Gå til innhold

Wohooo!! Uvanlig bra knipekraft:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed av legen på 6-ukerskontrollen at jeg ikke trengte å ta knipeøvelser jeg:) Det var bra, for jeg har ikke giddi og gjort det hverken i svangerskapet eller etter fødsel. Han putta inn to fingre og ba meg om og knipe og han så nesten overrasket ut da han sa at jeg hadde uvanlig bra knipekraft. *litt fornøyd nå*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde syns det var rart om legen min hadde gjort og sagt det til meg,men.

Skrevet

Så flott for deg - godt at alt var i orden da =)

Skrevet

Denne legen synes jeg hørtes litt ekkel ut, jeg.

Skrevet

Ekkel?

Min lege putta også to fingre inn i meg og ba meg knipe, det gjør det for å undersøke vet du!

Hvordan skal de ellers få undersøkt det?

Ta de perverse tankene dine med et annet sted!

Du synes vel at jordmora som dro ungen ut av deg er ekkel også?

Og gynekologen din?

Skrevet

Jeg har født tre ganger og aldri blitt undersøkt sånn hvertfall.Men noen praktiserer det kanskje.Og fastlegen min er spesialist i gynekologi.

Skrevet

Herlighet, er det vanlig at en lege gjør slikt?. Synes det hørtes rart ut. Det er jo slikt man merker selv, jeg mener om knipekraften er god, ved samleie, holde på strålen osv. Synes dette var rart jeg, ville ikke latt en lege gjøre det.

Skrevet

En annen ting, knipeøvelser er noe man fint kan ta å gjøre hele livet, synes det var rart legen sa du ikke trenger. For musklene skal strammes jevnlig, spesielt gjelder dette for oss som har fått barn selvsagt.

Skrevet

Dette gjorde min lege også.

Rett og slett for å sjekke at jeg visste hvilke muskler jeg skulle trene opp igjen. Er jo mange som ikke aner hvordan dem skal "få tak " i disse musklene.

Synes at det var naturlig jeg :-)

Skrevet

Hadde da aldri sagt at du ikke trengte knipe! Er jo en ting som er bra og fortsette med resten av livet det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...