Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer. Er så mange forskjellige nick : )

Synes det er litt morsomt!

Vi skulle kjøpe oss ny hund i august. Den forrige døde i sommer :(

Hadde mest lysst på tispe, men det ble en gutt. Lucy sto på 3 på topp på tispenavn, mye pga den da hadde blitt oppkallt etter hunden som døde. Resten sier seg vel selv.. : )

Hva med deg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7257475-hva-betyr-nicket-ditt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Dette var morsomt spørsmål!!

Mitt nick "LilleFrans" kommer av det ene lammet vårt som heter det samme.Han er fortsatt kjempelite og kjempesøtt. Og den er så kosete. Den kan finne på å sette seg på rompa når den blir klødd, og en gang satt jeg meg ned på enga og la han på ryggen på fanget mitt. Da kunne jeg klø han på magen!!

Jeg har ikke sett på makan til kosete værlam!!!

Annonse

Rutletutt er kosenavnet mitt som samboer kaller meg - stormagapus var det pappa kalte meg sist jeg var gravid:o) Syns det er så koselig...

Før jeg ble gravid het jeg Rutletutt & Bias - Bias er lille gutten min på snart to - han heter Tobias men kaller seg selv Bias:o)

Tøydokke Anna kommer av serien med samme navn som gikk på barne-TV på NRK tidlig på 90-tallet:) Jeg er født i 86 og er vokst opp med den gode barneunderholdningen som gikk på TV i den tida:) Jeg forbinder Tøydokke Anna med barn, og nå skal jeg jo ha barn for første gang selv:) Jeg husker fortsatt intro-sangen til Tøydokke Anna:p Hehe. " Tøydokke Anna! Sier HEI HEI! " :D

Morsomt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...