mamman til snupp Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Jeg er på dag 4 av suppedietten, og tror jeg kanksje er gravid....kan isåfall fosteret ha tatt skade av dette?? Har også spist mye rosmarin
Cipra har 2 jenter Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg tror ikke fosteret har tatt skade av det, det er så tidlig enda dersom du er gravid. Men det kan kanskje være greit å holde opp med dietten til du har funnet ut om du er gravid. Skal rosmarin være skadelig for foster da? Ønsker deg lykke til
mamman til snupp Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Hei. Takk for svar!! Jeg vet ikke om rosmarin er skadelig, men jeg fant noe på nettet om at man ikke skal spise mye av det om man er gravid! Nå har jeg spist en t-skje hver morgen og kveld siden lørdag sammen med et glass geit melk...fordi det skal hjelpe på med å bli gravid.
Serial mom Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Sånn rent næringsmessig tar ikke fosteret skadet av at du spiser lite,eller ingenting om så... De 3 første månedene er mange kvalme,spyr og orker ikke mye mat. Det går kun utover deg selv og din egen helse,spiren får det den trenger i starten uansett,men etter 1.tri er det viktig å spise bra,og tilstrekkelig! Dersom du tror du er gravid får du kutte ut ting du vet,eller tror kan være skadelig,og ta en test! Deretter får du heller justere kostholdet ditt slij at du får i deg bra næring og nok energi,en blir veldig trøtt og uopplagt som gravid! Lykke til!
mamman til snupp Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2006 Har lest noe om at barnet kan bli født for tidlig og slik hvis mora slanker seg når barnet blir unnfanget og i svagerskapet, men det menes kanskje lengre perioder enn 4 dager da.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Jeg spydde flere ganger om dagen i 4mnd da jeg var gravid med snuppa som i dag er en kjapp krabat på 19mnd, som også ble født 10 dager på overtid. Tror ikek det betyr så mye nå, og suppedietten varer jo ikke "evig" heller, eller? Dersom det skulle vise seg at du er gravid ville jeg heller bytta over til et Grete Roede slankekurs tilpasset for gravide/ammende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå