oktoberbarn Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Jeg har IKM til helgen, og hvis jeg ikke er gravid denne mnd heller, så har jeg tenkt å prøve med solvipect. Hvor mye og når skal jeg ta det??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 jeg har hørt en liten slurk morgen og kveld 4 dager før-3 dager etter el. skal prøve det denne mnd jeg også.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Jeg har kjøpt solvipect og har også tenkt å prøve det neste pp. Lurer litt på hvor mye jeg skal ta jeg også, men mener å ha lest at man skal ta en ss om dagen et par dager før el og på el dagen. Ikke etter, for da kan det forhåpentligvis befruktede egget få problemer med å feste seg.
oktoberbarn Skrevet 27. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2006 Takk, da får vi se da om det funker.....selv om jeg er litt skeptisk til sånne ting....men hey, det er verdt å prøve. Har jo ingenting å tape på det. Krysser for deg dollypopp
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 det slimet som hostesaften blander seg med går ikke like langt inn som egget,altså til livmoren,så det skal ikke ha noe å si. var hvertfall det vi lærte på skolen. men kanskje greit å være på den sikre siden:-)
Noddy78, en av hver! Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Hihi, jeg skal også prøve hostesaft! Skal se vi plutselig får positivt hele gjengen! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå