Gå til innhold

Hvis det blir gutt, hva skal da gutten deres hete? :-)

Anbefalte innlegg

Vi klarer aldri å bestemme oss! Familie og venner spør og spør og vi er alltid like langt.. Har tre forslag, Christian, Noa og Kasper, men vi får nok ikke bestemt oss før vi har hilset på lillegutten..

Hvilke guttenavn tenker dere på?

Fortsetter under...

Synes Christian og Noa (eller Noah) er fine navn :-)

Vi venter jente i følge jordmor på ul og hun skal hete Emilie. Men vi har også bestemt guttenavn i tilfelle de har tatt feil, og det er William.

Lykke til med navnevalg ;-)

Sleit med å bli enige vi og... :))

Jeg ville ha Emil, samboeren ville ha Henning.

Samboeren vant... så det blir en liten Henning!!!

Trengte litt tid til å venne meg til det, men nå er det så han ikke kunne hete annent... og enda har vi ikke fått hilse på han :))))

Annonse

Vi skal kalle gutten vår for Mads. Det er oppkalt etter farfars far. Alternativet mitt var Morten. Men siden dette er hans første, og Mads er et fint navn, synes jeg at han skulle få bestemme. Nå kaller jeg magen for Mads. Blir veldig rart å se han, og se om navnet passer..:-)

må bare gratuelere med navnevalget moniken :D for her blir det også en liten Ask! har også kjøpt bokstavene som jeg tenkte å ha på døren til barnerommet... glemte totalt at mannem min hater klovner, tihii.. og bokstavene ser seff ut som klovner *sukk* får se hvem vinner.. ;)

og til Hermine.. ikke for å blande meg (hehe), men jeg synes dere burde ta Christian.. tror det blir maaaaange bebiser som kommer til å hete Noa(h) og Kasper de nærmeste månedene..

Annonse

Gutten vår skal hete Birk, Har tre gutter som heter Robin, Trym og Gard og ei jente som heter Elise! Robin er vel den eneste som ikke har ett norsk navn stakkar men han har ikke samme far og han hadde ikke sansen for norske navn:-)))

Her er det ikke helt bestemt enda, vi vingler att og frem mellom Elias og Sofian nå..... Var også Leon en periode, men det har pappaen sagt NEI til nå, for det er så "løvete" ;-D også vil pappaen gjerne ha Jakob, men det falt ikke jeg helt for..........

Vi var også innom Noah en periode, men slo det litt fra oss da vi trodde det kom til å bli veldig poppis...... men jeg syns egentlig ikke det ser sånn ut alikavel jeg, kjenner ingne som har fått navnet Noah.....

Mange fine navn her altså! Jeg ville egentlig også kalle gutten Ask, men samboeren la ned veto på den gitt - ikke sjans! August kunne jeg også bare glemme... Tror vi får hilse på gutten vår og se hvem han er jeg, før vi bestemmer oss.. Kanskje det er en Morten eller Thomas vettu, og at Christian ikke passer! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...