Gå til innhold

Ble termin satt fram eller tilbake på ul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist 6 dager senere, denne gang 1 dag senere.

Skrevet

jeg ble satt 2 dager frem:)

Skrevet

Min termin ble satt 5 dager tilbake.

Skrevet

Hei,

jeg ble satt 4 dager tilbake - og det var jo greit :)

Skrevet

Ble satt frem en hel uke med førstemann. men gikk to uker over den datoen da, så jordmoren var "nærmest" den gang.

Skrevet

Jeg hadde mens-termin 28 feb. Men fikk ul termin 18 mars...

Skrevet

Min ble satt 3 dager fremover en ventet termin så det er ikke alle som blir satt tilbake nei.. Er vel samme det vel egentlig bare nurket er friskt..Men jeg går jo ikke utifra den nye heller jeg da, når det er veldig usikkert med tvillinger.

Skrevet

3 dager frem på meg. Forrige gang ble jeg satt tre dager tilbake.

Skrevet

Mine mensterminer har aldri stemt med ul, med første mann så hadde jeg en menstermin den 8 april, men ul den 19 mai..(hun kom den 24, bryllupsdagen til martha og ari) Og denne gangen en menstermin 6 februar, men ul termin 8 mars, men denne gangen viste jeg det, for jeg begynte på pergotime midt inni denne perioden da mensen ikke kom igjen, og hadde egentlig en pergotime termin 18 mars, men vi hadde klart det selv 10 dager før gitt.. Og denne ganen kommer hun en uke før med planlagt keisersnitt..

Skrevet

Terminen min ble satt frem 10 dager og det er helt i orden for meg:):)

Skrevet

Jeg ble satt 8 dager fram!

Skrevet

Min termin ble ikke flytta i det hele tatt den!

Skrevet

Jeg ble flyttet 2 uker tilbake, men var ikke enig i første terminen som ble satt. Så nå ble det mer som jeg trodde.

Skrevet

Forrige gang ble den satt tilbake 3 dager, denne gangen fikk jeg lik ul-termin som menstermin.

Skrevet

jeg ble satt tre dager tilbake forrige gang...sikker på at det var feil, for nurket kom tre dager før termin og var gigantisk, over 4 kg...tipper han egentlig var på "overtid", selv om ul-terminen sa 3 dager før termin. Denne gangen ble jeg satt tre dager frem,...men skulle nok vært satt fram enda mer, for hun gikk kun etter hodemål, og de andre målene tilsa enda halvannen uke frem...og vi har små hoder i familien....så jeg er klar til å ta imot lilletass litt før tiden denne gangen!

Skrevet

Fikk akkurat samme dato jeg :)

19 februar 2007 :D:D:D:D

Skrevet

Ble satt 3.dager tilbake fra 20 april til 23 april:-)

Skrevet

Jeg ble satt to dager frem.

Skrevet

Fikk ul termin på samme dag som jeg hadde selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...