dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 nå må vi tenke litt etter når vi leser et innlegg. det finnes folk her inne som ikke har stort å fylle fritiden med og legger derfor inn helt tåpelige innlegg,som selvfølgelig bare er tull. er den samme som går igjen. vet det er mange nye her inne nå,men da vet dere om det også.er noen mnd siden sist nå. så ikke gidd å engasjer dere,da forsvinner de trådene aldri. ingen sure miner:-)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 følger din oppfordring og prøver å overse et visst innlegg.. huff. nå er det natta på meg ihvertfall.. zzzz når jeg våkner er jeg en dag nærmere ikm.. hihi.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2006 heier på deg!!!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 dollypopp, d va jo du so begynte md dritt kasting i tråda te afrodrite. du ekje den rette te å snakka.
Anne-B. Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Åh, det er det innlegget som det er snakk om ja. Jeg stussa litt på det, jeg var jo til og med første som posta svar på den. Det går vel ikke an å fjerne et foster når man er så langt som 11 uker på vei? Hehe.. Gurimalla. Glem den saken den, sikkert noe som sitter og ler og har det forferdelig morsomt av oss som bet på. Men at det er patetisk å holde på slik, det er en annen sak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå