Gå til innhold

Juni: Er det flere som ikke ruller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli bekymret for det. Har jeg grunn til det? Skal jeg ta det med ro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke du trenger å bekymre deg. Alle gjør ting i sitt eget tempo.

Min ruller ikke heller. Snur seg bare fra rygg til mage. Det kommer når det kommer tenker jeg. :o)

Skrevet

Min jente, som faktisk har kommet seg opp på 4, og kan stå å gynge en evighet, ruller heller ikke. Hun snur seg fra rygg til mage, men ikke andre veien. Tror det er helt normalt:-)

Skrevet

Min ruller ikke, ikke snur hun seg heller! Og hun langt ifra prøver=) De er så forskjellige. Ikke hopper hun heller... Men hun leker med føttene sine da...

Skrevet

mangen som ikke ruller før de er 8-9-10 mnd så det er ingen grunn til bekymring. ungen til ei vennine av meg rulla først da hun var 11 mnd og gikk da hun var 1 år :) slapp helt av du :)

Skrevet

Gutten min ruller heller ikke. Jenta mi hadde rullet i snart en måned, da hun var på samme alder. Det tar jeg med knusende ro! Han er faktisk tydelig mye sterkere i kroppen enn hun var, så det har i hvert fall ikke med det å gjøre. Han er kjempesosial, smiler og kommuniserer mye, så det er heller ikke noe i veien med intellektet hans. Han er bare litt senere, rett og slett. Litt mer bedagelig anlagt, kanskje? :-)

Gutter er forresten litt senere enn jenter, har jeg hørt.

Skrevet

Tassen min ruller heller ikke..

Snur seg litt til sida innimellom...

Skrevet

Du behøver nok ikke bli bekymret for det nei:) Der er jo så stor forskjell på barn sier de...jeg er ingen expert...men har hørt det er "vanlig" fra 4 mnd - 10 mnd:) alt kommer til sin tid:) Forhør deg på hs om du fortsatt er usikker:)

Skrevet

Her rulles det ikke ennå nei :) Ikke noe å bekymre seg over. Det er like normalt å rulle når de er 5 mnd som når de er 8 mnd. Alle utvikler seg forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...