Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny4:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg skikkelig til 1.des:) Er så koselig med advent:) Må nok feire med n liten marsipangris da:)

Ble pølse på meg også i går. Stod i butikken å så på pakken med kalkunpølser, og så tok jeg en pakke med ostepølser isteden.... Null kontroll over venstrearmen! I dag skal jeg jo spise ute, så i dag blir det ikke pølse. Tipper det blir pizza (er jo like sunt det.....)

Er koselig å ha kollegaer man kan skravle med. Jobben går lettere da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søren og.. nå fikk du innlegg 100 også du!!

Hm... følge skikkelig med til 200..

Alba???? Hvordan går det med deg vennen?? Skal eg gå på jobb uten å vite?? Uff.. Då satser vi på at alt er i orden!!! Må det!!

Kan jo skravle mye på jobb eg.. mange pratesyke gamle damer der.. hehe!! Men, vi er liksom litt!! forskjellige.. hehe!

Skrevet

Juhu, vant innlegg nr 100!:) Får man pokal for det?:)

Gamle damer kan man skravle med ja:) Man er jo ikke helt på nett, men noe er det alltids å skravle om:)

Nei, lage litt mer te og gjøre en innsats igjen.... Fikk lyst på mandarin eller clementin. Får kjøpe det i dag.

Skrevet

Nå skal eg spise!! Snakke litt med kjæresten..

Så løpe på jobb..

Takk for i dag!! Kos deg ute!!

Alba: store klemmer!!!!!!!!!!!

kosemoseoverdose

Skrevet

Mat og kjærestesnakk er viktig:) Bør prioriteres fremfor BIM (da man ikke blir verken mett eller gravid av å skravle her:)

Jeg har snakket litt med min også:) Han hadde prøvd å vekke meg da han kom hjem, men jeg hadde bare gryntet og snudd ræva til ham. Så da visste han, av erfaring, at det lureste var å la meg sove i fred:) Så nå var det han som kurret i telefonen og lurte på når jeg kom hjem i kveld:)

Takk for nok en dag med kose-skravl:) Ha en flott og lite krevende kveld på jobb!:)

Skrevet

Da skal jeg gå!:)

Kjempesulten og gleder meg veldig til å spise (oooo, ordentlige tallerkener!)

Håper du har det bra Alba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STOR klem!

Vi snakkes i morgen:)

Skrevet

1.des!!!!!:) Synd det ikke er fridag:)

Fredag og skikkelig feststemning:) Fått noe fint i kalenderen? Bare falx og Yezz kalender her i år, skal skrape når jeg kommer hjem. Droppet pakkekalender i år da alt av julepynt er pakket ned og står innerst i garagen til svigers. Men, om jeg skulle vinne litt penger overlever jeg jo det:)

Gikk bra på jobb i går? Noe nytt fra Alba?

Skrevet

Uff så trist start på dagen.. lioevr har mistet igjen...

Og aner ingenting om alba.. *håpe håpe*

Kalender er det ungene som får.. vi har mer enn nok med kaninakt.

Det nærmer seg el her i huset tror eg.. ihvertfall hvis syklusen er "normal" denne gang...

Feststemning er å ta hardt i... det regner bortover..

Så nå blir det sikkert ikke noe sentrumtur på meg... skal til tannlege med henne kl 1230, så tror eg er en bimmende husmor frem til då!

Greit nok på jobb... lite skravling.. "måtte" jobbe med ei som ikke hadde vært der på to år.. så det ble litt travelt på meg! Men liker det.. då går tiden fort!! Så nå er det helg..

Hvor lenge skal du være på jobb da.. vanlig tid??

Skrevet

Uff, så ikke det jeg. Trist:(

Går ca. kl.14 i dag. Skal på linsekontroll og shoppingrunde.

Tror noe er på gang i kroppen. Mulig jeg faktisk bare har litt vondt i magen i dag, eller så er det el. Hvem vet. Det jeg derimot vet er at sambo kom sent hjem i går, måtte hjelpe en kompis med noe bilgreier, og jeg ....SOVNET...... :( Slikt blir det jo ikke barn av! Sambo hadde dårlig samvittighet, lå en søt mld å ventet på meg når jeg våknet i dag. Ser ham ikke i dag , en slags julebordting hjemme hos ei han jobber med. Tror oddsen for at jeg tester poritivt før jul er forsvinnende liten. MEn, så lenge det ikke er TR er det håp!:) Og, vi rekker vel kanskje litt før navnefesten på lørdag. Får legge inn litt kanintid i programmet:)

Hvordan merker du at el er på vei forresten (må sammenligne litt:)

Årets 2 første julesanger på radioen:) Storkoser meg!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Humøret stiger..!! hehe..

Har ikke merket noe til el enda, ikke annet enn at de "tørre" dagene er over(tror eg).. og dagene går jo.. så vi nærmer oss uansett!!

(har lært litt på pernille)

IKKE flinke kaniner!!?? Fysjom... du skal være samkjørt med meg!! Basta! Skjerpings..!! Er dette sexpress..?? på jobb.. hehe

Må rekke.. må rekke...

Mmm.. te er godt!!

Skrevet

Nei, jeg skjemmes. Dårlig timing på el denne gangen, tror jeg. Vi har vært alt for bissi de siste 2 ukene, men neste uke har vi god tid til hverandre igjen.Er bare å håpe at det ikke er for sent. Søndagen har vi ingen planer, holde senga hele dagen?:)

Te er godt, og nå skal jeg gå å hente dagens første kopp:) Får ta meg et knekkebrød også, se om det roer magen litt.

Skrevet

Kjenner eg blir litt stesset på deres vegne...hehe!!

Hvordan vondt i magen har du?? Vått?? Slim eller utflod??

Herremin for noen spørsmål..hehe.

(bare svar hvis du føler for..)

I kveld skal eg drikke litt.. noen øl eller litt vin.. må sikre meg tilfelle det blir en stund til.. hehe!

Nå skal eg vaske jule-kjøkkengardinene o.l. Nå er det des!!!!!!!!!

Kjekt å vaske klær egentlig... føler at en gjør noe, samtidig som en sitter i sofaen og bimmer...

Skrevet

Tja, hvordan vondt...... Litt murringer bare. Kan hende jeg er sulten, lenge siden jeg har spist. Litt slim i går, ikke fått sett så nøye i dag.

Tror jeg skal ha en Gin Tonic i kveld jeg også. En svak en:)

Jule-kjøkkengardiner har jeg faktisk ikke. Tror det er en ting jeg skal ordne til neste jule. Kjenner jo at jeg egentlig har veldig lyst til å pynte litt i dag, men ...... Nei, julepynten får bli i eska. Har jo juleboka mi i hylla, får heller bruke god tid på den i år (har ei sånn bok der man skriver ned hva man gjør hver dag frem til jul, hvem man skriver julekort til, hvem man får fra, kakeoppskrifter, osv osv osv. Veldig koselig faktisk, og gøy å se hva vi har gjort tidligere år).

Deilig at du ikke skal jobbe i helgen:) God tid til kaninting:)

Skrevet

Det hørtes ut som en koselig bok! Hvor har du kjøpt??

Murring..??? Ojda.. nei nå stresser eg meg opp her altså!! Kan ikke sambo komme innom deg i lunsjen da?? *ringe kaninen..*

Er litt spent på gardinene.. det sto anbefalt rens eller skylling i badekar.. hehe, kan jo tro det!!

Kjøpe nye hvis de blir ødelagt.. billig på kid!!

Vi skal være flinke kaniner!! Er stort sett flinke da.. men, skal vel litt til at det klaffer likevel...

Ungene gleder seg masse nå... misunner de litt den følelsen!!! Er ikke helt det samme når en er voksen.. men kjenner sommerfuglene!! hihi

Skrevet

Kjøpte den for 4-5 år siden på en bokhandel. Har sett den hvert år, tror ikke den skulle være vanskelig å få tak i . Tror den heter Juleboka og så er det tegninger av Mona Lærum (Lerum? Et eller annet som ligner i alle fall). Er stor og rød.

Tror nok ikke det blir noe lunsj-kanining i dag. Sambo jobber ved Gardemoen i dag, er litt langt å komme inn hit. Men, er jo lørdag i morgen, og selv om vi skal litt tidlig og og avgårde så skal vi ikke GRUSOMT tidlig opp og avgårde.... Sambo drikker ikke, og kommet hjem i kveld/natt. Vanligvis ville jeg jo sovnet, men..... Tror faktisk jeg bare får bestemme meg for å holde meg våken: Jepp, det får blir kveldens mål!:) Viktig å ha små delmål:)

Fått hørt på julemusikk enda?

Skrevet

Hei jenter!

Nå er jeg på plass igjen etter en laaang dag på legekontor og sykehus i går. Ble mye venting, men var bare så lettet over at de ville ta meg i mot på sykehuset pga at jeg hadde mistet før. De hadde ikke gjort det så akutt ellers. Verdens søteste kvinnelige gynekolog undersøkte meg og tok innvendig ultralyd. Og der,jenter,var et bittelite mirakel med et hjerte som slo!!!!!! Ååå...som jeg gråt av glede og lettelse........

Skrevet

Tja.. hørte litt i går på jobb!!

Men, det ble dårlig mottatt! Hun vikaren ville ikke.. fysjom!

Så eg får vel finne frem min egen, men må vente på ungene, har lovet de å stå på hodet i julekassene senere.. hehe. *glede seg*

Hehe.. du holde deg våken?? Har liksom litt inntrykk av at du er kveldstrøtt..

Mannen bare ler av meg når eg sitter og gjesper om kvelden.. han ser for seg meg gravid igjen... han pleier å være litt ensom om kvelden då!

ZZZZZ...

Åååå, så eg gruer meg til kvalmen!! Uff, alt vi må gjennom... men!!! det er verdt det da..

Skrevet

SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) Får jo helt klump i halsen her jeg sitter! Nå ble jeg skikkelig glad!:) JIPPI FOR ALBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Tusen takk for omtanke og heiing på meg!!

Deres optimisme smitter over på meg ;o)

Gyn kunne ikke si hvorfor blødningen hadde oppstått for alt virket bra. Det er visst bare sånn som kan oppstå. Hun anbefalte meg å være hjemme fra jobb i dag da, så jeg kose meg hjemme og slappe av i dag og resten av helga.

Mine beregninger stemte med hennes, så jeg er i dag 6 uker på vei med lille skatten og hjertet begynte å slå denne uka ;o)

Skrevet

Åååååååååååå, hurra!!!!!!!

Nå ble eg så glad, alba!!

*kikke i taket.. nei, hjelper ikke.. tårene kommer de*

Gratulerer igjen!!

Håper dette bare var denne ene gangen!!

Skal du på noe videre oppfølging??

Sååååååå glad eg ble nå!! Har tenkt såå masse på deg...

litt sprø denne "bimverden"..

Klemmer til deg!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Er så bra:) Jeg er så glad, så glad, så glad, på deres vegne:)!!!!!! Bra du skal slappe av hjemme i dag! Du får ikke lov til å gjøre så mye resten av helga heller! 6 uker:) Er så gøy!:)

Skrevet

Tusen tusen takk ;o)

Ååå....snufser av omtanken deres også jeg nå...

Skal ikke tilbake fordi det ikke var tegn til noen ny blødning og fordi alt ellers så bra ut. Så: nå er det bare å få de neste 6 ukene til å gå....

Bra med dere da??

Må lese og prøve å opptatere meg på hva som har skjedd med dere de siste dagene :o)

Endelig fredag!!!! Det er ihvertfall nyyyydelig :-D

Skrevet

Jepp; deilig med fredag!!!! Og; deilig at det er advent! Jeg er veldig glad i adventstiden:)

Planen for kvelden er da å ikke sovne:) Har blitt litt kveldstrøtt av meg de siste årene; og om jeg først sovner; ja da er det ikke håp:) Tenke jeg får drikke litt kaffe, plage naboene med julemusikk; rydde og ordne litt. Er vel ikke noe spes på tv i dag?

Skrevet

Driver du å sover bort fra kanintiden,Nutmeg? ;o)

Hvordan dag er du på i syklusen nå?

Litt kjedelig at "skal vi danse" er ferdig, men nytt på nytt, først og sist og senkveld er vel på plass :o)

Syns også at adventstiden er koselig!!! Masse lys og gode lukter...mmm...

Du hadde jammen rett angående shopping etter sukehusbesøket :-D Måtte le da jeg leste det!! Sambo var på jobb, så jeg var på sykehuset alene og da jeg fikk gledesbeskjeden så dro jeg rett på et kjøpesenter!!! Fikk shoppa meg litt ting da vettu + en julegave + blomster og nye krukker for mange hundre kroner :o) Så her skal det pyntes til advent i dag! Syns amaryllisen er så nydelig, så har kjøpt en i rød, rosa og hvit. Jippiiii!!! Pynting blir bra!

Skrevet

Jepp, har har sovnet fra kanin-action, flere kvelder:( Er på dag 21. Men om jeg har 40 dagerssyklus denne gangen også, så har jeg el neste uke, på torsdag.

Så jeg hadde rett angående shopping:) Tenkte som så at det ville jeg har gjort, og håpet det samme for deg:) JEg skal shoppe litt i dag, håper jeg får svidd av litt penger før de går ut på dato.... eller noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...