Gå til innhold

Hei og takk for sist!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ivrig bruker av barnimagen når jeg var gravid, og fant ikke ut før for 5 minutter siden at denne siden eksisterer!! Hehe, sånn kan det gå.. Så koselig å se igjen kjente nick, håper noen av derekjenner igjen meg også :oP Håper jeg får tid til å bruke denne siden litt da, det går i ett kjør om dagen. Men så utrolig moro og koselig :oD

Ha en god kveld da :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei =0)

mener å huske nicket ditt,eller??

du skrev ikke når du fikk baby,hehe

velkommen hit.her er en del aktivitet,men jo flere som legger inn,jo bedre =0)

Skrevet

Hei du!

Syns å huske deg ja - kalte du deg Luni ett eller anna? Gratulerer og velkommen hit =)

Klem,

Skrevet

Hehe, ja nicket skiftet litt ettersom graviditeten gikk. Het vel "Luni *får gutt 15.07*" lengst.

Uff, jeg gledet meg så til å skrive fødselshistorien min inne på BIM, men vesle gutten fikk kolikk så dagene gikk i et kjør. Nå er heldigvis det over, men syns det var litt sent å skrive den nå som ingen husket meg der inne allikevel :oP

Skrevet

Jepp, da husker jeg deg =)

Kom gjerne med fødselshistorie her - her er vi jo mange som husker deg =D Å slike historier er alltid koselig å lese - syns jeg i alle fall =)

Klem,

Skrevet

Ja kanskje det?!?! Så får jeg endelig drømmen min i oppfyllelse ;o) Spørs når jeg får lagt den ut da, veslegutt sover sjelden mer enn 45 min. i strekk og nå har det gått over halvtimen. Men jeg savner ham allerede :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...