Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Del Skrevet 27. november 2006 Nå må jeg bare få ut litt frustrasjon altså. Vi holder på og pusse opp barnerommet og i den forbindelse har vi fløtta et kleskap rett under kvist trappa. Altså det står et skap i veien slik at jeg ikke kommer meg på kvisten for å hente adventspynten og kalenderern til jr på 3 år. Har noen dager fri som jeg hadde tenkt å bruke på å pakke inn pakker og pynte til advent men nei har ikke tid til å hjelpe meg med å flytte skapet nei. Hvorfor måtte han begynne med det barnerommet nå rett før jul, babyen skal jo ikke ligge på eget rom før 6-7 mnd etter fødselen. Nå blir det sikkert bare stress og sur gubbe på meg. Og jeg fikk beskjed av jm og ikke stresse før jul pga faren for fortidlig fødsel. Så sitter jeg og blir stressa fordi han ikke gidder og hjelpe til litt slik at vi får pynta til advent, synes tiden før jul er like spennende som jula jeg da. Måtte bare få ut frustrasjonen min jenter. Hadde bare pappa bodd her så kunne han ha hjulpet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 27. november 2006 #2 Del Skrevet 27. november 2006 Vi er her for alle slags frustrasjoner vi vet du. Men du må høre på jm og slappe av slik at du ikke føder før tiden. Det er enda igjen en stund til feb, regner med du skal føde da ettersom du er her inne. Klapp til gubben og få han til og hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ettena=) Skrevet 28. november 2006 #3 Del Skrevet 28. november 2006 Du får spørren om han tror han får gjort noe hvis du er på sykehuset og har føda fortidlig... noen ganger er mannfolk så Jæ... stae.. hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå