Gå til innhold

Hjelp!!Utbet dato for fødselspenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når de blir utbetalt i mnd..Sjekket nav,der stod det bare at det ble utbetalt en gang i mnd..Noen som vet???Har vært sykemld,så skal ha sykepenger frem til den 19.Så begyndte permisjonen,men beløpet som kom inn på konto i dag er helt galt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Begynnte min fødselspermisjon 01.10 og fikk utbetalt den 30/10.Regner med de kommer rundt samme dato(slutten av måneden) hver gang. Fikk ihvertfall beskjed om det. Håper på det får sykepengene var i grunn veldig uregelmessige.

Klemz kati

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det skal komme innen den 30.

Skrevet

Takk for kjapt svar:)

Håper det var sykepengene som kom inn idag og permisjonspengene kommer etter om noen dager...Kan jo ringe å høre med dem da,har bare super panikk for det er kun dette jeg får:( Uff grubler meg gal av dette!!!hehe..

Skrevet

hehe, sånn var jeg også, men det er nok sykepengene skal du se. Og hvis du luregrubler for mye er det bare å ringe. De pleier å være ganske greie på de tinga. :)

Skrevet

Jepp!!Ringer i morgen:)Fikk litt små panikk i stad,en vennine av meg sa de ble utbet 25...uff..Hvorfor sjekka jeg kontoen nå i kveld.......hehe..Nei,går og legger meg,så ringer jeg i morgen tidlig:)hehe...

Skrevet

Jeg fikk utbetalt både sykepenger og fødselspenger for november måned den 20. Fødselspengene skal alltid komme den 20, men sykepengene kommer vanligvis rundt den 27. Men siden jeg har vært sykemeldt fram til 23 og permisjon fra 24, fikk jeg utbetalt både sykepenger og fødselspenger for hele novembermåned den 20.

Skrevet

Phuu..Fikk resten av pengene idag:)Så da var det bekymringer uten grunn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...