Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Vet ikke hvor jeg skal begynne.. Men ja jeg røyker, dette gjør ikke samboeren min. Hver gang jeg tenner meg en røyk,kommer han med stygge kommentarer, og gjør hva han kan for at stemninga skal bli forferdelig. Han vet at jeg vet at det ikke er bra å røyke, men det hjelper liksom ikke at han stadig hakker på meg. da er røyken min beste venn. Han kan komme så langt at han kaller barna mine for drittsekker,og om jeg ikke takler å høre hvem som er faren for minste mann( er samme far til alle barna) og for å gjøre stemninga enda verre, så sier han navnet på minste mann pluss etternavnet til biologisk far. Minste mann har ikke hans etter navn, og samboeren min vet at dette sårer meg,pga bakgrunnen til meg og min x.. Sier jeg at jeg har smerter/verker så er det bare en unnskyldning for å vri meg unna røyke snakket. Jeg hører hele tiden at jeg er håpløs, roter og søler,ikke klarer noe. dette kun når han er sinna. men når han er blid og happy, ja da er jeg verdens beste mor og samboer. For noen mnd siden sa han til meg at han ikke elsket meg og var aldri gjort det heller,han dro den skikkelig langt den kvelden bare for å teste meg, i etter kant sier han at han ikke mener det, og at jeg vet at han aldri kommer til å gå i fra meg. I kveld kom det igjen."jeg har ingen følelser for deg,blir glad når jeg ser deg,men det er alt" så la han seg til å sove, fikk meg til å "knekke" sammen og han gadd ikke bry seg engang. Fortsatte å sove. Hver gang jeg prøver å forsvare meg,så får jeg det 10 ganger tilbake. Det er jeg som vasker,lager mat,rydder etc i huset, han sitter som regel forann pc og surfer. Sist han gjo noe i huset, ja da var han kasta ringen og måtte ha noe å gjøre slik at je ikke forstyrra han. jeg vet ikke hva eg skal gjøre nå.. vet ikke om det er slutt,eller hva det er.. Etter at han sa at han ikke elska meg mer i kveld,tok jeg dyna mi ut av rommet. Akter ikke å ligge inne med han i natt. Han sa vi kunne prate om dette i morgen kl 15:15 da han var ferdig på jobb. Jeg sitter her nå,fortvilt lei meg og full i tårer. Skjønner ikke hva gale jeg har gjort. Jeg er gravid i uke 23, og han skjønner ikke at det er tungt å gå gravid med store bekken problemer og i tilegg en liten på under året å ta meg av.. han ofrer ikke så mye hjelp at det kan skrytes av.. HJELP MEG!!!!! signerer med anonym, da jeg har mistanke til at dama til xn holder øye med meg her... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7259920-jeg-har-det-helt-for-jtrist-og-leihan-kjefter-hele-tiden-p%C3%A5-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
JANNE-F Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 kjære deg det høres ikke ut så du har det noe bra sammen med han og det er ikke bra verken for deg eller den lille i magen din, jeg røyker jeg og er 20+4 ukerså jeg vet at det kan være en trøst og ta en røyk. jeg syns at du skal ta og sitte ned og prate med samboeren din, bare si til han at nå skal du snakke og han høre takler ikke han det så er det ikke et bra miljø for deg og være i når du er gravid. jeg og min samboer hadde også en krangel i kveld jeg bynte og gråte men han verken trøstet eller noe han la seg på sofaen og dær sovnet han. han er heller ikke verdens letteste og ha med og gjøre. jeg håper du greier og finne ut hva som fåregår, du kan og snakke med jordmor eller lege de kan hjelpe deg. stoooor koz Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7259920-jeg-har-det-helt-for-jtrist-og-leihan-kjefter-hele-tiden-p%C3%A5-meg/#findComment-7259949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maisie Skrevet 28. november 2006 #3 Del Skrevet 28. november 2006 Hører egentlig til inne på 3. tri, men jeg måtte bare svare på dette. Må innrømme at jeg fikk hakeslepp da jeg leste innlegget ditt, anonyme HI. For en drittsekk! Har dere vært sammen lenge? Synes du bør ta en alvorlig samtale med ham i morgen når han kommer hjem fra jobb. Du har jo litt tid på deg til å tenke ut hva du skal si. Finn ut hva han egentlig mener, og ikke finn deg i å bli behandlet slik som dette lengre. Synes han er respektløs overfor deg og ungene. Og å si at han ikke elsker deg, og har aldri gjort det, for så å snu seg og sove videre, det gjør man da bare ikke! Mangler han helt empati? Du bør seriøst vurdere om du vil fortsette i dette forholdet. Å være i et forhold hvor man ikke blir respektert eller tatt hensyn til, er ikke bra for noen. I tillegg har du barn, er gravid og sliter med bekkenplager. Selv om jeg ikke vet hvem du er, så unner jeg det ikke dette, du er verdt mye mer. Så mitt råd er enten å ta ham med på familierådgivning eller kom deg ut av forholdet! Men tenk deg godt om først. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7259920-jeg-har-det-helt-for-jtrist-og-leihan-kjefter-hele-tiden-p%C3%A5-meg/#findComment-7259951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. november 2006 #4 Del Skrevet 28. november 2006 enig med de over... du må seriøst få orden på dette. enten gjøre det slutt eller få han på rådgivning. ikke bra fo r en nyfødt å komme inn i sånne problemer heller. har selv vært i et slikt forhold og kom meg ikke ut av det før etter 7 år... når det gjelder røyken så røyker jeg ikke selv. mamma røyket når hun gikk med meg så dette var nok vanligere før... nå vet vi jo så mye negativt om det... lykke til med mannen og forholdet... og kanskje å slutte å røyke... klem fra april mamma Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7259920-jeg-har-det-helt-for-jtrist-og-leihan-kjefter-hele-tiden-p%C3%A5-meg/#findComment-7260075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiprins Skrevet 28. november 2006 #5 Del Skrevet 28. november 2006 Hei Anonym! Før jeg svarer noe mer - så må jeg bare spørre deg om noe: (du må jo ikke svare hvis du ikke vil.....) Hvor lenge har du vært sammen han? Forstod at dere er samboere - er dere forlovet, tenkte på det du nevnte om at han kastet ringen.... Ut i fra det du skriver så synes jeg at han virket veldig ustabil - humørsyk/psykisk el. Han vet hvordan han har grepet på deg - hvordan han kan få deg nede - psykisk. Dette er IKKE bra for deg anonym - du er verdt sååååååååååå mye mer enn det. Jeg vil - ønsker det beste for deg - at du enten gir samboer en ny sjanse ved at han blir med på Familierådgivning (det synes jeg du må forlange av han) eller at du rett og slett finner ut at du ikke kan leve lengre sammen han. Tenk på hva han sier om barna dine. Huff, blir sinna når jeg leser sånn - altså hans uttalelser om dine barn. En ting er sikkert, uansett hva du finner ut anonym - så er det veldig godt at dere ikke er gift. Nå kan du faktisk bare "pakke snippen" (eller helst bør han det - jeg vet ikke hvem som eier leiligheten/huset dere bor i ) og tenke på at det er mange alenemødre som klarer seg veldig bra. Blir helt rørt og sinna jeg av innlegget ditt - rørt av din situasjon som du må komme deg ut av på en eller annen måte, og sinna på din samboer som tror han har RETT til å behandle et annet menneske på den måten! Sender deg iallefall en trøsteklem og håper du er sterk nok til å snakke ordentlig med din samboer i eftermiddag - finn ut hvor familierådgivning er, ta en tlf og hør evnt. Stor varm trøsteklem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7259920-jeg-har-det-helt-for-jtrist-og-leihan-kjefter-hele-tiden-p%C3%A5-meg/#findComment-7260260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #6 Del Skrevet 16. september 2014 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 021c6...6e5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7259920-jeg-har-det-helt-for-jtrist-og-leihan-kjefter-hele-tiden-p%C3%A5-meg/#findComment-146670680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå