Gå til innhold

Noen som har/ønsker to tette?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå (foreløpig..) lyst til å bli gravid med nestemann, før permisjonsslutt med dette barnet. Vet at kroppen helst skal ha litt tid på seg, men...

Flere som går med samme tanker? Leste nettopp at man bør la det gå 18mnd mellom hver graviditet, men...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7259730-noen-som-har%C3%B8nsker-to-tette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min vil gjerne ha to tette :)

Men det er jo lett for han å si, som er borte hele uka.... Alt i hus og hjem ligger jo til meg, og da veit jeg ikke om jeg har så lyst, med 2 tette i tillegg... Må jo være godt å kose seg med en før nr 2 kommer...

Men samtidig.... :)) kunne vårt greit og da... har egentlig ønsket meg to tette og en attpåkladd... :)))

Har ingen planer om å begynne på p-piller e.l etter fødselen...

Så får vi se hva som skjer... :))

kommer så ann på framtidig jobb for meg/oss..så har gitt opp å prøve å tenke på det...ønsker egentlig ca 2,5 år i mellom...og så evt en atpåklatt...men tiden får vise..ikke særlig fristende å bli gravid uten rett fødselspenger :P dritt å være selvstendig..på den måten!

Jeg får to tette, men ønsket det overhodet ikke. Men har vent meg til tanken nå og syntes det er greit.Har en gutt på 7 fra før i tilegg til lillegutten min som blir 1,5 år nå når han blir storebror. Har egentlig ingen erfaringer å komme med ,men når det gjelder svangerskapet så kan jeg være glad for at jeg har vært veldig frisk. Det er slitsomt å gå gravid med en så liten en i tilegg. Han er heldigvis i barnehagen.Har ikke klart å hatt han hjemme. merker godt de dagene han har vært hjemme.Da har jeg hatt veldig mye vonde kynnere osv.

Ellers så er vi spent på hvordan det kommer til å bli med to så tette.Slitsomt i begynnelsen, men det går nok bedre etterhvert tror vi. Jeg var faktisk så dum at jeg søkte meg ned i 60% stilling frem til jul nå.Vi skulle jo ikke ha flere barn etter planen.Så nå blir fødselspengene utregnet av 60%, det er surt.

Vi har lyst på to tette. Har jo en på 5 år fra før av, men jeg har alltid ønsket meg to veldig tette. Men så er det at jeg tror ikke jeg orker å gå gjennom et svangerskap til så raskt,bog hvertfall ikke med en liten unge å ta hensyn til. har slitt forferdelig dette sv.skapet.

Men...Det er nå eller aldri!! Får se an til sommeren, vi har jo eegentlig planlagt å "kjøre på" til sommeren!

Annonse

Her skal prevensjon benyttes flittig! Jeg kunne tenke meg ca. 3 år mellom hvert barn. Hadde jeg hatt et enklere svangerskap ville jeg kanskje hatt barn tettere, men med kvalme og oppkast i 7 måneder er ikke dette noe jeg gjør igjen med det første. i tillegg tror jeg at hele familien har godt av litt avstand mellom barna.

rett etter at jeg hadde fått min første datter, så var jeg utrolig baby syk.

min datter ble født i januar 04,å hvis det var opp til meg,så ville jeg ha neste innen desember 04.

men tror det var hormonene som "snakket".

er glad for at det blir 3 år i mellom, det er akkurat passe.

for da er hun blitt litt mere selvstendig og ikke "trenger" meg til alt sammen.

Vi brukte i underkant av to år (og fire pergokurer) på å bli gravide, så vi kommer ikke til å bruke noen form for prevensjon nå, dvs. hvertfall ingenting som kan forstyrre systemet. Håper på at fullamming funker som prevensjon i et halvt års tid, og så kan vi prøve å time litt i noen måneder. Men så tipper jeg vi kommer til å begynne å prøve igjen til jul neste år. Vi vil ha minst tre barn, så her er det ikke noe å vente på :)

mannen min har også lyst på to tette- og jeg har også KANSKJE lyst på det..... får se det litt an, hvordan denne karen er;)

Har også lyst på 3 barn, og vil egentlig være ferdig til jeg fyller 35, så jeg må jo egentlig kjappe meg litt ;)

jeg og sambo har lyst på to tette så det blir nok ikke veldig mange mnd før vi begynner å prøve på igjen.. går det like fort som sist blir de i hvert fall tette får jeg ble gravid på flrste forsøk... vi har begge to fast jobb og begge to har jobber som er ferdig kl 15.30 og 16.00 så det er veldig deilig..

så her i gården skaljeg ikke se vekki fra at vi er tobarnsforeldre i løpet av 1 år til 1,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...