Gå til innhold

Go mårn =) Planer for dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen..

Må vel prøve å vaske litt... gjøre klart til fredag, når jeg skal pynte til jul.. :)) Igår fant jeg frem juledukene og julegardinene til kjøkkenet, så nå er de vaska og strøket...klar til bruk :))

Har egentlig vaskedag på torsdag el fredag, men det funker dårlig nå.

Kjedelig å ta alt på en gang, da ødelegger jeg hele helgen... da blir det krykker, vondter og dårlig humør... Ikke noe kos da det er kun i helgene at samboeren er hjemme...

Typisk trygdekontoret da... Å vente på penger er utrolig irriterende...

Ha en fin dag...

samboeren er ikke huslig i det hele tatt, men mamma bruker å stikke innom å vaske gulvene i blandt... :))

Men småvasker litt i hyller , skuffer og skap og...

Blir altid litt ekstra å vaske før ul :))

Snill samboer du har da...

Bi nok å slapp av mæst mulig... formen e og bi rævva... æ vil ha den her ongen ut!!!! Frøkna søv utruli nok enda...normal vil æ nok ha vækt ho... men e nok bæst at æ får mæst muli kvile førr oss bægge to... Håpa vi klar oss sjøl i dag utn at æ må få sambo tel å kom heim i dag å...

Har masse æ sku ha gjort... men får ikke gjort nån teng :(

Håpa dåkker alle får en fin dag...

Annonse

Har ikke så store planer for dagen utenom at jeg skal vaske litt klær. Rart hvor mye klær som hoper seg opp når man har noen late dager:)

Gubben skal jobbe overtid i dag,så håper på barnevakt av tanta hans noen timer på ettermiddag. Sånn at jeg kan sove:)

Ellers så skal jeg skrive klagebrev til lånekassa og skrive julegave handleliste. Skal shoppe på lørdagen:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...