Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå nærmer julen seg med hastige skritt, men noen skritt nærmere en graviditet...noop:-(

Jobber 75% natt(tre mnd kontrakt, håper på dagvakter), å har fri noen dager nå...de ringer å maser om jeg kan gå ekstra- men har ikke lyst når endelig samboer er hjemme fra sin pendler jobb..og da skal vi prøve, prøve, prøve...men det hender seg at jeg glemmer meg av å sæden havner helt andre plasser!!! gjett om jeg angrer akkurat nå..!!!

Jeg er en uke forsinket med TR:-) eller:-( jeg tok testen for 4 dager siden= negativ. Jeg har vært plaget med urollige ben, ømme bryster, usedvanlig skiftende humør(!!!!!)osv..

samboeren min mener nok jeg har tatt helt av siste 14 dager med det meste - jeg tror jeg har vært en ordentlig prøvelse for han..og meg selv- huff.

Jeg sa jeg skulle ta en ny test i dag...men han sa at jeg minst burde vente til slutten av uken. Men neida...sta, og graviditetsyk som jeg er har jeg våket siden kl 05 å lurt på om jeg skulle ta testen..

Nå er kl 8.15 for 15 min siden tok jeg testen...den var negativ.

Sååå da er det vel bare å krype til korset å fortelle min kjære at desverre testen viste bare at jeg er passelig små rar!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7260194-passe-sm%C3%A5-rarhormonbombe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...