Gå til innhold

Tjoho! I morra kl 0830 er det 3D UL!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å så jeg gleder meg.. var på kontroll i dag, og så babyen på vanlig UL.. Hun blir større og større for hver gang. Det er så moro å se, for nå kjenner jeg igjen ting og ser hva ting er med en gang.. er i uke 31 nå. Gleder meg masse til 3D i morra, blir rart å se henne "som hun er" liksom... .-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig med 3D. Masse lykke til! Ikke for å ødelegge gleden, men vær forberedt på at hun kanskje ikke vil "vise seg fram". Vi var på 3D ultralyd, og hun gjemte ansiktet bak armer og bein... så litt skuffa var vi da...selv om det var mye bedre enn vanlig ul da... Men det kommer nok sikkert til å gå bra :-)

Skrevet

åååååååå det var moro det!!!

Vi fikk sett henne masse. Mot slutten ble det en del forstyrrelser men i starten så vi henne helt fint. :-) Fikk bekr på at det var jente, helt tydelig! Og fikk masse fine bilder med oss. Det var absolutt verdt pengene. Legen var kjempeflink og sååå engasjert.. da er det moro -)

Skrevet

Det hørtes ut som en flott opplevelse :)

Jeg har også lyst til å se prinsessen min med 3D UL.....men her i Bergen er det visst ikke noen som driver med det :(

Skrevet

Så bra da! Syntes også 3D var verdt pengene, fantastisk å ha fått en sniktitt på babyen inne i magen :o) Håper lillejenta holder seg inne i magen din så lenge som hun skal, og at alt bare blir velstand framover! Kos deg med bildene :o)

Skrevet

Hvor har de 3 D i Haugesund?

Skrevet

Haugesund har ikke 3D tror jeg.

Eneste jeg kan tenke meg kan drive med noe sånn er isåfall spesialisten Dr. Hausken. Men vet ikke altså, han driver jo i hovedsak med fertilitetsproblemer nå. Vi var på Gjøvik og tok det.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...