Gå til innhold

Bestilt klær fra DivaX?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har bestilt klær hos mammaklær-frmaet DivaX?

Jeg bestilte for en ukes tid siden. De skulle ha betaling på forskudd, og jeg betalte. Noe jeg angrer litt på nå. Det er jo dumt å betale en vare før du får den! Håper buksene kommer i posten snart?

Noen som har erfaring med dette firmaet??

Lone34 (07.06.07)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei desverre, men betal aldri for noe du ikke har fått.... håper de kommer ...

Skrevet

Ja det håper jeg også, betalte tross alt 1900,-kr!

Skrevet

ååå ikke akkurat små penger, kan du ikke ringe å høre om de er på vei??

Skrevet

Ikke mist motet....hvis du ikke har betalt med kidnr kan det ta noen dager fra du betaler til de får pengnene så gi dem en liten sjanse...

du får nok klærne selv om jeg ikke har noen erfaring med firmaet!

Skrevet

Det står jo på sidene deres at en del av mammaklærne er bestillingsvarer, og at det da er ganske lang leveringstid. Så at leveringstiden på en bukse de hadde på lager (ikke bestillingsvare) var ca 7 dager. Ville ringt jeg, så får vite mer eksakt når varene dine kommer. Kjedelig å gå og vente slik :o/

Ser forresten at vi er nesten like gamle og har termin nesten samtidig :o)

Skrevet

Ja så sannelig Ninni! Jeg fyller 35 i januar og har termin dagen etter deg. hi hi..Godt at det er flere "modne" mødre her inne. Har du flere barn?

-Ang. DivaX så har jeg ingen grunn til å tro noe galt om dem, men etter at jeg hadde betalt inn pengene så tenkte jeg bare at det er jo ingen som betaler noe før de får varen? Men men, håper buksene kommer ihvertfall. Og at de passer. =0)

Skrevet

Jeg har også bursdag i januar :o) Blir 36 jeg da. Vi har to herlige barn fra før på 8 og 11 år, så det blir en liten atpåklatt på oss da. Gleder oss veldig. Var på UL i dag, og alt var heldigvis bare fint.

Ang å betale før en får varene, så er det helt vanlig i dag når man velger å betale med kredittkort i stedet for postoppkrav. Har gjort det mye jeg ifm handling på nett, og det har aldri vært noe problem. Så buksene dine dukker nok opp :-)

Skrevet

Skjønner godt att du har bestillt klær der....Det var vanvittig mye fint på de sidene....for gravide og andre. Klærne dukker nok opp! Noen er treige noen ikke...men om de er seriøse (noe de virker som de er) så er det nok ikke lenge før de kommer :-)

Skrevet

Hun selger også på QXL.no og der også er det forskuddsbetaling.

Der har de karaktersystem så det er jo bare å sjekkke ut :)

Skrevet

Takk for opplysninger jenter. -Kanskje litt dumt å bestille bukser uten å prøve, men men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...