Gå til innhold

Ultralyden sa gutt,men nå begynner jeg å få jentefølelse

Anbefalte innlegg

Guda mei!!!Hehe

Har lenge innstilt meg på gutt og vi har bare funnet guttenavn. Men de siste dagene så har jeg fått mere følelsen av at det er en jente der inne. Detta blir jaggu spennende=) Hihi

Tenkte jeg skulle ta frem noe av jenteklærene fra forrige gang som er i den minste str. Bare sånn for sikkerthets skyld.

Andre som har hatt annerledes følelse enn det man fikk vite på ultralyden?

Fortsetter under...

Vi har også fått vite gutt, men tenk om det er jente ja! Har tenkt tanken mye i det siste... da må pappaen ut å handle jenteklær for her ligger det en del blått i skapet og vi har lite som passer til begge kjønn.. Hihi, får jeg en jente lagt opp på brystet, da må jeg bare le!!!! hjertelig velkommen skal hun hvertfall være! :o)

Jeg fikk først beskjed om jente, dagen etter fikk jeg høre gutt.. Har hatt 1-2 ul pr mnd siden, og alle har vist gutt....

Men så fikk jeg plutselig en skikkelig jentefølelse for en tid siden, begynte ubevisst å kalle babyen for hun/henne osv...

Måtte spørre på neste ul, for ble jo litt nervøs :)), og neida... Det var fortsatt en gutt :)))))

Det ligger nok litt i bakhodet vårt at man ikke kan stole blindt på hva det blir... spes ikke hvis man bare har hatt en ul....

Men stort sett ser de riktig da... :))

Jeg fikk vite jente på den første ultralyden, i uke 16. Den etter sa gutt, og jeg tror mest på den.

Jeg må bare le hvis det likevel kommer en jente, Da blir hun iallefall ei tøff frøken, med masse gutteklær, blå himmel på senga osv. Men det gjør ingenting, dette er vår første.

Og ja, de tar feil, for jentenes kjønnsorganer kan være hovne.

Har fått vite gutt på 3 ul`er , så det blir litt lyseblå jente i starten isåfall :))))

Men hentesett og strikka klær er i farver som begge kjønn kan bruke. Har også mye brunt.

Velkommen er h*n uansett hva det blir. Men blir det jente vil det bli første jenta på 57 år i svigers familie....

Svigerfar har 11 brødre ingen av dem har fått jenter, svigermor er 57 år og ingen i fam har fått jenter siden hun ble født... De har 7 barnebarn nå, og bare gutter.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...