BensMor Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Jeg har litt vondt inni den ene siden av rumpa. Husker jeg hadde det sist gang også. Det kommer spesielt i noen få stillinger, f.eks. hvis jeg lener meg over til den ene siden, står halvbøyd forover osv. Dette har med bekkenløsning å gjøre, er det ikke slik? Jeg merker ikke noe til det når jeg trener eller når jeg er ute og går, og det får jeg godt til å stemme med bekkenløsning. Tror det forsvant sist gang, så jeg får bare prøve å bevege meg så mye som mulig. Det er litt vanskelig i den jobben jeg har, for jeg sitter foran datamaskinen hele dagen, men jeg får prøve å være flink og gå ut med gullet etter barnehagetid.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg har akkurat det samme, bare at her stråler det inn mot korsryggen og av og til ned mot foten. Men smerten sitter inni den ene rompeballen. Vet ikke hva det er, men legen min snakka om isjiasnerve i klem. Har samme problem, sitter på kontor hele dagen på jobb, og kjenner det er utrolig tungt. Vurderer å sykemelde meg 50 % igjen, det hjalp sist. Lykke til, og si ifra hvis du finner en kur!
Lapez Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 det heter bekkenløsning jenter... desverre...
Søtnosmamma Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Jeg har akkurat det samme og trodde det var isjiasnerven siden jeg ikke trodde bekkenløsning skulle føles slik. Fysioterapauten tok en liten test og det var ingen tvil: bekkenløsning...
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Huff.... Da er det vel liten sjangs for at det er noe annet her... Vil ikke ha bekkenløsning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå