Gå til innhold

Rosiner og sukat:-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kjøpte sambo fersk julekake til meg, fordi han vet at jeg er så glad i det. Men nå sitter jeg her og er litt skuffet, for den mangler jo sukat!!! Vet at veldig mange synes sukat er no ekle greier (?) men for meg så skal det nå engang være både rosin og sukat i julekaka, eller søsterkaka som noen også kaller den:-)

Hva med deg?

Med eller uten sukat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, så dritbarnslig du er;-))

Skrevet

neida.... dritgrei,

du kan nemlig få alle mine!

:-)

Skrevet

Ja!!! Da er du skikkelig dritgrei dritgrei;-))

Skrevet

Helt klart UTEN ;-) Eneste grunnen til at jeg baker selv er at da bestemmer jeg selv!

Skrevet

BEGGE DELER, selvfølgelig. Pluss korint, syltet appelsin og cocktailbær skal det være i min julekake!! Er dere ikke voksne damer da? He he....

Skrevet

Jeg vil vel helst at julekaken skal være uten både rosiner og sukater. Hvis man kan kalle det julekake uten noen av delene da... Blir nok aldri voksen på dette området.

Skrevet

Med rosin, uten sukat, korint, syltet appelsin og cocktailbær.

Nei Karomamma, jeg er ikke voksen!

Moden kanskje, men ikke voksen. (For da må jeg finne ut av hva jeg skal bli)

Eneste grunnen for å lage den selv er at man kan lage den akkurat sånn som man liker den best :o)

Skrevet

HELT kjemisk fri for sukat og rosin takk!!! Først da er den spiselig:)

Skrevet

Den eneste julekaken som duger er Reveenkas vørterkake - UTEN rosiner c",)!!!

(hu, sukat....)

Skrevet

Bare rosiner her, takk!!!

:o)

(Men er rimelig altetende, så jeg tar en smak med sukat også jeg!!) :-))

Skrevet

Karomamma, hva skal vi gjøre med denne umodne gjengen her inne da! Når noen til og med skal ha den uten rosiner, da er det kjørt;-))

Skrevet

Det som er rart, er at jeg spiser helst boller uten rosiner. Men i julekaka må jeg ha full pakke!! Jeg har bakt selv noen ganger og da en formen så full av godis at kakene veier en halv kilo, he he he...

Litt pinlig... Hvis vi er på sørlandet og mamma tilfeldigvis baker boller, er det fremdeles en rad på brettet uten rosiner.... til meg!!

Så jeg vet ikke hvem som er minst voksen her jeg :)

Skrevet

Ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja der ser du:-) Blir vel igrunnen bare meg det da eller?

Skrevet

Ja, atte det er du som er minst voksen!!? Sæffern!

Skrevet

He he, det kan nok stemme godt:-))

Skrevet

Helt uten noen ting! Brukte reveenkas oppskrift,knall god uten masse brune gufne klumper i!

Skrevet

Ja! Rosiner og sukat! Ikke at jeg er så innmari glad i sukat, men det er da ikke julekake uten? Jeg synes jeg husker at før i tiden hendte det at man fikk boller med rosiner og sukat også, men det gjør det vel ikke nå lenger.

Mitt problem er at jeg tror ikke det finnes sukat i USA, så min julekake må bli uten.... :(

Skrevet

Jeg er voksen og tar den med ALT ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...