Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny4:)

Anbefalte innlegg

Var en som blandet seg i en tråd hun hadde, og så fortsatte de litt på en annen tråd på 1.trim.

Ja æsj, andre som spyr! Det takler jeg ikke. Men selv spyr jeg heller enn å være kvalm! Hater å være kvalm, mye bedre å bare spy og bli ferdig med det!

Å, nå kom en av kollegaene mine inn til meg en med svær sjokolademuffin:) JIIP! Da skal jeg lage meg litt mer te og koooose meg til den fæle konverteringsfila kommer dettende inn. Så skal jeg ringe til sambo å "kurre" litt slik at han blir minnet på hva vi skal i kveld og kommer hjem før jeg sovner;)

Kommet noe lenger i det å bli enige om hvilken bil dere skal kjøpe?

Fortsetter under...

Ble igrunn enig om en i går som vi skulle ringe på.. men fikk melding med en gang eg kom på jobb om at den var solgt!!

Nå har eg vært ute og kjørt gammlisbilen.. vil ha ny!!

Men, er glad eg har bil ihvertfall!!

Neiiiiii, glemte å kjøpe kokosbolle.. godt eg skal ut senere med guttungen på fotball.. unnskyldning det for å handle igjen..

Nå snakker mannen og mekanikeren om å reise til tyskland og hente.. det har vi gjort før!! Var veldig fornøyd då!! Spennende.. men ingen tur på han før bollen er i ovnen!!! Skal heller klare meg uten bil... hehe!

Viktig å prioritere:) Keine Deutschland ohne baby!:) Sambo har lyst til å gjøre det samme, så du skal ikke se bort ifra at neste bil kommer derfra. Men jeg vil ikke inføre Keine Deutschland regelen hjemme hos oss, skal jo dit selv i januar og det er UAKTUELT å holde seg hjemme:)

Ble kvalm og god av muffinsen. Blir nok ingen kokosbolle på meg i dag etter dette.

Er det fotballtrening året rundt nå? Da jeg var ung var det fotball når det var snøfritt og håndball når det var kaldt.

Stoooor innebane i flott hall!!

Så ingen grunn til ikke å trene..

Er skikkelig spent her nå altså.. en av oss har nå nick som litt anonym.... hun tror hun er gravid!! Men vil ikke røpe det "vanlige" nicket før hun er sikker.. hm.. hodepine av å tenke så mye!!

Satt også og funderte litt på den:) Håper det er en som har prøvd lenge!

Spennende, spennende:) Har du sjekket listen over de som har IKM denne uken? Kan jo være noen tips der.

Nei da er det jo bare å sparke fotball hele året:)

Var innom do og så meg selv i speilet. Herregud som jeg ser ut på håret i dag! Ser ut som jeg hadde røket ut av "Vil du bli millionær" dersom spørsmålet hadde vært: "hva bruker man kam og børste til?". Jaja, jeg får heller pynte meg litt i morgen. Rakk ikke helt å gjøre stort mer enn å kle på meg før jeg sprang ut døren i dag.

Hjernen jobber så det ryker av toppen.. ugh for en røyk..

Lurer litt på om det kan være emblamamma?? Mener hun er mamma til embla.. hehe. hun skriver jo at hun har fra før... og hun hadde ikm på lørdag tror eg.. Nå utløser eg skikkert brannalarmen snart.

Ser for meg den sveisen der.. sambo ser jo ikke den når du "kurrer"

Annonse

Eli Hagen, gå hjem å vogg! Dette er sveisen som har vaska seg! Må nok pønte litt på såten før sambo kommer hjem ja:) Bestille frisørtime tror jeg, kvitte meg med litt.

Å, hadde vært gøy om det var Emblamamma:)

Jepp!! Pølse i brød!!! Mannen kommer sent.. ungene fikk velge, og det var greit for meg... skal ut igjen i 1530 tiden..

Gidder ikke lete mer.. tror eg..

Var inne på den siste presentasjonstråden.. var endel der det kan være!!

Får bare vente å se..

Pølser hadde ikke vært så dumt.... Får ta kalkunpølser da med tanke på gårsdagens middag og den gigantiske muffinsen jeg har trykket i meg.

Vi får vel vite hvem den heldige gravide er i løpet av uka:)

Nå går tiden saaaaaaaakte! Konverteringsfilen har kommet, men han somskal vise meg hva jeg skal gjøre med den må gjøre noe annet først. Så da har jeg litt dødtid. Finner sikkert noe å fylle den med, men.... Er jo koselig å bimme:) Får se om det er noen som er gravid eller noe jeg kan svare på :)

Annonse

http://www.kjendis.no/2006/11/29/484525.html

Hehe, tror jeg foretrekker den norske, selv om det var litt lite tårer i går:)

Har kommet meg igang med konverteringen, og der er så kjedelig som fryktet. Men, har te, radioen på og det er varmt og tørt. Skal jo ikke klage da:)

Fått i deg folat i kokosbolleform?:)

Hva tror du forresten; er det samme pers? (de to noen mener er samme pers). Jeg har ikke lest så mange av innleggene ders, er stort sett kranglig der, så jeg har ikke grunnlag til å mene verken det ene eller det andre. Er jo litt trist for den personen om det er sant, må jo ha det bra kjedelig og ensomt for å gidde sitte finne på så mye og krangle med ukjente.

Her var eg tilbake..

Klarte å snappe opp en hodepine på veien også.. men har kjøpt meg kokosbolle.. men uten kokos!! Hehe.. så bra. Men, tror ikke det er kokos som inneholder folat.. *håpe*

Hadde jentungen med, hun ville ikke ha kokos!!

Spørs om de er samme person.. men tror nok de kjenner hverandre!

De kom med hver sitt innlegg her om kvelden som er "logga" akkurat på samme minuttet.. så eg vet ikke om det er nok tid å logge på med to forskjellige nick..*lure*

Det virker noe rart ihvertfall.. svarte vel den ene et par ganger.. for å sjekke hvor seriøse svar det ville komme tilbake..

Men å lure på å ta abort når en venter trillinger?? Merkelig..

For når det er naturmetoden, er det jo som oftest enegget, og tviler på at de fjerner et foster då.. *lure igjen*.. ikke rart eg har hodepine.. har ikke spekulert og tenkt så mye på lenge.. hehe!

Hehe, mye tenking ja:) Jeg sitter å sliter meg gjennom en laaang fil med kjedelige greier.

Håper det går bra med Alba! Ser hun har et innlegg på skravle. Krysser alt jeg har!

Ja, synes jo det er litt merkelig at man skal velge bort en (Sofies valg....:) Hva om du velger bort lille Albert Einstein og lar Hitler og Saddam være igjen.....?

Nei, nå klarer jeg ikke helt tenke på så mye annet enn Alba. Håper det er sånn som noen sier, at det er vanlig å få noen blødninger tidlig i svangerskapet.

Ble litt skjelven nå...

MEN, har veldig god følelse for henne.. fikk det før hun testet pos.

Det skal gå bra dette!! Det MÅ det..

IKKE LOV Å KOMME TILBAKE HER!! Fysj.. ikke før hun prøver på nr to ihvertfall..

Håper hun kommer innom igjen og forteller hvordan det går...

Håper og tror det går bra! Fikk litt klump i magen, men ser jo at det er flere som har opplevd det samme og sier det går bra. Og det SKAL det!

Bruker du føle om folk er gravide?

Bra trening i dag?

nei, folaten ligger ikke i kokosen. Den er i selve bollen. Derfor lurt å spise opp hele:)

Bruker ikke å føle det nei.. men får jo av og til en litt sterkere magefølelse.. og alba var så rolig men positiv.. så da fikk eg en god følelse.. og har den enda!!

Og, vi to blir snart befruktet.. hehe!!

Kjøpte "sekspakning" med boller.. skal kose meg etterpå..hihi!

Får vel overdose folat då??!! Jaja..

Har du prøvd chatten??

Kan desverre ikke chatte på jobb, maskinen er sperret for det. Så så lenge jeg ikke kan bruke PC hjemme kan jeg desverre ikke chatte:(

Sixpack med boller..... Blir bra folatnivå det! Leste i dag at om du får for mye skylles det ut med urinen. Lurte litt på det, er nemlig folat i tranpillene jeg tar, pluss at jeg tar folat og spiste en kokosbolle i går.

Jepp, jeg er befruktningsklar jeg!

Har du prøvd?? Dumme jobb??

Du trenger bare en mann du nå!! SÅ er bollen i ovnen før du vet ordet av det..

Har du n i navnet ditt?? store luredagen i dag..

Er i dag offisielt ferdig med mensen og spotting.. så nå er det bare å følge med i trusen og på papiret... nytt motto!! Vått er godt!!

Nå skal du snart gå hjem og... uffda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...