Lykkelig prinsessemamma Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Jenta mi er litt over 5 mnd. Sovner stort sett mellom 18.30 og 19.30, men våkner et par tre ganger i løpet av nattan. Det holder stort sett at jeg går inn til henne (ligger på eget rom vegg i vegg), men det er så kaldt (:-) ) å gå sånn frem og tillbake midt på natta, så hun blir stort sett liggende under dyna mi... men den vanen vil jeg helst ikke gjøre til noen favoritt!! Noen som har tips?
Moi_ Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg har en gutt på 6 mnd, som pluttselig fant ut at han skulle våkne 23 hver kveld. Kunne nesten stille klokka etter han Han fikk pupp, men det hadde han jo egentlig ikke noe behov for.. Vi fant ut at dette nok bare var en dårlig vane, så før det hadde gått for lang tid, bestemte vi oss for å gjøre noe med det. Gutten vår ligger også på eget rom. Vi startet med å roe han, mens han lå i senga. Måtte bare tåle å høre på skrikinga hans litt, for hørte at han var supertrøtt, og at det ikke var at han var plaget av noe. Første kvelden våknet han 4 ganger på 30 min, sov seg så gjennom hele natten, sikkert utslitt stakkar Kvelden etter våknet han to ganger, og var superfornøyd med å få smokken, og sov videre, men våknet da kl 0400 for å få pupp. Det har han fortsatt med. Snakket med barnelegen om dette, og hun mente at det var helt natulig at han våknet på den tida, for da var det jo tross alt over 8 timer siden siste måltidet. Jeg prøver å sitte inne hos han å amme, selv om det er litt kaldt, legger han inn i ett fleecepledd i armene mine, for da er det lettere å legge han tilbake til egen seng. Merker ikke da at han legges på en kald madrass, men har det godt og varmt inne i pleddet:) Håper det ordner seg for deg etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå