Gjest Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 vanligvis ammer nesten hver time og tassen sover nesten ikke...men i dag??? 11 timer i strekk, kunn avbrutt av amming. og ikke ofte amming heller.... ¨ det store spørsmålet er hvordan får jeg laggt meg og han nå???
Herkules Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 skulle ikke forundre meg om han sover godt i natt likevel. Søvn avler søvn stemmer i alle fall her
Molait Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Ligger en del i det herkules sier. Kan og være han har snudd døgnet. Da har du en artig natt å se frem imot..hehe..huff Du får ta det som det kommer. Dersom det forsetter slik, kan det være en ide å forsøke å snu døgnet igjen. Kan si at vi hadde noen slilke dager i begynnelsen også. Noen dager rett og slett bare sover de:) Lykke til i natt da.
Rut Bram Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 sånn er det her også innimellom - hun sover så og si hele dagen bare avbrutt av mat og bleieskift. hun sover like godt om natten fordet! hun er snart 9 uker... ta det som et tegn på at han er fornøyd!
Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 I den alderen tror jeg ikke det har noe å si. Datteren min sov som regel alltid hun, da hun var så liten. Rutinene begynte å komme mellom 3 og 4 mnd:-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Hvordan har det gått da? :-)
Gjest Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 mari81 det gikk elendig...han sov ikke i det hele tatt...gjett om jeg er trøtt.... håper på bedre natt i dag.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Huff da! Får håpe det går bedre i natt da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå