JANNE-F Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 jeg er 20+4 uker og har ikke matlyst i det hele tatt, blir kvalm bare ved tanken, klarer og få ned 1 til 2 brødskiver eller litt middag om dagene, vist jeg spiser på trass for at den lille skal få næring så kaster jeg det opp igjennevnte dette for jordmor når jeg var dær i uke 18 men hun så at det kom til og gi seg og at jeg bare måtte epise ofte, jeg synes det bare blir værre og jeg bynner faktisk og bli ganske bekymret og føler meg nesten misslykket, skal til legen på kontroll 20.12, men lurer på og ta kontakt med han før vist det ikke blir bedre, men så på legekontoret her så virker det så jeg må forklare meg skikkelig for og få kontakt med legen liker ikke det øler det så jeg maser om bagateller, har ringt en gang før ang svangerskapet og da var det på nippet at jeg fikk komme til legen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Det er verre for barnet at du røyker enn at du spiser lite mat...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Heisann! Dårlig matlyst her oxo, har kjøpt inn nutrilett og de fortimel-drikkene på apoteket for å i allefall få i meg litt næringsstoffer. Føler selv det er lettere med flytende føde.. Til frokost er det forferdelig her, føler alt vokser i munnen og brekker meg for den minste ting. Har du prøvd med tørre kjeks da? Jeg klarer å få imeg de tapini-kjeksene, og klementiner.. Håper det blir bedre for oss begge utover..
Lone35 =0) Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Hei Jenter. Det er likedan her. Jeg klarer heller ikke mat. Selv om magen rumler og jeg er sulten, så klarer jeg ikke å få ned stort. Har tatt av tre kilo nå. Er 13+0 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå