Gå til innhold

får en tidligere og mere symptomer ved tvillinger ?

#HØYgravid#

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg ble kjempe kvalm og kastet opp døgnet rundt i 4 uker.. fra uke 4ca.. jeg er 10uker på vei nå, fortsatt like kvalm, men er litt mer stabil og kaster ikke opp hele tiden, mye takket være kvalmstillende afipran =) men har ikke hatt vonde bryster i det hele tatt,... ingen andre symptomer heller en stikkinger i magen, men det er vanlig hos alle :) legen sa jeg var dobbelt så dårlig pga 2 i magen, men skjønner nå at det er veeeeldig individuelt.. håper uansett jeg slipper kvalmen helt etterhvert ;)

Annonse

Er 11 uker påvei, har vært kvalm, "bakrus" og full av influensasymptomer siden uke 5, kastet opp i begynnelsen, men det var faktisk bedre enn å gå slik som nå. Er sykem 100% pga dette ut året, satser på at kvalmen er over i løpet av jula....

Jeg hikker, raper, blir helt utslitt av dusjing m hårvask!, enkelte dager greier jeg ikke å tømme oppvaskmaskina en gang. JEg som var så sprek frem til dagen da kvamen startet, nå er jeg en skygge av meg selv ;o)

Men har mistet 3 ganger tidligere i uke 6-9, og da var jeg helt pigg -så innerst inne er jeg jo lykkelig, men en må få klage litt alkivel, det er slitsomt å ikke ha lyst på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...