Gå til innhold

enda ett innlegg om mager....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 23 uker i morgen, synes ikk e magen er så stor, mange kommenterer det, man ser jeg er gravid altså, men den er visst mye mindre enn de fleste andre sin. men s tenker jeg , kanskje dette som mye annet er arvelig? min mor når hun gikk med meg, jeg er den første, hadde hun veeelidig liten mage i mnd 8. har sett bilde, og den er ikke stor!!! uff s mye man skal bekymre seg for da..... jeg kjenner han jo sparke hver dag. så han er jo der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg Prins.......

I mitt forrige svangerskap så hadde jeg utrolig mange kommentarer på magen min - den var jo sååååå liten.........

Det er jo like "trist" å høre at man har for liten mange som å ha for stor mage (vil jeg tro da )

Da jeg var høy gravid så var det mange som sa - du har jo mange måneder igjen du........

Man blir så lei disse kommentarene!

Men en ting er sikkert - man får iallefall plass i mammabuksene sine , trenger ikke å bytte dem ut!

Det er iallefall positivt!

Kos deg med magen din du - som du sier , du kjenner jo han hver dag!!!

Lykke til vennen

Skrevet

er så godt når noen gir meg sånne søte svar :) og høre andre i samme båt !

jeg får kose meg jeg, med den lille jeg har :-)

er jo påen måte digg man slipper bytte ut mamma-buksene ja, he he, får se det positive i det !

lykke til videre du også 8-)

klem fra :

Skrevet

har det motsatte problemet..

jeg er i slutten av uke 15..og magen poppa ut for ca en uke siden..

så når folk ser magen min,så tror de jeg er mye lengre på vei enn jeg egentlig er.. magen er skikkelig rundt og jeg syntes den er ganske fin,men når folk kommenter det så føler jeg meg skikkelig feit!

greit nok at jeg ikke har hatt den flate magen før da,men hva skal man si når folk kommer å spør om det er mange der inni??

jaja...

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...