Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Dette er første gang jeg skriver innnlegg her, har kun vært en tyvtitter:) Termin 11. januar 07.

Det jeg lurer litt på er om dere kjenner mye spark om nettene. Jeg har bygd opp en liten bekymring de siste dagene, da jeg omtrent ikke har kjent noen ting på natten, selv om jeg er oppe noen turer på toalettet. Skal sies at jeg har sovet ganske godt de siste nettene, så kan jo være jeg har sovet meg gjennom sparkene:)

Elles er det endel sparking sånn på dagtid, selvfølgeli varierende fra dag til dag, men er ikke så bekymret om dagen...noen som har lignende erfaringer?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har sikkert bare sovet så godt at du ikke har kjent noe, men det er jo allikevel normalt at babyen har rolige stunder ulike tider på døgnet. Min er mest aktiv seint på kvelden og natten, så jeg er litt bekymret for at denne babyen er en skikkelig natterangler når hun kommer ut...

Skrevet

Jeg har termin 7.01.07.

Jeg kjenner ikke spark om nettene i det hele tatt. Men jeg sover veldig tungt, og de få gangene jeg våkner av å måtte på do, så er jeg uansett i halvsøvne og sovner med en gang jeg legger meg ned igjen..

Men på dagen derimot og på kvelden så sparker det mye. Veldig mye, så jeg tenker bare hun er litt utslitt av å spenne meg så mye og vil sove litt om natten hun også:P hehe

Det varierer så fra person til person, så om du ikke merker noe på natten så skal du ikke bekymre deg!

Skrevet

Hei:0)

Bebisen min sparker masse om natten men ikke så mye om dagen!!

Er sååå forskjellig fra baby til baby.

Så lenge du skjenner liv er det bra:0)

Jeg er foresten to dager på overtid:0(

Skrevet

Samme her, jeg har sovet meg gjennom hver natt i hele svangerskapet, uten å ha kjent et eneste spark som har vekket meg. Kan jo legge til at jeg sover ekstremt tungt, men godt! :o)

Jeg er ikke bekymret, men bare glad til, for det er tungt nok å være høygravid om dagen, og hadde jeg ikke fått sovet om natten, hadde det vært ulevelig. Jeg kjenner lillegutt hele dagen, så jeg er rolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...