:*lillefru*:har født*: Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Jeg ble satt igang torsdag 16 nov pga antistoffer i blodet mitt, og lørdag 18 nov. 3 uker før termin kom lille Oskar Elias til verden. Måtte ha 5 tabletter før jeg fikk noe virking. Men da de først begynte å virke, da gikk det fort. Vannet gikk kl 21 fredags kveld, kl 0230 hadde jeg endelig 4 cm å skulle få epidural. Anestesilegen var selvfølgelig opptatt med ks og jeg måtte vente i ca 45 min. Da de endelig kom å gi meg epidural trodde jeg at jeg skulle bli gal av smerte. Etter at epiduralen var satt fikk jeg en intens smerte og det føltes ut som om hodet var på vei ut! Jordmor undersøkte meg på nytt og jeg var gått fra 4 cm til full åpning mens jeg ventet på anestesilegene (45 min). Etter ca 1 time med pressrier kom prinsen min ) Han er verdens snilleste og nydeligste gutt. Han var 3010 gr og 48 cm lang da han ble født. Lykke til alle sammen )
LisaColli Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 nååh, gratulerer så mye med gutten:))
:*lillefru*:har født*: Skrevet 30. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2006 Tusen takk for alle gratulasjoner. Lykke til alle sammen )
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre fremover :0)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye med gutten din. Sikkert kjekt å slippe å gå helt til termin når han var frisk og fin!! Kos dere masse fremover. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå