Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?


Alvilde<3

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer. Er så mange forskjellige nick : )

Synes det er litt morsomt!

 

Vi skulle kjøpe oss ny hund i august. Den forrige døde i sommer :(

Hadde mest lysst på tispe, men det ble en gutt. Lucy sto på 3 på topp på tispenavn, mye pga den da hadde blitt oppkallt etter hunden som døde. Resten sier seg vel selv.. : )

 

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hett Fox`y siden jeg ble gravid med førstemann på 16 mnd.. d er navnet til katten min som døde jula i fjor... minner meg om han derfor jeg ikke har skiftet nick=O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"tosofo" er ei blanding av bokstavane i namnet mitt og "y el chiquitin" betyr "og den lille" på (meksikansk) spansk, fordi eg kjenner meg litt meksikansk i hjartet... Er jo halvvegs tapatía, og halve familien min bur der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var morsomt spørsmål!!

 

Mitt nick "LilleFrans" kommer av det ene lammet vårt som heter det samme.Han er fortsatt kjempelite og kjempesøtt. Og den er så kosete. Den kan finne på å sette seg på rompa når den blir klødd, og en gang satt jeg meg ned på enga og la han på ryggen på fanget mitt. Da kunne jeg klø han på magen!!

Jeg har ikke sett på makan til kosete værlam!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på legekontor, og da jeg skulle finne meg nick så jeg en penn som det sto Cipralex på, så da ble det Cipra. Kanskje ikke særli oppfinnsomt eller spennende forklaring da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gul- en del av etternavnet mitt, og -an en del av fornavnet mitt..-gulan-... ikke så veldi kreativt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lever i min egen lille verden..Som ingen andre skjønner seg på..hehe Neida..Var rett og slett bare noe som dukka opp ..Heter ikke Anna, men venner og sambo kaller meg det!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid blitt kalt snehvit... Folk mener vel jeg er litt lik med svart hår, røde lepper og bleik hud.... 77 er da fødselsåret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rutletutt er kosenavnet mitt som samboer kaller meg - stormagapus var det pappa kalte meg sist jeg var gravid:o) Syns det er så koselig...

Før jeg ble gravid het jeg Rutletutt & Bias - Bias er lille gutten min på snart to - han heter Tobias men kaller seg selv Bias:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt nick kommer av en bok jeg leste for en stund siden som het "Herr Muffin" og den er bare så fin den boka, og Herr Muffin er et Hamster ;) kjempe søt.... Derfor syns jeg det navnet var så søtt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Jeg kallte meg selv nanna silly når jeg var lita. Gravid igjen kommer av at jeg hadde exu forige gang... Derfor nanna, gravid igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i desserter og søtt en gang i blandt (foretrekker alltid dessert fremfor forrett på restaurant), og på engelsk heter det å ha en "sweet tooth". Synes utrykket er litt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøydokke Anna kommer av serien med samme navn som gikk på barne-TV på NRK tidlig på 90-tallet:) Jeg er født i 86 og er vokst opp med den gode barneunderholdningen som gikk på TV i den tida:) Jeg forbinder Tøydokke Anna med barn, og nå skal jeg jo ha barn for første gang selv:) Jeg husker fortsatt intro-sangen til Tøydokke Anna:p Hehe. " Tøydokke Anna! Sier HEI HEI! " :D

Morsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...