Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer julen seg med hastige skritt, men noen skritt nærmere en graviditet...noop:-(

Jobber 75% natt(tre mnd kontrakt, håper på dagvakter), å har fri noen dager nå...de ringer å maser om jeg kan gå ekstra- men har ikke lyst når endelig samboer er hjemme fra sin pendler jobb..og da skal vi prøve, prøve, prøve...men det hender seg at jeg glemmer meg av å sæden havner helt andre plasser!!! gjett om jeg angrer akkurat nå..!!!

Jeg er en uke forsinket med TR:-) eller:-( jeg tok testen for 4 dager siden= negativ. Jeg har vært plaget med urollige ben, ømme bryster, usedvanlig skiftende humør(!!!!!)osv..

samboeren min mener nok jeg har tatt helt av siste 14 dager med det meste - jeg tror jeg har vært en ordentlig prøvelse for han..og meg selv- huff.

Jeg sa jeg skulle ta en ny test i dag...men han sa at jeg minst burde vente til slutten av uken. Men neida...sta, og graviditetsyk som jeg er har jeg våket siden kl 05 å lurt på om jeg skulle ta testen..

Nå er kl 8.15 for 15 min siden tok jeg testen...den var negativ.

Sååå da er det vel bare å krype til korset å fortelle min kjære at desverre testen viste bare at jeg er passelig små rar!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist da.

Er så slitsomt å gå og vente. Og mennene våre, selv om de gjerne vil, tror jeg ikke vet helt hva vi går gjennom...

Lykke til videre!

Skrevet

Nå har TR kommet, så nå er det gode humøret mitt på plass...(får jeg da virkelig håpe).!!:-)

Takk for svar:-)

Go girl!!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...