Gå til innhold

Store barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som legger på seg mye i svangerskapet.. Får de alltid stor barn? Eller er det ikke noen sammenheng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror ikke det er noe sammenheng, jeg la på meg bare 4 kg føste gang jeg var gravid å ongen var 4220 når han kom til ( stor med andre ord)

men det kan selfølgelig være forskjelig fra person til person =)

Skrevet

Jeg la på meg 26 kg i første svangerskap, men tassen min var helt på snittet han: 3600 gram.

...det var verre med meg etterpå. Har ikke klart å komme meg ned på det snittet jeg burde vært på enda, he-he. (2 1/2 år siden nå). Hvor store barn man får avhenger av flere faktorer, så som din egen fødselsvekt og hva som er vanlig i din og pappaens familie.

Skrevet

noen legger på seg mye andre lite... uten at det trenger å ha noen bet, jeg la på meg 17 kg m førstemann, men da var jeg veldig tynn, han ble født 2 1/2 mnd før tiden, og han veide bare 1646. mens andre mann lå jeg på meg 12, han var då 4 uker før tiden. så det er nok veldig innviduelt.

Skrevet

glemte å si at 2 mann var 2500 kg.

Skrevet

Ja, det har kanskje mest med arv å gjøre..

Hehe har bittelitt dårlig samvittighet for at blir litt godteri midt i uka, å nå er det jo snart jul også... Men har ikke lagt på meg så mye enda, men er jo redd for at jeg plutselig eser ut.. Men det trenger kanskje ikke ha så mye å si for hvos stor babyen blir da.. Så fra i morgen så er det slutt på godterier, med unntak av når det er tid for julekalender=D

Takker for svar!

Skrevet

Har ikke hatt noen sammenheng for min del.

1. barn, la på meg 26 kg, jenta veide 4330

2. barn, la på meg 16 kg, jenta veide 4475

3. barn, la på meg 12 kg, gutten veide 5240

Er veldig spent denne gangen. Vet det blir ei jente, så blir vel rundt 4,5 kg. Men denne gangen skal de følge nøye opp.

Skrevet

Jeg la på meg 10-12 kg da jeg gikk med pjokken min, og han hadde fødselsvekt på 4390 gram.

:o)

Skrevet

Jeg la på meg 26 ved første svangerskap, og fikk en datter på 4015 og 51 lang:) Så det blir spennende å se hvor stor denne blir..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...