Gå til innhold

Hvor mange her er det som er heteroseksuelle og enslige som har bestemt seg for å insemineres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er en heteroseksuell kvinne som har inseminert flere ganger og skal fortsette med det en stund til. ikke fått barn med inseminasjon ennå, men har et barn fra før.

Skrevet

Jeg er single, hetero og skal starte inseminering veldig snart. Har ingen barn fra før.

Skrevet

Jeg er hetro, single og har en Stork-gutt. Skal snart starte med forsøk på å få en til

Skrevet

Hei

Jeg har planer om å starte opp til høsten ( må bare bli ferdig med videreutdannelsen min)

Skrevet

jeg er 35,bor i Sandnes,og skal til Nordica på nyåret/våren en gang.Får se hvor lenge jeg orker vente hehe!!

Skrevet

Hei, er enslig og hetero, hadde tre inseminasjoner i 2005 og fikk en herlig storke jente i januar 40 år gammel.

Skrevet

Enslig, hetero og gravid i 5 mnd etter ett forsøk på Stork :-)

Skrevet

Hetero og enslig. Har hatt 3 turer til Stork. Skal på den fjerde i januar. Har et par måneders pause for øyeblikket.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Jeg er hetro og er snart klar til å reise ned til stork.

Har ingen barn fra før,skal minst ha to barn så det blir nok endel turer på meg.

Skrevet

Hei

Single, hetro og gravid meg første. Venter en jente i slutten av mai/begynnelsen av juni.

Skrevet

Er det du som er hun journalisten?

Skrevet

Hei, kan du fortelle meg mer om hva stork er? Og er det veldig dyrt å få dette gjort der? Jeg er helt ny på dette, men er enslig, hetero og har ønsket meg barn i mange år.Har aldri prøvd inseminasjon, og har hatt endel kjærester uten at jeg ønsket/ble gravid med de(brukte prevansjon da jeg ikke møtte den rette) Nå vil jeg så gjerne bli gravid.¨

hilsen melba

Skrevet

Hei, jeg er ny her og lurer på hva vitanova er og om det er veldig dyrt?

klem fra melba

Skrevet

Hei Melba.

Du finner mer informasjon her: www.storkklinik.dk

Skrevet

Jeg er hetro, singel og 44 aar. Skal proeve insiminasjon med en venn.

Skrevet

Hva koster det? Hva er kriteriene? Ønsker meg veldig et barn til, har to jenter fra før, med to forskjellige menn. Begge gangene har forholdene gått dunken. Er 7 år mellom barna mine. Yngste blir 3. Verpeklar.

Skrevet

Singel og hetero, og ønsker sterkt barn. 1 inseminering hos Stork, men lyktes ikke. Ser fram til å prøve igjen snart.

Skrevet

Hetero, singel og var hos Stork for to dager siden. 2. forsøk. Så nå venter jeg spent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...