Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny4:)

Anbefalte innlegg

Håper det blir et par av Eple og .... (tja, hva var det hun het igjen, Silje?), fant i går ut at de jo var litt søte sammen. Men, det så jo ikke kjempelovende ut! Blir spennende neste tirsdag:) Så faktisk Greys , Christine og Kongen jeg også. Så i dag er jeg trøtt:)

Fortrenger ut uka, så tar jeg fatt på elendigheten igjen:)

Huskeliste til apotekturen min:

* Graviditetstest

* Grunnnmurstest

* Mage-plumbo

Lang liste for deg i dag? Går det bra med jenta di?

Fortsetter under...

Hm... må gjerne på apoteket eg og.

Tror faktisk den folat i kokosbollen ikke er nok... skeptisk!!

Syntes også de passet sammen.. hun virket litt kulere nå når en fikk se mer til henne..

Men, du?? Hvis du skulle si at du var "lik" noen av de fire damene.. hvem er du da?? Hehe..

I dag skal eg ikke følge noen liste.. ble bare stress i går..hehe. Skikkelig skuffet på kvelden over så lite kryss!!

Etter fotball trening og før unge-legging fikk eg ihvertfall vasket opp og støvsuget og hengt opp klær!!

Vasker klær nå og.. tar aldri slutt!!!

Fått ryddet litt og.. så nå er det kaffi og bim!!

Kommer jo an på hvor mange kokosboller du spiste;)

Hvem jeg er lik.... Vel.... Ingen av dem tror jeg. Og måtte jeg valgt en av bøndene ville det blitt Eple (fordi han ikke har dyr som må stelles tidlig hver morgen, hadde fint hus og egen cafe der jeg kunne drukket så mye te og kaffe jeg ville:). Du da?

Tror jeg skal stikke av fra jobb kl 16 i dag og bruke litt tid på meg selv. Er trøtt og sliten etter å ha sovet lite i natt. Føler for å gå lang tur, dusje lenge (uten at jeg faller gjennom gulvet) og legge meg tidlig.

Tja... det må bli silje.. og hadde også valgt eplekjekken.. hehe!

Høres fornuftig ut å bruke litt tid på seg selv!! Kanskje du faktisk er startet å "ruge".... hvem vet!!

Ikke lurt å falle gjennom gulvet... ikke anbefalt i sv.skapet!!

Tror eg må litt tidligere i seng også ja...

Og ja, det går bra med jentungen!! De "glemmer" fort heldigvis..

Men, er litt obs på den andre jenten i fremtiden!! Hun er en skikkelig "maktperson".. stakkar hennes fremtidige mann!!! hehe

Ruge, ruge:) Hvem vet, jeg føler meg i alle fall ikke helt som meg selv om dagen. Men, regner jo med det skyldes hus-traumaet mitt.

Så det å falle gjennom gulvet er ikke anbefalt? Hmm, da må jeg lage nye planer for kvelden:)

Er jo ikke sikkert hun får seg mann, denne lille "herskerinnen":) Tenk om man får et slemt barn! Klarer man se det selv da? Oppdaget somlærer at mange foreldre er veldig blinde for negative sider hos sitt eget barn, noe som jo er naturlig, men man vil jo ikke ha en slem unge!?

Hvordan går det med "tapp-jakten" forresten?

Hehe,,, tappjakt..

Vel, det står at en skal gjøre det hver dag og til samme tid!! Så det har jo vært en stor suksess!!

Er ikke så "gøy" heller...

Har ikke blitt noe klokere ihvertfall!

Mange som fortrenger at de har slemme barn... men, det er nok ikke lett heller da.

Har merket litt forskjell på deg ja.. har tenkt at det kan være huset.. men, håper mest at det er forandringer i kroppen!!!!!!!!!!

Nei, nå tror eg at eg skal henge opp klær, sminke meg litt.. og ut å prøve å gjøre noen ærend!! I går var det jo skikkelig stor suksess!! Hehe.. mannen bare ler av meg!! Fy, han!!

Annonse

Husk at jeg stoler på at du opparbeider deg ekspertise jeg kan nyte godt av senere:) Tappoman:)

Nå har jeg vært uten en liten tur, fått litt luft. Og, har kjøpt meg en Smarties julekalender, var på salg til under halv pris. Så nå er det advent på kontoret også:) Og heldige meg får åpne hele 6 luker i dag:)

Begynner kjenne meg godt siden du merker forskjell:) Ja, humøret har ikke vært på topp siden den grusomme grunnmurdagen. Men, det ordner seg vel til slutt, jeg har ikke gitt helt opp:)

Ha en fin og effektiv ærend-runde:) Skal dere ha den bilen du hentet NAF testen på forresten?

Nei, nei, nei. Nå har jeg sittet å sippet på jobb igjen! Foreldrene mine har lagt ut huset mitt (ok, deres da, men mitt barndomshjem) til salgs og kjøpt seg leilighet. Det er jo lurt, men alikevel.... TRIST! Føler meg skikkelig hjemløs her jeg sitter.

Sånn da fikk jeg ut det. Nå skal jeg spise opp Smarties'en fra luke 3, og så blir det nok bra.

Først... hvilken butikk har til under halv pris?? Eg og vil ha!!

Så... stor klem til deg for at du er lei deg!! Trøste deg med at eg gråt med deg.. hehe! Satt i bilen på vei hjem nå, ble helt satt ut av sangen till sissel og han svensken.. "gå inte forbi..." Det var ca 12.. skremmende at det går å reagere sånn..

tror eg hadde reagert på samme måte, ihvertfall i disse husdager..

Husk å stoppe spise smarties etter luke 6..

Har vært på apoteket, de sa eg måtte bare spise kokosboller som tillegg.. det var bare bra i disse el-dager!!

Vet ikke helt med bilen enda, vi venter på en ny pris iforhold til hva de fant... spennende!! Hvis vi skal ha den, blir den hentet på fredag tror eg!!

kosemoseoverdose til deg..

Det var på Meny:) Og det var godt:) Trøstespist meg frem til luke 5 nå.

Den sangen er FIN!!!!! bruker få gåsehud av den! Men nå tror jeg jeg skal prøve unngå den så sippete som jeg er om dagen.

Visste jo at de skulle selge, kom bare litt brått på, og til feil tid. Håper jeg rekker en tur hjem før de flytter, skulle gjerne vært der en siste gang. Og så håper jeg det er noen jeg ikke kjenner som kjøper. Blir rart om gamle klassekamerater plutselig skal bo hjemme hos meg.

Ny bil på fredag allerede:) Blir stas om det går i orden:)

Næringsvett de damene på apoteket:)

Noen tegn til el eller noe hos deg? Eneste symptomet jeg kan bidra med her er sippingen mi. Jeg er ikke en sippeguri til vanlig!

sånn.. nå er ungene i hus også..

hvilken dato var det du fikk tr sist..

Rart med slike ting.. ikke kjekt hvis noen "teite" flytter inn liksom!

Har ikke hørt noe om bilen enda.. tror de plager oss med vilje!!

Har litt murring, men bare litt av og til... litt hissig i små glimt!

har vært endel øm der nede.. ihvertfall ved sex..

Men, lite slim... hm... svømmerne kommer ikke ut igjen en gang...hehe!

Prøver å ikke tenke for mye på det.. hehe. ikke lett då..

Har sex.. så får vi se hva det blir til!!

Hva sier sambo til sippeguri da??

Han sier ikke så mye, bare trøster:) Greit det, føler jeg ikke har gjort annet enn å snakke hus i 1 år nå. Veldig koselig på kinoen, bare sitte å holde hverandre i hendene. En go'ing:)

Mindre slim her nå ja. Ikke så mye "vått er godt" her lenger.

Sist TR startet 11.11.

Og det regner hos deg i dag også?

Trege bilmennesker! Håper de får opp farta slik at du kan cruise rundt i ny bil på fredag:)

Godt å få trøst!!!!!!!!!!!!! Å holde hverandre i hendene er helt topp!!!!

Regner litt innimellom!! Så i dag er det bra...hehe!

Trege de ja.. skulle tro de hadde flere biler å tenke på.. hehe.

Men, det finnes andre biler vi kan kjøpe hvis ikke dette går....

Annonse

Gøy med hun som testet positivt nå:)

Masse fine julesanger på radioen, så humøret stiger.

Sendt mail til huseieren og bedt ham sende over en rørlegge til å se på det råtnebadet. Blir spennende å høre hva han sier. Tenker at dersom badet må utbedres, og vil blir uten bad en stund, så kan vi kanskje avslutte leieforholdet og slippe oppsigelsestiden på 3 mnd. Det hadde vært deilig! Kan jo bli dyrt for ham om jeg PLUTSELIG er på besøk hos de i 1.etg:)

Hvor mange kokosboller om dagen anbefalte de deg på apoteket?

Først her nå må eg bare si det at i teorien kan du være 3 uker og 4 dager på vei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenk på det du.. som vil teste etter jul... hehe

Julesanger er fine, men hjelper ikke alltid på humøret.. blir litt sentimental av endel av de!!

Håper dere får flytte uten noe styr.. dusje med hjerte i halsen er ikke noe særlig!!

Kokosboller var det fritt frem for.. det var så lett nedbrytbart i kroppen at det ikke gikk å få overdose!!!

Spennende med live-testing... men, tenk hvis det hadde vært negativt.. uff!! Godt det gikk bra!! Og etter 21pp....

NEI! Skrev langt svar men glemte lagre! Da er det bare å rekonstruere....

Tror "i teorien" er nøkkelordet her:) Så flaks har jeg bare ikke denne pp tror jeg! Men, det ville jo forklart sippingen og det at jeg generelt er litt lost om dagen. Men jeg merker ingenting på kroppen sånn ellers. Søren, nå har du fått meg til å få opp håpet her!:) Men testingen får vente!

Blir ikke så sentimental, bare synger med og koser meg:) Passer på å synge lavt, vil jo ikke bli kjent som "hun som sitter å sipper, synger julesanger og drikker te" på jobb:)

Bra det ikke er fare for kosemosekokosbolleoverdose;)

Har du julegardiner i hele huset, eller bare på kjøkkenet? Tror jeg trenger noen flere sett med gardiner sånn etterhvert..

Atpåklattmannen fornøyd med adventen så langt?:)

Liker ungene dine Jul i Svingen forresten?

Ungene liker det ja... eg har ikke sett så mye.. men hører litt.. og det virker litt "hardere" språk/ordbruk enn vanlig barnetv!!

Glemme å lagre?? Du er lost ja... hehe. var det trøst??

Ikke meningen å få opp håpet, men det kunne jo være siden du "sliter" litt.. uff! Dert hørtes fælt ut.. men du vet ka eg mener!!

Mange som sier de ikke tror de er gravide den pp de faktisk er det og.. liksom litt stillere på symptfronten enn ved pms!!

Bare gardiner på kjøkken!! Tror gubben hadde syntes det hadde blitt for mye med mer!!

Mannen er ellers veldig fornøyd med advent så langt!! Han lo litt av seg selv i går kveld... han kjente han var litt sliten, så han lurte på om han skulle si han hadde hodepine!! Men, han klarte ikke det.. hehe!!

Klarer ikke helt å slippe syklusen din eg.. hvis du har 35 dagers denne gang, er det egget som holder på å feste seg nå.. kanskje det kan sette deg litt ut også..?? Hm... kjenner eg er litt spent på deg!!

Kanskje det er fortrenging av min egen syklus eg jobber med.. hehe!!

Spennende ihvertfall!!!

Fortrenging er vi jo for:) Bra du har oversikten, jeg er jo....lost:) 35 dagerssyklus hadde ikke vært så dumt forresten.

Lurer forresten på hvordan det har gått med Kobra i dag, og hvordan Alba har det. Sånn apropos andres sykluser:)

Så litt på "Svingen" her om dagen, men klarte ikke helt engasjere meg. Sikkert mer gøy når man kjenner litt til personene fra før? Hang meg ikke opp i språket, fulgte vel ikke med:) Yndlingsbarnetv mitt er forresten Gisle Wink (av de som går nå). Ferny er utrolig søt, og jeg bare elsker de sauene!

Hehe, hos oss er det jo sambo som får vondt i hodet, er litt omvendte der:) Tror nok attpåklattmannen har nok energi og vilje til å holde ut hele perioden:)

Bare må dele.....

Nå er jeg flau nå! Sjefen kom inn og skulle ha backupen som jeg tok med meg hjem i går. Jeg roter i vesken, leter frem alt mulig, og rekker ham til slutt..... folatpillene mine! E D MULI! Var rask å stappe dem nedi veska igjen, lo og sa at han nok ikke trengte vitaminene mine, og han lo med. Ungkar, så vi får håpe han ikke vet hva folat er (eller at han ikke så hva det var i det hele tatt).

Jaja, må le:) Man har ikke mer action i hverdagen enn det man skaper selv!:) Må nok jobbe overtid i dag, er noe som bør være ferdig før jeg går.

hehe.. så bra.. godt han ikke har gravid frue hjemme!! Da hadde han nok kjent de igjen!!

Nå er det lekser her i huset.. mannen hjelper! Guttungen kommer hjem med sudoku.. aldri gjort det selv!!!!!!!! Litt flau... bør vel begynne med det!!!

Vi skal forandre på turnusen på jobb, dette blir jo diskutert livligt!! Og eg sier både syklus og turnus om en annen.. litt flau då!!

Overtid.. ugh!! Du skal vel se lost i kveld?? Hehe.. det passer jo til deg...unnskyld!! Hihi..

Syklus-turnus, backup-folat..... Mener, er jo lett å blande!:)

Er ikke LOST i dag, de har juleferie fra stv4. Er vel derfor jeg måtte overta:) Der har vi forklaringen:)

Bruker løse sudokuen i lørdagavisen. Er gøy.

Vet du, har jo ikke spurt hittil i dag; midag....?:)

Hehe...

God forklaring!!

Middag ja... guttene i huset skal ha "klasseklubb" Så de skal ha hamburger o.l.

Vi jentene skal ut og shoppe juleklær... kanske noe utemat etterpå!!

Kose oss litt.... nok stress nå før jul!!

Høres ut som en bra plan:) Mmmmm, utemat!:)

Jeg tror det blir ostepølse i dag. Sambo på trening, så jeg trenger jo ikke anstrenge meg.

Juleklær ja.... Må vel finne noe å ha på meg på julebordet på fredag. Vi skal spise på beste vestkant, så jeg må nok oppgradere litt fra det jeg hadde tenkt å ha på meg.

Huff.. beste vestkant?? Det høres pent ut til og med for en vestlending!!

Nå regner det masse her igjen.. og bortover!!! Kjipt altså!!

Og ikke har de ringt om bilen heller...

Godt eg skal ut i julerushet!! Da stiger nok humøret.. hehe!!

Hva liker du å gå med??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...