nenana Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 har nemlig lyst til å melde meg inn, det ser ut til at de har mye fint der. Hvilken erfaring har dere som er medlemmer?
aprilspøk Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Vært medlem i åtte måneder, og er kjempe-fornøyd! Det meste jeg har fått og kjøpt gjennom klubben synes gutten min er kjempegøy. Er veldig glad i alle bøkene, spesielt nå som han har blitt litt større. Kan anbefales!
Gjest Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 jeg fikk velkomstpakken idag, betalte ikke en kr selvom det står på nettsiden at den skal koste 39kr. Du trenger jo ikke motta mer enn den, og kan avbestille så mye du vil, og melde deg ut når du vil, så jeg ser ingen ulemper. ;O)
Gjest Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Vi var medlem en liten periode. Synes bøkene kom for ofte, det var ikke fine pakker, og de var dyre. I løpet av 4 pakker fikk vi tre forskjellige album!!! Det er drøyt synes jeg.. Men det er mange som er fornøyd, da. Men nå kjøper vi heller litt bøker og sånn i bokbutikk, liker så godt de "gamle, gode" eventyrene. Men nå er ikke tulla gammel nok til å forstå heller da så... Kanskje det blir en annen bokklubb på oss senere=)
alvefrøken Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Vi er veldig fornøyde - og snuppa er veldig gald i bøkene der
katoes Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Var medlem i over 1 år. Masse tull med avbestllinger og sånn. Var uforholdsmessig dyre endel av pakkene som kom og passet ikke til alderen i det hele tatt. Bokklubben Barn er mye bedre. Bedre bøker og lettere system for å avbestille. Og mye bedre nettside.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå