Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny4:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sikkert hjemme til greys.. er eg heldig kan eg se bøndene først.. spole litt...

*glede seg*

Skikkelig lesehest du...

Godt å kosesnakke litt ja..

Kanintid er det alltid tid til... hehe. Litt fordel med å være husmor..kan legge meg ned igjen når ungene er ute hvis eg skulle bli for trøtt.. hihi!

Og mannen takler det alltid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare MÅ lese, ellers blir togturen så lang. (og jeg kan fort få bank siden jeg glor og lyttre på andres samtaler dersom jeg ikke har noe å lese på:).

Nå skal du vel straks gå tenker jeg.

Du får ha en super kveld på jobb, og kose deg på daten din:) Ha en fruktbar aften;)

Skrevet

Takk takk!!

Ja, nå går eg!

Vi skravles i morgen!!!

Kooooooooos deg med tv!! Og kanskje hannkaninen!!

Tudelu..

Skrevet

Da skal jeg straks takke for meg:) Ser frem til fersk og tykk bok på toget, og så bønder og blad når jeg kommer hjem. Tirsdager er gode dager:)

Vært litt action på bim siden du dro. Visst nok en gammel krangler som stakk innom. Ble ikke så mye liv her, men tok litt av på 1.trim. Jaja:)

Jeg har vært flink å jobbe, men fikk nettopp vite at jeg får mer i morgen:( Hyggelig å vinne kjedelige og store jobber... Hadde tenkt å gå tidlig å svømme, men det utgår skjønner jeg. Får prøve få det til på fredag isteden. Da skal jeg til optikeren og tenkte gå tidlig uansett.

Håper damene er i bra humør, og gjerne vil legge seg tidlig i dag. Kos deg med tv og mann når du kommer hjem:)

Sånn i tilfelle du er innom Alba; hvordan går det med deg? håper du ikke er kvalm og uggen!

Klem til dere begge:)

Skrevet

Hei, hei!

Rakk du alt du skulle i går?:) Tenkte på deg sånn rett før jeg sovnet:)

Koste meg SKIKKELIG med bøndene i går! Men, litt skuffende nivå på snørr og tåre fronten. Hadde forventet litt mer drama! Overraskende valg av Gamlis, han kommer til å angre når Karen blir lei ham og drar. Tror ikke det blir kjærleik mellom Anne og frieren hennes heller. Eplegutten.... tja, kanskje. Rødmebonden..... grøss..... Vel, det fine med at de kommer til å kline mye i neste episode er jo at han da får snakket mindre.

Synes jeg nettop dro fra jobb, og nå er jeg på plass igjen.... Er vel bare å hente seg en kopp te og starte dagen:)

Ha er dine planer?

Skrevet

Oj.. var du så lenge på jobb i går du?

God morgen forresten!

Kom meg hjem noenlunde i tide..

Har heldigvis dvd-opptaker.. hehe. "skumme" gjennom uviktige ting. stemmene blir litt rare i dette tempo, men det var alternativet...

Litt skuffet på bøndene, eneste hardangerbonden som virker fornuftig og SILJE(husker navn)...de kommer jo faktisk til å kysse også..

Gamlis er en teit kåting!! Lykke til, sier eg bare.. hehe. Det var nesten stygt sagt.. uffda!

Greys var kjempespennende!!!!!!!!! Forsettelse følger.....

Chistine og kongen var knall morsom også... tirsdag er topp altså!!!!!!!

Kos at du tenkte på meg da...

Lurer på hva eg tenkte på.. hehe. Drømte om prison-brødrene!!!!!! Hmmm..

jaja, bedre enn bil.drømmer..

Nå skal eg drikke te også..skål!!

Skrevet

Gamlis er en creepy kåting ja:) Kan jo hende han er en grei kar sånn til hverdags, men her dømmes alt hardt og brutalt ut fra det man ser på tv:)

De gamle damene var greie?

Jeg fikk ikke sett så mye mer enn bøndene. Leste litt og sovnet. Drømte ikke noe spes i natt, i alle fall ingenting jeg husker.Men så litt på Johnny Jensen på skjermen min (har jo slik en VOKSEN bakgrunn på PC'n min:) og dagdrømte i 5 min da jeg kom på jobb:) Og ja, Prison drømmer er bedre enn bildrømmer:)

Blir det en lang liste i dag?

Skrevet

Er foreløpig godt plantet i sofaen.. er så trøtt!!!!!!!!!!!1

Skal finne listen om en stund..

Har fått bilen igjen!! Flinke mekanikeren vår!!!!!!!!! Skikkelig innsats på han ihvertfall.. jippi!! Tror eg må shoppe litt i dag.. kan ikke la det gå så lang tid, ikke risikere å få abstinens!!

De gamle var greie.. ble litt skremt når eg kom på jobb, de hadde hatt det sykt travelt dagen før.. men de vågde ikke i går!! Puh..

Satt i går og tenkte på deg også faktisk.. litt rart å tenke på at du har et vanlig navn også.. hehe..*lure lure*

Skrevet

Jepp, er en av de som har et sånnt et; et helt vanlig navn:)

Jeg er også trøtt! Lurer litt på hvordan det skal gå om jeg blir gravid. Blir man ikke trøttere da? Dvale er vel et alternativ som vil dukk opp for min del da:)

Bra at bilen er på plass! Endelig kom rett del:) Jeg må få shoppet litt denne uka jeg også. Trenger noe å ha på meg i navnefesten på lørdag. Glemte toppen jeg hadde tenkt å bruke der jeg satt barnevakt i helga, og får ikke tak i den før navnefesten. Kjedelig å kjøpe klær til seg selv, festligere til tantebarn og sambo.

Slapp av litt for meg også:)

Skrevet

Åååååååå, det er så deilig med bærbar pc.. måtte legge meg ned nå, gjøre det skikkelig når eg skal slappe av for to!!

Ingen har kjedeligere navn enn meg.. fire bokstaver bare... lite "sving" over det.. herregud, så eg gjesper!!!!!!! Svelger snart "tryne"..

Dvale høres bra ut!!

Blir det kaninakt. i dag?? Tegn til el??

To dager til 1. des. jippi!! Koselig det!

Skrevet

Forhåpentligvis kanining (fint verb:) i dag. Sambo skal ut å spise med jobben, så alt avhenger av at jeg klarer holde meg våken. Ingen tegn til el som jeg har fått med meg i alle fall. Er jo bare å håpe på at den dukker opp. Dere har hviledag i dag?

4 bokstaver i mitt navn også:)

Skrevet

hehe.. hviledag..?? Det spørs..

Han blunket veldig lurt når han gikk i sted...det beste med denne prøvingen er at vi blir litt mer opptatt av hverandre, kanskje derfor mange har sagt det er så koselig med attpåklatt..hihi!

Ikke sikkert du merker noe til el.. ikke alle som gjør det! Så stå på!!

Fra fredag og en stund fremover.. ihvertfall en uke!! skal vi prøve på hver dag!! Sliten av tanken, men det er jo sunt da..

mmm, te er godt for en trøtt kropp!!

Har fått lagt i sammen litt klær, hengt opp og satt på ny maskin!

Tror eg får sette på oppvaskmaskinen også..

Hm, fire du og?? Begynner det på A?

Skrevet

Synes du har fått gjort mye allerede! Tror jeg må ha meg en husmordag på søndag, PRØVE få litt orden i grishuset:)

Jeg synes jo prøvingen er koselig jeg. Men ser jo at det er mange som IKKE synes det etterhvert. Håper jeg ikke ender opp med å synes det. Men har jo et greit utganspunkt, liker å kose med sambo og har lyst 98% av årets dager. Eneste er at jeg sovner og ikke er lett å vekke dersom sambo kommer hjem for sent. Skulle han klare vekke meg er jeg så sur og borte vekke at det vanskelig skal la seg gjøre å få lyst til å ha sex med meg:)

Tipper mannen din gleder seg til kommende uke:)

Te er VELDIG godt, og jeg skal lage meg en kopp til.

Fire bokstaver, men ingen A:) G er mere meg.

Skrevet

Han gleder seg...

Vet han ikke liker å "stresse" med det... tror det skal mange mnd til før eg får han til ta noe vit. o. l. Han har fått det til før!! Og har tro på svømmerne sine.. hehe.

Men liker å "terge" han litt.. som i går kveld etter kosen... spurte om han kunne finne en stor pute som eg kunne ha under stompen om natten.. (hehe..har ikke el engang) Han bare stønner og sukker!!!

Men, så sier han: hvis det ikke klaffer på noen mnd, skal du få stå på hodet og synge nasjonalsangen etterpå!!!!!!"

Holdt på å le meg ihjel.. trilla nesten utav sengen..

Så håper det klaffer fort eg!!

G?? Har du u og?

Eg er T..

Skrevet

Stress gir vel sjelden resultater på noe som helst. Viktig å ha et kosepreg over det tror jeg. Men, full forståelse for alle som ikke klarer la være stresse etter en stund. Tenker det å stå på hodet og synge er det som skal til:) Du får gjøre det hver kveld neste uke:)Jeg er ingen gymnast, så det hadde nok endt med en smurfekropp dersom jeg skulle testet dette:)

gjeeeeeeeesp.......

LOST i dag:) Gleder meg:) Må vel kanskje ha middag i dag, ble....kremt .... "snakker litt lavt og kjapt" en kokosbolle og ei brødskive til middag i går.

Skrevet

Ååå. i dag må eg og ha kokosbolle! Sikkert godt for noe..

Får ikke stå på hodet før det har gått noen mnd uten resultat.. ikke så lett å gjøre i smug!

Hehe.. smurfekropp..

Uff, hvorfor måtte du nevne middag da... *tenke tenke*

Nei, går i dusjen heller!!

Og den artikkelen der skal eg ikke lese hele!!

Nok å skumlese den ja.. men, greit å ha noen å skylde på når det er dårlige tider.. hehe!

Skrevet

Så kjapt over....Tror ikke jeg gidder tenke på det før jeg må. Går jo greit, begge jobber og ingen av oss har spesielt dyre vaner. Man inretter seg, også når det gjelder penger. Og alt kan ikke måles i penger uansett:)

Tror kokosbollen er godt for...... tja.......? Kanskje det er folat i den? Tipper det:) var i alle fall VELDIG godt!

Gleder meg til alle julekalenderene som skal begynne på fredag! Tenkte få med meg Jul i Valhall og Jul i Tøyengata. Jul i Svingen kan vente til den går i reprise. Da har jeg sikkert en liten en å se den med:)

Måtte forresten rense sluket i går igjen, og klarte det uten å kaste opp!!!!! Første gang:) Går jo tett bare jeg ser på det, gammel og ekkel sak det der.

Skrevet

Folat i kokosbollen?? Ler så eg dauer her....

Rense sluk er mannen sin jobb.. fikk brekninger bare av å lese hva du har gjort!! UGH!!

NÅ skal eg i dusjen.. alltid noe som dukker opp jo.. men godt med alt som er gjort før eg går i dusjen..

Var inne på skravle og skrev ned nick eg husker.. er helt svett her nå!! Hodepine av sånt... God trim for hjernen da.. vill ikke bli smittet på jobb.. hehe!

Skrevet

Må man så må man, og når ikke sambo er hjemme og jeg vil dusje, ja da er det bra å trå til. Jeg er jo av det fisefine slaget når det gjelder slikt, og kaster vanligvis opp som jeg skulle fått betalt for det. Men i går gikk det altså bra! Jipp! :) Liker virkelig IKKE å dusje i badekar!

Må vel inn å se hvor mange nick du husker:)

Så du tviler på at det er folat i kokosboller?:) Kanskje det er det i genmanipuleret kokosboller?:)

Skrevet

Skal spørre på rema etterpå om det er folat i sjokobollene deres..

Flink som ikke kastet opp.. men sikkert ikke lurt å fortelle sambo, kanskje du må gjøre det flere ganger då..??

Nå har eg dusjet og sminket meg.. deilig altså!!

Slappe av før eg skal handle og hente unger samtidig..

*løpe og finne mer te..*

Travelt på jobb??

Skrevet

Ja, egentlig. Men nå sitter jeg å venter på at noen filer skal komme inn slik at jeg kan fakturere og jeg venter på en grusomt svær fil som jeg skal konvertere inn i vårt system. Får ikke gjort så mye uten disse. Blir nok sent i dag, også.

Jeg må nok rense sluket flere ganger. I og med det at sambo er håndverker gjør han alt av pratiske ting hjemme. Føler jeg må bidra der jeg kan, går jo på selvrespekten løs å ikke klare gjøre noe selv:)

Sminke har jeg glemt i dag. Har mascara i veska, kanskje på tide å få den på? Skulle gjøre det med en gang jeg kom på jobb, men det har jeg jo glemt.. Måtte jo bimme!

Regn hos deg? Sol og fint her:)

Var en imponerende liste med navn du klare få til:) Ingen fare for Alzheimers med det første nei:)

Skrevet

Venting er vi jo flink på!!

Greit å få brukt det en kan i jobbsammenheng også..

Liker å fikse opp i ting eg og.. men ting eg spyr av.. nei!!!

Har vært regn.. men nå er det jammen noen solstråler innimellom..

Men, alt for mildt!!

Bra liste ja.. fornøyd selv.. men kom på et par navn i dusjen!! Glemte feks vetlis og elli karamelli.. uff!!

Håper de ikke ser den..

Skrevet

Ja, lurer på om det er for sent å melde seg på VM i venting. Tror jeg kunne gjort det skarpt der:)

Er litt skummelt at det er så mildt. Deilig ja, men SKUMMELT.

Jeg spyr for omentrent alt mulig, så da hadde jeg ikke fått gjort så mye. Må utfordre meg selv litt, kan jo ikke være slik en mester-spyer. Alltid vært slik så lenge jeg kan huske. Spyr tilogmed dersom jeg får hår i munnen! (må vel bare si at jeg IKKE har bulemi, sånn at du ikke blir bekymret:)

Elli var litt opptatt med krangling i går, men ser ut som det har roet seg i dag.

Skrevet

Hehe.. såg det var litt spor etter krangling ja.. men tror ikke eg så noen tråd med elli i..

Spyr lett ja.. hår i munnen,hele korn i brød, fiskebein, o.l. Heller ikke noe bulemi her.. Andre som spyr er jo helt pyton å se på! Skjønner ikke hvordan eg klarer å ha den jobben min!!

Skummelt med mildt! Men, praktisk for oss som kjører på sommerdekk enda.. og ikke har lyst å kjøpe nye vinterdekk til den gamle bilen!! Vil ha ny bil nå.. men nye dekk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...