Gå til innhold

Bobblebad/badstu


Susi og prinsessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

man skal visst ikke ta hverken boblebad eller badstu nårman er gravid. det blir for varmt for fosteret :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sant har jeg fått vite..

jeg spurte legen min om boblebad og svømmebasseng, fordi jeg er mye i det.... og legen min sa at dette var helt greit... Selvfølgelig viss jeg følte noe ubehag skulle jeg slutte, men ellers var det greit..

Hører det er mange som sier dette med varmen og slik, men legen min avkreftet ihvertfall dette...

Så var jeg dere ville jeg tatt kontakt med legen deres eller JM og spurt der selv jeg, for her inne er det så mange forskjellige meninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hallo - det hadde nok ikke vært finner i Finland, dersom det var forbudt med badstu under graviditeten. Min finske far var forresten født i badstu - veldig vanlig helt fram til 40- og 50-tallet i Finland.

 

annatanna

(med en finne i magen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoeres ut som om leger har litt forskjellig praksis her, ja. Min lege har sagt klart nei til baade badstue og boblebad--fordi at i foerste trimester er faren for overoppheting av fosteret en reell fare. Pluss at i offentlige boblebad kan det vaere en del bakterier, ol. En graviditetsbok jeg har sier det samme. Det er sikkert ikke kjempefarlig, og kommer sikkert ogsaa paa hvor man tar boblebad, hvor varmt det er, og hvor lenge man blir uti, men jeg ville forhoert meg litt mer om det hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...