Gå til innhold

IKEA imorgen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, her gjelder det å få de siste 9 dagene til å gå - tenkte meg på IKEA imorgen og kjøpe litt julepynt - noen flere som skal ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, skal handle de siste julepresangen, forhåpentligvis blir eg ferdig.må innom ikea

3 uker u\igjen i måro:)

Skrevet

Å, jeg skulle gjerne gått noen timer på ikea i morgen.. Elsker å gå og kikke uten kjæresten for da kan jeg bruke så lang tid jeg vil! Men jeg synes det er så pes å kjøre bil selv nå, beina må så langt ut for å få plass til magen... Men kan jo ta bussen da, også kan sambo hente meg med alt det nyinnkjøpte når han er ferdig på jobb! :-)

Skrevet

Gud dere er i god form!!

all respekt! jeg hadde halta igjennom, helst sitti i en tralle o kommet meg framover med krykker og klabba ned alle som sto i min vei hehe

Skrevet

Så bra tette...

Da kunne du banet vei for meg!!!!

Jeg hadde nok vært rett i hælene på deg :))

Eneste som kunne fått meg innom dørene på et overfylt ikea nå er nok sugen etter kjøttboller :))))

Men er litt misunnelig på dem og da... må innrømme det... Ikea er herlig!!!!

Skrevet

skulle gjerne hatt noe av den julepynten, ja...for ikke å snakke om hylle til underskapet på kjøkkenet......

Skrevet

Var på Ikea i går kveld. Trodde jeg var senere ute enn folk flest slik at jeg unngikk kø (kl 21), men nei da. Den lengste køen EVER på Ikea! Men nå er julepynt, blomster og oppbevaringskasser (for å rydde bort våre ting og gjøre mer plass til bebisen) i hus! Var der uten mannen (han var med dit på fredag), og nå fikk jeg god tid til å titte på alt og fant plutselig en hel del mer som jeg ikke så på fredag...

Skrevet

Var bare en tur innom igår kveld for å hente ut innbyggingsovnen til det nye kjøkkenet, men det var vel omtrent det eneste jeg ikke fikk med meg ut..

Typisk meg på IKEA, 'det er så billig at jeg bare må ha det..'

Skrevet

Æsj, fikk ikke tak i det jeg skulle ha der....alt dobbelt sengetøy var utsolgt og da jeg endelig fikk banet meg vei til kassene (hvor det allerede var kjeeeeempe-kø, klokka 11.30 !!) så fant jeg ingen juletrefot i kaoset heller...

Men det var kjappt og billig gjort da...

20 minutter inne totalt og 200,- for tre kjøkkenkrukker og to putevar...

Skrevet

typisk ikea...................................de har aldri den j¤¤¤ hylla jeg trenger bår jeg er der...kjøkkenskene ligger jo utover gulvet...blæ..nå må jeg vente til jenta er ute, for typen bærer stor motsand mot ikea

Skrevet

Vi kan ta et treff på IKEA over jul med våre søte nyfødte vet du, Tette !

Genialt sted å gå og rusle når salget har roet seg i januar, de har fine stellerom og masse deilige sofaer å amme i ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...