Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Jeg har ikke vært ute hver dag i det siste, har vært så dårlig vær! Når hun må ha regntrekket over seg i vogna blir det bare hyl og protester, hun er 9 mnd. Får litt dårlig samvittighet, de skal jo ha frisk luft hver dag. Men så ligger hun ute i vognen på verandaen å sover hver dag da!
Frk. Hattifnatt Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg er ute stort sett hver dag, Tar bare på egnet tøy... Har ikke vært ute når det har bøtta ned fra siden dah... Da dar vi heller kost oss inne med leker og bøker:)
_svana_ Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Er ikke ute når det er regn og rått vær siden de er så små.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Vi går ikke tur vær dag nei.. men er ute av døra vær dag da, om det hjelper
*ulvemor* Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Har aldri trilla tur hver dag vi. Hun har aldri likt å sove i vogna, og generelt vært litt lite gla i vogna. Likevel har vi vært ute hver dag fra hun kunne sitte litt selv, på lekeplass og i marka i bæremeisen.
firemerkersmør Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Vi går ikke tur hver dag, men er ute på noe. Tassen sover ute innimellom også. Prøver å passe på at han får litt frisk luft. Ellers er vel gåturene mer for mor enn barn (når de er små i hvertfall)
Stratos med 3 barn Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Ja stort sett. En og annen sjelden gang ligger han bare ute i vogna å sover
Hidjey Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 jeg er ute minst en gang om dagen, ofte to. Han vil kun sove i vogna på dagtid, så da må vi gå tur. Har prøvd vugging både inne og ute, men det funker dårlig. Eller, har klart å lure han et par ganger. Har tatt på jakke og lue og trilla rundt og rundt på stua.. Da gikk det til slutt..
mai mammaen til to Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 vi pleier å gå tur hverrdag..har vel stortsett gjort det hver dag..men i sommer satt hun stortsett i bæreselen heletiden..men nå har hun endelig lært seg å like å sitte vognen... hun sover alltid best i vognen og..så pleier alltid å gå tur i halv to tiden... da sover hun den lengte duppen sin...og det er greit hun ikke sover for seint.da vil hun ikke sove om kvelden..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Jeg er ute så å si hver dag. Mina ligger å sover ute i vogna hver dag uansett om jeg er ute eller ikke.. Blir ikke lang tur om det bøtter ned da.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 28. november 2006 #11 Skrevet 28. november 2006 triller tur hver dag vi;) uansett vær! deilig synes jeg og Odin elsker det !
Englefjas Skrevet 28. november 2006 #12 Skrevet 28. november 2006 Hvis hun ligger ute og sover får hun jo masse frisk luft. Trenger ikke ha dårlig samvittighet da. Jeg er veldig glad i å gå, gjerne mens jeg hører på musikk, så vi er ute og triller nesten hver dag. Lar være hvis det er sidelengs regn, eller lignende.
snuppi2 Skrevet 28. november 2006 #13 Skrevet 28. november 2006 japp, ute på tur var dag vi med:) Jobbar i banehage, så jag är så van att vara ute, blir sprø om jag är inne en hel dag! + att gutten sover ute i vagnen.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. november 2006 #14 Skrevet 28. november 2006 Er nok ikke ute hver dag. Er det skikkelig drittvær (regnet høljer ned eller det blåser skikkelig), så gidder jeg ikke. Men er det ok vær, er vi stort set ute en tur. Jenta mi sover så godt i vogna- også har vi godt av frisk luft begge to :-)
Chatzy Skrevet 28. november 2006 #15 Skrevet 28. november 2006 triller nesten hver dag.. 4-6dager i uka.. Var lite ute forrige uke da det regna oppå isen å var kjempeglatt!!! Trenger ikke gipsa arm med baby....
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 28. november 2006 #16 Skrevet 28. november 2006 Nei, går ikke tur hver dag... Men flere ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #17 Skrevet 28. november 2006 Hæ? Er alle så mye på tur? Nå får jeg dårlig samvittighet..... Vi kommer oss sjelden ut på tur. Lillegutt sover best i senga si, og mens han sover bruker jeg tiden til å rydde, ta ut av oppvaskmaskinen, ta ut søppelet, sette i oppvaskmaskinen, vaske klær og henge opp, lese avisa o.l Han sover 2 lurer på dagen. Under den siste luren må jeg lage middag, så isåfall måtte jeg gått tur mens han er våken... Men frister lite å gå når det regner
Luca Skrevet 28. november 2006 #18 Skrevet 28. november 2006 Er ikke ute på trilletur hver dag jeg nei, men var det med snuppa på 2 da:-) Men da var jeg mye mer sammen med barselgruppa også da, så mte trilling ja. Men lillesnupp sover ihvertfall 3-4 timer ute i vogn her dag, så får den friske luften hun trenger:-) Blir skikkelig imponert over de her inne som er ute på lekeplass med fullt uteutstyr 2 runder om dagen med de små!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå