Gå til innhold

Skal på tidlig ultralyd i morgen


Tord_og_Trym

Anbefalte innlegg

Har en sønn på 3 år og en på 3 måneder så det var ikke helt planlagt å få barn igjen nå....

Men nå skal vi ihvertfall ha 3 barn.

Har fått innvilget tidlig ultralyd hos gynekolog for å prøve å finne ut hvor langt jeg er på vei.

Gleder meg til legetimen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da,gratulerer! Jeg er nyskjerrig så må bare spørr, hvor langt tror du du er på vei? siden minsten bare er 3 mnd? oi oi oi men det går nok kjempe fint, heldig du:-) lykke til( tenk om der er 2 der da)*smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var legetimen overstått.

Det ble innvendig ultralydundersøkelse.

Legen målte seg frem til at fosteret var 1 cm fra hode til rumpe. Han sa at dette tilsvarte 7 uker på vei. Det var kortere enn "i verste fall" de 12-13 ukene jeg hadde forholdt meg til.

Jeg har kun hatt 1 mens etter fødselen så jeg har ikke så mye å forholde meg til.

Jeg vet ikke om det hadde noe med alderen min å gjøre, men han satt meg opp på ny ultralyd i januar når jeg er 12 uker på vei.

Og det var kun 1 baby der - han så godt etter..... Det sies jo at dess eldre man er når man blir gravid dess større sjans er det for flerlinger.

Så foreløpig har jeg termin 20. juli 2007 så det blir snaut 1 år i mellom dem.(termindatoen er akkurat samme dato som med nr 2 men han ble født 2 uker over termin.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...