Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny4:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men har dummere jobb eg da... ikke noe der!!

Derfor eg har denne adm.dir stillingen i husholdningen her i tilleg!!

Lurer på om eg skal på "tappejakt" Men føler meg såååå teit.

Sjelden eg låser do døren her i huset.. men, må vel vurdere det då...hehe!!

Hvilken bok er det til togturen i dag da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oooo, lederstilling:) Bra:) Ikke tenkt på det før, men jeg kan vel kanskje kalle meg nestleder på vår avdeling. Vi er jo bare 2 stk:) Hehe:) Vips steg jeg i gradene:)

Tappejakt ja.... Hobbyen jeg utsetter.... Tenker det er lurt for meg å vente til du er superflink til på "tolke tappen", så kan du guide meg senere når jeg har prøvd i et par år og er klar for tappejakt:)

Fikk kjøpt ny bok i går. De hadde ikke fått inn noe særlig siden sist jeg var der, så det ble ikke det helt store. Endte opp med en krim av Harlan Coben, "Back Spin". Er bra så langt, blir vel ferdig i dag eller morgen tidlig. Bruker kjøpe 2 bøker hver gang jeg er innom, og en av dem er alltid en forfatter jeg aldri har lest før. Slik at jeg funnet mange "skatter", blir sjelden skuffet.

Jobb i morgen? Jeg skal IKKE jobbe overtid i morgen. Skal ut å spise med en venninne, gleder meg til det.

Skrevet

Da skal jeg hjem! Blir klesvask, sveis-fisking og sikling på Sawyer for meg resten av kvelden. Kanining skal det også bli, må bare få hjem sambo før jeg sovner:)

Takk for nok en dag med super skravling!

Alba; Krysser alt jeg har for deg!

klem, klem

Skrevet

Du er her enda??

Tipper folk er litt lei av og til å se tråden vår så mye... hehe.

Men, men...

Er sååååååååååååå lei av bilen!!

Den luktet mistenkelig når eg var ute.. hadde den bare tatt fyr, så hadde vi vært kvitt den!! Uffda så lei og neg...

Nå har vi faktisk to tråder inne på listen over mest populære.. skravler!!

Klem til deg hvis du går nå..

Skrevet

God morgen!!

Måtte forte meg innom i dag... lurer på alba??

Men, kan ikke finne noe spor enda..

*krysse krysse*

Flinke kaniner?? *krysse for egget ditt og*

I dag er det jammen på jobb igjen for meg og.. føler eg ikke har tid til det.. hehe.

Går sikkert bra..

Snaaaaart helg!!! Jippi!! Fri helg også... enda mer jippi!!

Klem, og ønske om en flott torsdag!!!

Skrevet

Hei, hei!

Jeg sovnet! Var så trøtt, og sambo kom ikke hjem før 23:( Men, ny sjangse i dag, og i dag er det bare jeg som skal bort, og jeg blir ikke så sen. Er vel hjemme til vanlig tid , 19-20.

I dag stakk jeg fra en Aftenpostenmann. Han stilte noen spm om sykehjemmene i Oslo, og jeg var flnk å svare selv om jeg var supertrøtt. Men, så skulle han ha bilde til avisen og da sa jeg takk for meg! Det vil jeg IKKE. Tror han ble litt sur, men det bryr jeg meg ikke om. Litt action på morgenkvisten:)

Håper vi hører fra Alba i dag, og at det er godt nytt!

Var en BRA episode av LOST i går! Men nå tar de juleferie til uit januar en gang:( Og selvfølgelig var det den mest spennende slutten på en episode hittil denne sesongen. Så nå kan jeg gå å lure på hva som skjer i noen uker. Man kan jo laste ned fra nettet, men jeg liker å vente litt:)

Nå skal jeg sjekke hvor mye jeg har å gjøre i dag, lage te og sette igang!

Kos deg og slapp av før du skal på jobb!

Skrevet

Hei jenter!

Ser dere har fått med dere min redselsfulle dag i går...

Har ikke hatt noe mer blødning i dag, men har tatt til vettet og holdt meg unna jobben. Ikke akkurat en jobb med mye ro rundt seg der :o)

Har fått time hos legen 10.30, så nå venter jeg på den....

Håper det står bra til med dere!!

Bra dere tar kaninjobben på alvor :o)

Klemmer,

Skrevet

Hei Alba!

Godt å høre at du fikk time så kjapt, og at du holder deg i ro i dag! Her krysses alt for deg, og vi har troen på at dette går bra!:)

Mange klemer til deg:)

Skrevet

Hei på dere jenter!!

Sååå godt å høre alba!! Bra du skal til lege, vil du helst ha ul??

Kan eg spørre hvor mye du blødde?? Og om det var friskt..??

Ikke lenge til legetime ihvertfall.. Krysser alt eg har altså, men har som eg skrev til deg i går.. en goood følelse!!

Klemmer sendes deg ihvertfall!!

Og du nutmeg er kul altså.. stikke fra mannfolk på den måten.. hehe!

Vi er flinke kaniner vi!!

Tenkte eg skulle ut å kjøpe litt gaver nå.. hm... tenke litt.

Kanskje best å gå innom nettbanken og betale regninger først.. greit å sikre seg litt..

Lykke til alba!!

Kos deg på jobb, nutmeg..

Skrevet

Jeg er jo ikke så veldig flink kanin.... Sover jo! Men i kveld blir det "årnings":)

Shopping høres bra ut, skulle gjerne vært med på en butikkrunde.

Lykke til hos legen Alba!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenker på deg!

Kos deg på shopping Attpåklatt. Du kommer innom før jobb?

Skrevet

Hei, er innom enda eg... sitter og betaler regninger så eg svetter.. alltid lurt å gjøre før shopping!!

Kaniner må vel sove også.. men "årnings" i kveld høres bra ut!!!

Skrevet

Regninger ja.... De er jo festlige de:) Er vel ikke så mange denne mnd, men januar er jo alltid en fest.

Har skikkelig fredag i hodet mitt i dag! Klar for helg:)

Hvem skal du shoppe til i dag?

Skrevet

Skal vi se... to eller tre tantebarn. svigerforeldre, kanskje mine foreldre, bror til mannen...

Og det beste av alt!!! Eg skal se etter ny veske!! Har vært sååå flink, ikke kjøpt ny på lenge.. men nå er det på tide!!

Tror eg skal "miste" et par regninger bak sofaen..

Skrevet

Man får aldri for mange vesker!:) Har ei venninne som er i Asia på ferie nå ( 6 uker, heldiggrisen), og hun skulle kjøpe med seg noen fake godsaker til meg:) Visste forresten ikke at jeg hadde så mange vesker før jeg flyttet fra leiligheten vår. Dukket jo opp vesker over alt jo! Hehe:) Pakket dem vekk, kun 4 vesker liggende der vi bor nå. Så kan jeg finne dem igjen om 1 års tid og late som om de er nye:) (akkurat slik noen gjør med lekene til barna når de er små:)

Jeg er ferdig med tantebarn, mangler bare en liten ting til fadderbarnet mitt. Svigerfamilien tar sambo seg av, grei fordeling:) Men, jeg mangler jo noe til sambo!

Som du ser, i dag er ikke arbeidslysten på topp. Skravlelysten derimot.....

Skrevet

Hehe.. må skravle litt eg og..

*to regninger.. skravle.... tre regninger.. skravle*

Skal skynde meg hjem fra shopping, få skravle litt då og!! Hehe.. ikke bimmesyk ihvertfall.

Frisyren i dag da.. lagt seg ned??

Åååå, nå må vi sende positive tanker til alba...

Skrevet

Frisyren er på bedringens vei:) Ikke lurt å legge seg med nyvasket hår, uten å gre det......

Ferdig med regningene og klar for verden?:)

Er guttene dine på tv i dag jo:) Du er klar?:) Håper du får sett det!

Skrevet

Hehe.. har sett de.. har lastet ned noen episoder... kanskje derfor de var med i drømmene mine.

Litt kjipt i kveld da.. men skal vel finne på noe annet.. hehe!

Endelig ferdig med regninger.. godt når det er gjort!! Men, deprimerende..

Så nå skal eg kjøre ut!! Snakkes senere...

Flink å jobbe nå, god tid til skravling etterpå!! OK??

Skrevet

Så du jukser og laster ned:) Hvordan blir kvaliteten?

Jeg skal jobbe som bare det:) Synd det er torsdag og BARE kjedelige ting som skal gjøres.

Men skal jo gå tidlig i dag, kl 16!!!!! :)

Håper Alba er ferdig nå og på vei hjem:)

Skrevet

Mannen som jukser...hehe. Vi gikk jo glipp av en episode når vi reiste vekk, og da var det litt fristende å laste ned et par ekstra også..

Nå har eg vært flink altså... 5 presanger som er kjøpt, og funnet gode ideer til flere..

Men, ingen veske! Tar det i morgen.. må ut då og!

Går det bra på jobb??

Har ikke *sett meg rundt* Noe nytt her inne?? Gikk rett til tråden vår eg vett du...

Skrevet

Nytt.... vel.... er noen som sliter litt i forholdet sitt, og snart5barnsmamma (?) har vært uheldig og mistet.

5 gaver er bra! Jeg tenkte pakke inn gavene i helga, det meste ligger klart. Mangler bare noen pakkelapper, gidder ikke lage i år.

Går sånn passe på jobb. Skulle egentlig ringe BW men hærtes rett og slett ikke. Sendte mail isteden, og ba ham sende meg skriftlig svar. Vil ikke bra med ham. Ikke kommet meg helt etter forrige uke nei.....merket for livet, skikkelig avresjon mot BW:)

Veske var jo det viktigste!!!!:) Jeg var forresten flink og fikk gått tur i går, selv om jeg var trøtt. Så fornøyd med meg selv at jeg stakk innom butikken og kjøpte meg en kokosbolle da jeg var ferdig å gå:) Folat må man ha!:)

Skrevet

Nå har vi funnet ut at vi kan prøve å klare oss uten stasjonsvogn.. så nå er det å søke på nettet igjen!!

Har såååå lyst på ny bil.. og kjøper vi sedan, er det heldigvis mindre spekulasjoner om vi skal ha flere barn..

Folat er viktig også, var i det gavmilde hjørnet i går, mannen fikk litt han og!! Sikkert bra!!

Er sååå glad eg ikke sliter i forholdet.. være prøver samtidig virker litt rart synes eg da..

Fy, så mye folk som er ute og handler allerede.. litt derfor vesken er utsatt!! Orket ikke mer, og kom på eg hadde glemt å spise frokost!! Bare clementin før eg gikk.. uff!!

Brukte opp husken i går.. går det an?

Skrevet

Orker ikke shoppe når det er fullt av folk og stress. En av grunnene til at mesteparten av julegavene blir kjøpt på sommeren (og noen på nettet). Er litt heldig, jobber rett ved Oslo City, og er det noe jeg trenger går jeg bare og handler tidlig på dagen. Nytter ikke gå på Byporten og City på en lørdag eller etter jobb når det nærmer seg jul.

Nei, ville ikke prøvd på barn dersom jeg ikke hadde det bra med sambo eller var sikker på at jeg vil være sammen med ham. Man har jo ingen garantier for at det ikke sprekker senere en gang, men for min del er det uaktuelt å lage barn med noen jeg ikke stoler og satser på. Så alt for mange triste skjebner i mine år som lærer til å gjøre noe sånt mot et barn.

Så det blir sendan?:) Vi skal visst ha stasjonsvogn, og vi skal visst kjøpe bil på nyåret. Bil er sambos ting, jeg lar ham kose seg med planlegging:) Sagt at jeg vil ha en smekker Jaguar, men det fikk jeg ikke, så da kan det være det samme:) Stasjonsvog istedenfor Jaguar..... Jaja

Uff, er så spent på Alba!

Skrevet

Vi bor ganske nærmt det meste.. så det blir små turer på formiddag for meg..

Tenker endel på alba ja.. er vel gjerne ikke så godt tegn at vi ikke har hørt noe enda... men, det er vel gjerne det at hun er sendt på ul kanskje.. ja, vi går for den!!

*krysse krysse*

Jaguar er vel bra konebil det.. så gi han et stort flott bryllup du, i bytte mot en fin mørkegrønn jaguar!!

Skrevet

Jeg går for at hun er ute og shopper, sitter på cafe og feier at alt er i orden:)

Om sambo får bryllupet sitt blir et ikke mande penger til Jaguar nei. Tar vi mitt bryllup derimot, ja da blir det penger til Jaguar da! ("Fikk penger til overs, kjøpte en Jaguar")

Vært en tur på do, og sitter nå å lurer på hvem det er som leser avisen på do på jobb! Er jo garantert en mann, men hvem?

Klar for jobb?

Skrevet

"nja..skjeptisk".. ikke så klar som eg burde, men det går bra!!

Skal jobbe med ei som det er lenge siden sist eg jobbet med, så da blir det vel skravling og tiden går fort.. *håpe*

1. des i morgen... jippi!! Nå er det liksom "lov" å være i julestemning!!

Nå er det middagslaging... potetene koker, den hvite sausen er nesten klar.. pølser i dag og.. uffda!! Jaja, i litt annen variant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...