Gå til innhold

Hva er dette da? kynnere eller rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får sånne tak, hvor magen blir hard og jeg får vondt i ryggen. Jeg får ikke vondt i magen. Den blir hard, men det varierer litt om hele magen blir hard, eller bare en større del av den. Takene kommer med ca ti minutters mellomrom, og varer mellom 40 og 50 sekunder. Smertene i ryggen er ganske klare, men samtidig overkommelige. Ingenting i mot hva som kommer regner jeg med:)

Kjenner jeg er veldig usikker på hva dette er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg sitter endelig med rier nå! de er dritvonde og kjennes ja! skal snart dra på sykehuset å føde nå. skal vente til de er litt tettere først.

begynte i 6 tiden hos meg med menssmuringer og kynnere. de tok seg fort opp, og nå er jeg ikke i tvil lengre. de river så hardt at det kjennes ut som om ryggen skal deles i 2 snart. gruer meg litt nå, for dette kommer virkelig til å gjøre vondt.

ønsker deg lykke til ihvertfall:-)

Skrevet

oi oi så spennende da ronja:) Heldiggrisen du som ikke er i tvil.Men vardu i tvil om hva du kjente til å begynne med? Kan det være noe begynnende som skjer hos meg? Det river veldig i ryggen, men den vil ikke gå av ennå. Og det murrer i magen...

Skrevet

det var slik det startet hos meg i dag ihvertfall. har sagt lenge at jeg var sikker på at jeg ble satt igang (har time i morgen egentlig). fikk mensmurringer rundt kl 4, som jeg tok 2 paracet for. har hatt en del murringer før, å de på sykehuset sa at jeg skulle ta paracet mot det. tidligere så har smertene forsvunnet da jeg har tatt de, men ikke i dag. rundt 6 (da vi spiste middag) kjente jeg en annen type smerte. fikk vondt i ryggen samtidig som kynnerne tok seg kraftig opp. gikk så på do rundt 7 tiden og da hadde det kommet blod og slim. etter det så har det bare blitt mer og mer kraftig. sliter faktisk med å holde maska nå:-) sitter heldigvis alene på stua nå, og prøver å slappe av. (ikke helt lett nå nei). så ting kan nok være i gang hos deg ja:-)

Skrevet

Takk for svar ronja irene. Masse lykke til med nært forestående fødsel:) Dette er jammen meg spennende:) Mer spennende enn en stakkar kan takle!!! Snart har du den lille babyen din i armene dine:)

Klem fra

Skrevet

takk det samme:-)

trenger all lykkeønskinger som kan ønskes nå. er ca 3 min mellom riene, så jeg får vel vekke gubben å begynne å dra innover nå. har ca 3o min å kjøre til sykehuset. dette blir virkelig en spesiell natt i vårt liv. gleder meg kjempemye til å oppleve en fødsel, allikevel om det gjør dritvondt.(vi har prøvd å få barn i 5 år, resulterte i prøverrør) så noen timer med smerter er helt greit:-) skal jo ikke klage siden vi faktisk har klart å bli gravide.

Skrevet

lykke til ronja.. og tuppa vnete og se om det blir lign til ronja så ringer du føden..

Skrevet

Blir helt rørt av ordene dine ronja:) masse lykke til!!!

Kozemamma; ja jeg har ikke planer om å ringe ennå, men måtte bare spørre o det kan være noe i det jeg kjenner:) Skal se hvordan det utvikler seg. Det kan ta tid, og det kan dabbe av. Tipper egentlig det dabber av...

Skrevet

håper ikke for din del at de dabber av tuppa ..håper du føder i natt du og jeg...håper at jeg snart setter i gang også ,men helst etter fredagen for da kommer mannen minhjem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...