dere får ny?? Skal dere forresten beholde han,eller har dere planlagt å gi han bort?

Ja,du la ut den linken på napolitansk mastiff,de er så nydelige! Var en sånn diger en i den første Harry Potter-filmen,om du har sett den!

Høh,prep.kurs,hva er det? Godt at han ble med til jm da,sikkert godt av å få innblikk i ting,håper dette går fint,det fortjener dere virkelig!

Vetle-stor gutt og greier,ikke værst å kunne skrive navnet sitt nå allerede! :-) Snart leser han vel også,skal du se!

" timer med bikkja var vel å dra på litt vel mye,men det gjør ikkeno,da har du jo gått to turer på en dag da,og kan hvile idag:-)

Blir skikkelig stas med valp,er kjempemisunnelig,vil åsså ha fler hunder!

Og så den USA-turen da,lucky lucky lucky! Men du fortjener den turen,virkelig!:-)

Er trøtt nå,men er for sent til å ta en liten lur,får heller lalle meg tidlig ikveld(dersom det ikke er no gøy på tv,såklert,da skal jeg heller sove på sofaen!

Hugs'n'kisses!

Skrevet

ja det bryr ikk emge stort heller! Folk får lese hvis de synes det er så jævlig interessant! Tror det vi skriver om er rimelig internt til tider hehe! Jeg har kagt merke til at det er noen som kanskje skiller seg ut litt her ja. men gidder ikke å henge meg opp i det. Gjorde det litt i beg. Men det hender noen ganger det blir lagt ut ting som virker litt for utrolig til å være sant! Å da skjønner du, da våkner lille Frk. Detektiv! Jeg bare elsker å finne hull og feil i historiene til folk! Bare spør Emblamamma om det.... Har vært flere ganger det har vært noen innslag av den triste sorten. Hvor hu feks har sagt å stakkars ..... Sjekk dette osv. Å jeg bare tenker eh ja særlig!! Som om det er sant! Så jeg beg å forske litt å finner ut at jeg har rett! Jeg merker som regel om folk juger! Selv om jeg ikke kjenner de noe særlig! Det er litt moro:o)

Er vel ingen som synes du er Døll vel snuppa!

'

Ja uff, det var skikkelig utrivelig! Beg nesten å grin jeg, måtte bare kjøre bort fort som faen! Skikkelig jævlig å se forsvarsløse dyr dø sånn!

Vi skal beholde Odin, han er en hare hund, dachsen skal vi ha til kos, utstilling, spor prøver og om mulig litt drevjakt!

Nei har ikke sett HArry Potter jeg, men må vel det snart å, kan ta det sammen med Ringens Herre hehe!Er vel bare meg i hele Norge som ikke har sett dem.

Ja det er noe så spennenede som å lære å kommunisere med hverandre! Jeg annklager litt mye serru hehe! Men er vel mest fordi jeg ikke føler meg bra nok i hans øyne? Inte vet jag, jag er ingen inginør heller! Godt å ffå pratet litt jaffal. Ordener seg sikkert, å gjør det ikke det så kan jeg kose meg med det jeg har :o)

Ja vet du at jeg er faktisk drit imponert over V jeg! Hørte med bhg styreren i dag, å det var ikke vanlig at en unge på 4 kunne det? Å han har jo kunnet bokstavene siden han var 3år.

Å ja jeg gleder meg villt! Det er skikkelgi digg å ha noe å se frem til :o) Er ikke vant til det jeg! HAr ikke vært på skikkelig ferier før vi dro til USA i mars!

Kan ikke legge deg tidlig, det er jo heia tufte i dag :oD Det er jo drit artig!

Ta heller en liten middags hvil!Det er lov når du skal bli mamma! Så deilig at det har hjulpet med kvalmen da snuppa! Digg å kunne gå ut uten å bekymre seg for å spy igrunn.....

Masse gode klemmer fra

Skrevet

Hi-hi,frøken detektiv, ja,det var barndomsdrømmen det! Synes jeg ser deg,med tweedfrakk,lupe og briller,mens du gransker innholdet på bim med kritisk blikk,ha-ha!

Så bra at dere dkal ha begge hundene da,de får nok kjempebra selskap i hverandre. Har jo selv hatt 2 stk,og de har det mye bedre sammen,særlig når de skal være alene hjemme og sånn:-)

Så søt han boxer-gutten var(den linken du la ut),men han er allerede solgt da! Kunne nok ikke hatt en hanhund uansett,det ville ikke gamle sviskertryne likt! De har forresten samme navn,ville blitt litt forvirrende,eller kanskje det bare hadde vært praktisk,rope på en,så kommer begge,hi-hi:-)

Du må se Harry Potter, ja,det er kult! Har bare sett den første av Ringenes Herre,de er så lange,så orker liksom ikke starte på de andre,sovner jo bare alikevel!

Skal se det ordner seg på hjemmefronten,men har det først gått litt sånn på halv åtte m kommunikasjon og åpenhet og sånn fjas,så er det litt vrient å plutselig begynne med det! Jeg vet,for sånn har det stortsett vært hele livet mitt,og det har ødelagt mange forhold,men når jeg traff K,bestemte jeg meg for å bare drite i amle vaner og si alt som det er,og fortelle om alle rare tanker m.m,er nok derfor det funka så fint denne gangen,og jeg føler meg tusen ganger lettere til sinns enn tidligere i verden:-) Ja,da var dagens seriøse innslag over! Bla bla bla!

Skal klage litt nå, ingen dag uten,vettu! Skuldra er vondere,au,så tror jeg minimerer sjabbinga her inne enda mer,heldigvis er det helg,og da er det jo som oftest bim-fri uansett! Må bare innom en tur imorgen for å se om Tinden har testa,hun skal teste imorgen,men er ikke sikkert hun har nett,for hun har egentlig ikke det hjemme,men kan iblandt tjyvlåne naboens usikra nett.

Gøy å høre at lillemann gjør det skarpt i b.hagen,du får tjyvtrene litt med han,så skal du se han blir den neste Bill Gates,og mamma kan høste fruktene av suksessen:-)

Nå må jeg føne og slette håret,og sminke meg.... Bah,det er det værste om morgene,er så mye styr! Skulle ønske jeg hadde tjenere som kunne ta seg av den biten......

1 dag i advent idag,forresten,har du kalender? Pynta litt? Har bare denna kjipe 10-kroners-sjok.kalenderen,men i år blir alt sånn på halv sju,så får komme sterkere tilbake til neste jul,da skal det bli andre boller! Håper snøen kommer snart,er kjipt med svart jul:-( Ifjor hadde vi sol og 35 plussgrader,og bada når vi sto opp på julaften(og alle andre dager,selvsagt),så ble ingen julestemning da,og så skal det ikke bli det i år heller???? *surke surke*

Skal bake kanelboller idag,fikk aldri gjort det sist,men nå er det helg,og lov å spise boller!

Du da,hva skal du idag?

Gò-klemmer!

Skrevet

Ja, jøss vil du være med å starte byrå eller? Kunne vært noe det hihi! Synes jeg ser oss.... Burde ha et eget sted hvor hunder var tillatt vi da, siden vi ahr 4 hunder til sammen etterhvert!

Snakker foresten om å starte opp en hundebutikk selv nå ;o) Da må fru Elli komme å kose med vofsene ! 1-4 dager i uka kan det være noe eller?

Ja, jegg synes det blir veldig feil at man kvitter seg med en hund for å få en ny! Vet det er mange som gjør det.... Men da hadde jg heller gitt f.... i å skaffe en til! Blir som trav folk med hester som ikke presterer det de forventer det, så slakter de dem i steden! Eh... hva med å gå litt i seg selv feks? Kan det være deg det er noe feil med?

Å ar den lille boxeren solgt? Det ahr ikk e jeg fått med meg? Men ville uansett bare vise den til deg hihi.

Ja jeg får sjerpe meg å se de filmene... Er vel på høy tid eller?

Ang hjemme fronten er jeg nok ganske ærlig og åpen, men er ikke allt jeg orker å prate om. Å det er ikke kult når du vet at det er din skyld at allt er dritt. Men du klarer ikke å gjøre noe med det!!!! Den er jævlig lei!

Uff, har du vondt i skuldra? Er vel mulig at dataen har en innvirkning heh! kjenner problemet! Håndledd og skuldre lider sykt når jeg får skrive anfall...... Å har hu IKM nå? Det tror jeg jeg har å? Men testa neg i sta. Hadde ikke regnet med noe annet. Men vært litt kvalm og rar i det siste serru!

JA i og med at mora ikke har den kuleste jobben i verden, så har jeg litt sore forhåpninger til gullet da veit du hehe. I sta sa han til meg at mamma, du er ikke gammel, du er fiiiin!! Smelt, smelt!

Vet du at jeg driter rett og slett i hele jula akkurat nå ;o) Jeg har kjøpt en kalender til V, som kostet 10kr på meny.... Resten av forberedelsene får vi jo gratis i mellom bhg! Men har byttet gardiner og satt staken i vinduet da! Får hele tjukke slekta på besøk søndag, så får vel prøve å få det til å se anstendig ut her bah!

Så imrg, må jeg vaske og bake noe psykt!!!! Orker ikke tanken på det en gang! T har bursdag på søndag skjønner du :o)

Mange klemmer fra meg!

Skrevet

JA,vi starter detektivbyrå,med sporhunder og greier!(mulig dine egner seg bedre,tror mine 2 begrenser seg til å snuse frem pølser og snop,ha-ha!) Jeg kan godt komme å kose i hundebutikken din, jeg,har ikke så mye annet å foreta meg alikevel,og hunder er jo mer stas enn noe annet,så det passer meg midt i blinken!

Huff, ja,mange som ikke orker ta ansvar for dyra de skaffer seg,er trist å se,skulle vært sertifikat for å få være dyreeier!

Vet presis åssen det derre prate-om-alt-greiene funker,det suger! Men man må bare finne en måte å leve med det på,sånn som du gjør,alt kan ikke alltid fixes heller,noen ting må bare være som de er..... Synes du er skikkelig tøff, jeg,flink er du!:-) *KLEM*

Skuldra er fin etter bim-pause i helga,så nå har jeg ikke noe å syte over idag(ikke enda iallfall! But;there's always something...)

Oh,har du hatt ikm?! Ingen tante iallfall(om ingenting har skjedd i helga),så da er det håp! Er vel kanskje litt vanskelig å vite etter det kroppen din har vært igjennom i det siste,så kan jo bare være at ting skjer litt på etterskudd:-) *håpe håpe* Men uansett,om det ikke blir spire akkurat nå,så er jo det også ok,for å gå høygravid i hele sommerferien kan jo ikke være så stas,må jo bli fryktelig tungt og varmt! Dersom jeg hadde kunnet velge, hadde jeg blitt gravid i mai,og født i februar,det hadde vært helt perfekt! Men men,man får ta det man får,kan ikke klage når en vet en ikke kan bli gravid ved et trylleslag heller!

hi-hi,søte Vetle-gutten,forteller mamman sin at hun er så flott atte! Og han har jo rett også! *smarte gutten* :-))) Du er heldig som har han:-)

Ikke så misunnelig på den slekt-greia di i helga,huff of huff så mye styr! Det er ulempen med å ha hus og plass til sånt,har heldigvis vært skåna for sånt her i loftsleiligheta vår!(ja, og at vi ikke har familie i Oslo da,hjelper det!)

Åssen gikk det igår da? Hadde du syv slager og de deiligste retter?? Godt du hadde kjøpt nytt servise:-) Litt koselig med bursdag da,greit å gjøre litt stas på mannen:-)

Håper du overlevde gårdagen,nå er dret jo mandag,og endelig kan du puste ut!

skal gjøre et nytt forsøk på julegaver idag,gikk ikke så bra på fredag,ser du! endte bare opp med å kjøpe reflexer(er litt sånn fan av masse reflex) og noe som mora mi ba meg kjøpe til pappa for henne. aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe til K.,er helt blank!(ja,dvs. var jeg millionær vet jeg masse,men...) Vet du hva du skal gi til din da?

Du får hilse gubben gratulerer med gårdagen da,så prates vi nok iløpet av dagen,er sikkert her inne å soser store deler av formiddagen,er så treg med å komme meg ut når det er gråvær og sånn,frister ikke å gå på shopping i regn,får så frøsete og håpløst hår,ser ut som en idiot!(jadda, jåla er på ferde igjen,forferdelig selvopptatt,vettu,ha-ha! Arg, jeg HATER englehår!)

MASSE GODE KLEMMER TIL DEG

Skrevet

Jepp, hva skal vi kalle byrået da? Fru og Fru Snusefornuftig ? Hmmm.... jeg får se om jeg klarer å få en liten spor hund ut av den da vettu. Men uansett blir vel de fleste hunder sjelevende i beina av litt pølselukt hihi!

JA du blir fast ansatt som hundekoser(mulig du må selge litt også da )

Det er veldig mange... Tror at folk tror det er en enkel sak å skaffe seg hund? Jeg hadde ikke gjort det om ikke det hadde vært for at T har masse erfaring fra før!

Beste måten å komme seg gjennom samlivsproblemer på er å sove.... Eh eller kanskje ikke! Ting ordner seg for kjekke jenter! Jeg bare smiler pent og gir han god sex innimellom, så er han fornøyd....... Tass, tass!

Nei nøkkelordet her er vel respekt! Tok du den kjærlighets testen på nrk? Jeg ble forfører og gubben ble drømmemannen! Men tror ikke han vet selv hvordan han er hihi. Tusen takk for skryt snuppa *RØDME, RØDME*

Så bra at du er ra i skulderen igjen da, det er veldig fort gjort å få vondt i systemet når man sitter for mye på pc`n.

IKM har vært her og ingen tante... Neg test her om dagen å føler meg alt annet enn gravid. Men henger meg ikke opp i det, skal få vofse jeg nå, så jeg driter i det hihi! Neida, ikke misforstå meg, men jeg er et menneske som må holde på med ting for å avreagere litt. Å jeg tror at en liten valp har utrolig mye å tilføre familien vår :o)

Det beste er å bli gravid i august å få i mai! Det var digg! Da er du ferdig når den værste varmen beg å du kan gå stolt rundt med babyen på 17mai :o)

Jeg tror jeg er verdens heldigste mor om dagen... Han kommer å skal kose, kysse og strø rundt seg med komplimenter hele tiden å det er så godt!

Uff julegave shopping var liksom artig før, men nå hater jeg det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aner ikke hva han skal få jeg? Mulig det blir en valp på oss da, men utover det vet jeg ikke? Vi snakket om å kjøpe ny pc!

Bursdags feiringen gikk smertefritt! Jeg vasket vinduer på fredag, vasket huset i går og bakte sjokoladekake, kefirkake, skolebrød og lagde gele i går før dem kom! Fikk akkurat rukket å dusje og tørke håret før gjestene kom. Så ut til at folk koste seg og hadde det fint.... Å vi fikk til og med bruk for ele serviset og bestikket også!

T ble kjempe glad for bursdags hilsen fra deg!!!! Han fikk ingen i går, bortsett fra de som var her da! Å han ble så skuffet fordi alle kompisene hadde glemt han!

Vi er jenter å har lov til å være forfengelige! Vi er jo her for å se godt ut for mennen våres ...... Kremt!

Neida, er ikke kult å gå ut å føle seg so en dass!

Skal på plikt besøk til ho mor i dag, men utover det skjer det ikke stort hihi!

Hva har du gjort i helgen da? Bortsett fra å kose md K?

Masse klemmer fra meg!!!

Skrevet

He-he,fru og fru snusefornuftig ja,det er oss! får påtra meg rollen som førstehundekoser, jeg da,er en dårlig selger. snill og hyggelig,alle kunder og pasienter liker meg kjempegodt,men jeg eier ikke forretningssans,så jeg kunne nok kjørt en forretning på ræva ganske kjapt,er altfor beskjeden til å kreve overpris av folk! Mannen min er motsatt,han er steinhard på å forhandle,prute og kreve høy pris,det er jo jobben hans,forresten:-)

Samlivsproblemer har vi ikke her,men sover mye da,så kanskje det var rett svar alikevel. Tørr ikke ha sex iallfall,livredd for å miste! Begynte å blø kraftig under sex da jeg mista sist,så sitter litt med skrekken. Og de siste 4-5 ukene har jeg vært sjuk/dårlig og absolutt ikke istand til å kose,så han må klare seg uten noe,stakkar... Må vel få det til iallfall èn gang før jeg reiser hjem til jul! Huff og huff!:-( jeg ble atpåtil bestevennen på den dumme testen,æsj! Mannen min ble svermeren,han! skal ta den på nytt når jeg ikke føler meg så blæh lengre!

Blir bra å være bizzi med å tenke på valp,blir så sliten i hodet av det baby-styret! så forresten to boxer-babyer på fredagskvelden,to søte gutter,den ene tissa litt på meg av begeistring da jeg snakka med han,hi-hi!:-)

Så flink du var å stelle til goddag på søndag,tipper mannen din ble kjempeglad! Dumme kompiser da,som glemmer bursdagen og greier!(de få jeg kjenner glemte meg åsså,men det driter jeg i,da blir det hevn,ferdig med det,he-he! Ikke fornærma, jeg nei....

au,ræva har sovna i den dumme gamle utslitte sofaen jeg sitter i,skal bli godt med en ny!(leier ut denna leiligheta møblert når vi flytter)

Har ikke gjort så veldig mye i helga,gått et par turer,og vært på møbelbutikker å sett på sofa,stoler og seng og sånn,og handlet på smart club(mareritt på en lørdags ettermiddag,aldri mer,iallfall ikke den nye smartclub,den sugde max) Ja,og så baka jeg kanelboller på fredag da,men det er jo bare småsaker i forhold til ditt bake-prosjekt!

skal tasse ut på det kalde badet å sminke meg,bare jeg ikke sovner på veien... zzzzzznork!

Puss o kram :-)

Skrevet

Oki, da ser det ut til at vi kan utfylle hverandre litt da! Tror jeg er en bedre selger enn hundekoser? Greit med egne hunder, men det er så mang hunde eiere som har drit dårlig hygiene på hundene sine ! Så jeg er grise skeptisk til å kose andres bikkjer hihi... Må gå å vaske meg på henda med en gang jeg har tatt på andres hunder... Skulle sett meg på utstillingen du bah !

Uff skjønner godt du ikke tør ha sex da ja... Ville ikke jeg hatt heller. Man er litt mer forsiktig når sånt skjer.

Men jeg mente ikke at du skulle ha sex med han jeg da hihi.... bare at dere sånn ha det koselig liksom :o)

Svermeren? Var det negativt eller? Leste ikke om de forskjellige typene jeg.

Hehe du er første menneske jeg har "møtt" som ler når noen har pissa på deg heheheheh! Jeg synes det er deilig å få noe annet å tenke på....

Har jo ordnet så kompisene hans kommer til lørdag vettu! Sikkert derfor de ikke tenkte over det i går! De tror det er til helgen.

He he! Du må spørre omå få en skikkelig kul recliner av gubben til jul! Så du har noe godt å sitte i når du skal amme babyen og bimme!

Er det ikke noe kult på smartclub? Vi hadde plaener o må dra dit, men hvis det er så ræva der gidder ikke jeg det.

Hmmm det går rimelig laaaang tid mellom hver gang jeg baker da! Det er kun tl bursdag som regel hehe!

Sminke ja! Tror det får bli en annen dag?

Klemmer til deg!

Skrevet

Ja,da er du sjefsselger,og jeg sjefskoser :-) Koser med alle hunder, jeg,holdt på å gå amokk av alle løshundene i Portugal,de var jo så gode og søte,delte ut mye godis der :-) Har vært vant til hunder fra jeg var liten,alltid vært helfrelst,så her koses alt som koses kant,skitten eller ikke! Har jo min kar i senga,ikke noe problem,bortsett fra at han snorker litt,og fiser:-)

Vi har det alltid koselig,sitter stortsett tett oppi hverandre,så det veier vel litt opp for at han ikke får seg noe for tida:-)

svermeren var ikke så negativt,og den passa litt godt mtp at det stod han kunne forelske seg pang og stikke av med sin utkårede,noen ganger gikk det bra,andre ikke.... vi stakk jo til Karibien etter noen få måneder sammen! Var ikke så nøyd med p bli bestevennen jeg da,ville jo være drømmekvinnen! Men jeeg er ikke så opptatt av sånn klassisk romantikk,som roser,turer i måneskinn,stirre hverandre dypt inn i øynene til stearinlysene brenner hull i bordet.... Det er jo kos da,men blir litt mye hollywood for min del,ikke liker mannen min sånn heller! Stirra mye inn i øynene det frste året,gjør det enda,men ser ikke på det som romantisk,æsj,vet ikke jeg....Ha'kke peiling!

Og det er stas å bli pissa på av valper,betyr bare at de er ekstra glade og opprømte,så da må man bare le!

Vi har tenkt å kjøpe sånne reclinere,faktisk,han vil ha to til hjemmekinoen han har planer om å bygge i kjellerstua! Men amme... huff,gruer meg litt til det, jeg,ser så komplisert ut. alt en må kunne når en skal være mamma,skjønner ikke at folk klarer med alt!

Jo,smart club er helt okei,men liker den gamle på alnabru mye bedre,den på slependen/Nesøya har de delt opp i to etasjer,og der vi handla mat var det supertrangt og utvalget var mye mindre enn på alna.

Jeg baker stadivekk,men det er jo ikke så sunt da,så prøver å begrense meg,eller bare spise kake til middag,da blir det jo ingen unødvendige tilleggskalorier ;-D

Ferdigsminka nå,men har enda ikke kledd meg,men skal gjøre det NÅ! Ble litt småkvalm,så får vel spise også!

HUGS :-)

Skrevet

Synes det høres ut som en grei deal jeg... Husker vi kjørte bil gjennom Jugoslavia og Hellas! Fy faen så mye løs hunder, å så sykt mye roadkill!!! Det er det jævligste jeg ahr sett i hele mitt liv tror jeg. Jeg gråt og gråt i mange timer! I athen gikk hundene løse å jeg fikk ikke lov til å røre dem av pappa. Det var ikke veldig hyggelig. Gjorde inntrykk på en 10 åring det gitt.

Når det gjelder snorking og fising så er vel ikke det stort annerledes enn de andre karene vi deler seng med hihi!

Så kos da, er sånn her å, sitter i sofaen og holder hverandre i hånda osv.... det er kos :o)

Jeg ble jo liksom litt paff siden jeg ble forføreren? Hmmm trodde den tiden var forbi jeg men, men så feil kan man ta! Ble jo litt sur når han ble drømmemann og jeg forfører! Så jeg bare mumlet ett eller annet om at noen tydligvis ikke hadde vært helt ærlig hehe! Men tror ikke han syntes det var videre stas at jeg ble forfører heller? Skulle nok vært drømmejomfru eller noe i den duren haha!

Jeg liker hverdagsromatikken jeg.... Å være forelska i hverdagen liksom... Gå turer, finne på ting, date mannen min! Sterinlys og rødvin ja du skjønner hva jeg mener?

STAS å bli pissa på faktisk! Ja ja nå har jeg hørt det også! Men skjønner poenget ditt. Har forøvrig en katt som har tatt over huset her i det siste.... Den brukte å tusle ubemerket rundt i huset he.... Å holde seg på gulvet! Men i det siste har den blitt observert på kjøkkenstolen min, i skittettøy haugen på badet, i SOFAEN og sengene våres! Den er overalt bortsett fra i kurven sin kan du si! Fått ny yndlingsplass ved siden av doen, for da blir den kost med hver gang noen sitter på do haha!

Å så digg da, det vil vi ha også... Men tror romantikken blir borte når vi ser tv da, så T vil ikke ha det! Hmmm litt rart det der. For han sier at Xen hans var klengete, masete og innpåsliten, hu skulle holde hånda og sitte oppå han hele tiden. Men hvam tror du har blitt sånn nå? Jo det er han det..... Kaller det kjærlighet jeg hihi!

Ække noe lett oppgave vi tar på oss når vi lar gubben pule oss kjukke serru! Det er mye stress og hard jobbing!

Har aldri vært på noen av plassene før jeg :o) Vi skal vel dit snart tror jeg? Vi må en tur til hovedstaden før jul alikevel :o) Shoppe litt osv.

Uff jeg har en lei tendens til å spise opp alle kakene jeg lager selv, for T er ikke så glad i kaker, så noen må spise dem... Det blir jo meg og V det da vettu!

Ferdig sminket? Jeg har sovet på sofaen jeg :o( Helt på trynet trøtt i dag! Sikkert det dritt været... MÅ beg på middagen å ups kl er jo 15!!!!

Puss och kram!

Skrevet

Hei sleepyhead!

huff,er trist med dyr som har det vondt:-( Gråter hver gang jeg tenker på det,og jeg orker ikke se sånne animal-rescue-programmer,da får jeg ikke sove på dagesvis!

Har du katt også?,visste ikke det! Har aldri hatt katt,så skjønner meg ikke på dem,men de kattungene er innmari søte! Perfekt accessoir på dass,ha-ha!

Kult at du ble forføreren da,det holder mannfolka på tå hev,hi-hi!

Ikke så gøy å tenke på at mannen/kona har hatt en fortid,iallfall liker ikke jeg det,er så sjalu og eiesyk! Mannen min har hatt et "lengre" forhold,men det er mange år siden,og jeg fant bilder av henne(som har ligget bortglemt i boden i åresvis),og kunne puste letta ut,for hun fantes ikke fin! Det hadde han også sagt,men var greit å se det også.

Tror jeg skal gjøre akkurat det samme som deg,er småtrøtt og har vondt i hodet. Tror jeg ble så stressa ute i byen at den bare kom snikende.... Følte meg bare blæh i byen,skikkelig ensom og kjedelig,fant ingenting jeg likte,og ingen gaver. Var i godt humør,følte meg supergravid og strålte da jeg gikk ut døra,men så bare stupte humøret når jeg kom ned i byen:-( Har ikke shoppa noe på lenge,og har "ingenting" å ha på meg,og her i byen er alle så jævla trendi og stivpynta,og jeg klarer bare ikke henge med! Den stilen jeg liker,er jeg liksom blitt litt for gammel til,og så klarer jeg ikke helt å like den "voksne" bærtestilen heller,så faller liksom midt mellom to trær! Og så er det ingen vits å kjøpe de dritdyre kule buksene jeg har sett på,for jeg aner ikke om jeg kommer til å passe de etter jul,og jeg har ikke råd til å sløse bort på ting jeg ikke kommer til å passe,vil heller bruke pengene på gaver til familien! Æsj, jeg vil bli millionær og ansette stylist og kjøpe alt jeg har lyst på,og så skal jeg flytte alle stivpynta bærter på ei øde øy,og der kan de superultrakule femi-typene deres også sitte!

Ja ja,det endte iallfall med at jeg kjøpte en nypressa fruktdrikk og proteinsjokolader,så gikk jeg hjem for å gråte litt! *djizes,går det an å bli dummere enn meg* Alltid følt meg ukomfortabel med å gå i byen,føler meg aldri "fin" nok,liksom... *duste-jente* Og de dumme kjærringene,eller "fruene" på glassmagasinet,argh! Jeg hater dem! Og på de fancy gullsmedene og parfymeriene! Går jeg inn der på sommeren med tattoveringene mine,så bare shusser de meg ut med en brosjyre,"så kan jeg kikke hjemme i fred og ro" Fuck,altså!

Ja,det var dagens lille frustrasjon,ikkeno å bry seg om mer! godt vi flytter ut til lille Slemmestad snart,der er det ikke så fancy!:-)

Skal lage middag snart her også,men K er ikke hjemme før 6,måtte gjøre no ekstra-arbeid. skal ha laks i folie,ris og asparges med hollandais-saus,det blir nam!

Du må se den dokumentaren som heter "naive Norge" ikveld på tv2,handler om holmlia og innvandrer-miljøet der,tror de er rimelig grinete på han som laga den,for tror ikke han syntes det var så stas å bo der etterhvert!(blitt drapstrua og greier!) gærne folk! Er ikke rasist,men innimellom blir jeg litt kultur-rasist,noen av de folka har bare en helt sjuk måte å se livet på!

Hei og hopp,håper du får en fin kveld,dersom vi ikke prates mer idag,du er kanskje opptatt med familien nå:-) Kos det!

Kanskje dere springer på en stressa Elli-Karamelli i byen om dere tar turen inn hit før jul, jeg er stortsett å stresser nedi der hver dag og piner meg selv! vært gøy å sagt "hei" til deg på ordentlig! :-)

*KLEM*

Skrevet

Dytter denna til deg,forresten,du er vel på litt senere sikkert :-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...